eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślRemont budynku nr 1 w m. Przemyśl - Etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Przemyśl: Remont budynku nr 1 w m. Przemyśl - Etap III
Numer ogłoszenia: 107648 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 1 w m. Przemyśl - Etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku nr 1 (etap III) znajdującego się na terenie Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Mickiewicza 34 w Przemyślu, tj: - remont kondygnacji II piętra (bez sanitariatów), - remont poddasza, - remont klatki schodowej. Ogólny zakres prac obejmuje: Rozbiórkę istniejących posadzek i okładzin schodów, powiększenie istniejących otworów drzwiowych, demontaż istniejących balustrad w klatce schodowej; Wymianę nadproży stalowych występujących przy poszerzaniu istniejących otworów drzwiowych; montaż nowych balustrad i poręczy przyściennych w klatce schodowej; wymiana drzwi wraz z futrynami; uzupełnienie tynków wewnętrznych; odtworzenie izolacji posadzkowych; remont posadzek; odnowienie powłok malarskich;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.300,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą w swym zakresie wykonanie remontu pomieszczeń w budynku o kubaturze min. 1 000 m3 lub powierzchni użytkowej min. 300 m2, w trakcie której zrealizowano prace polegające na ułożeniu płytek podłogowych, wykonaniu tynków oraz wymianie stolarki drzwiowej. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie wykazu robót wg formularza stanowiącego Załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował samochodem samowyładowczym o nośności min. 5 ton. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający Wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 15 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Osoba ta ma posiadać aktualne zaświadczenie, iż jest członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu wykazania spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia wg formularza stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. W celu wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wg formularza stanowiącego załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 4. w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych wykaz materiałów równoważnych wraz z dokumentami zawierającymi opis oferowanego produktu równoważnego oraz norm równoważnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust.1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takich zmian: 1.1. Za dopuszczalne uznaje się zmianę zakresu rzeczowego umowy w przypadku: a. poprawy parametrów technicznych urządzeń i materiałów zastosowanych przy realizacji zamówienia w przypadku, gdy spowoduje to obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy pod warunkiem iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie będzie skutkowała koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, b. wystąpienia prac zamiennych, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 3 i pkt 4b ustawy Prawo Budowlane. 1.2. Za dopuszczalne uznaje się zmianę osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót ze strony Wykonawcy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, pod warunkiem posiadania przez nową osobę co najmniej takich samych uprawnień jak wymagane przez Zamawiającego na etapie postępowania. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 3 dni o zamiarze wprowadzenia takiej zmiany i przekazać zamawiającemu wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami, że wskazane osoby są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.3.Za dopuszczalną uznaje się zmianę lub rezygnację z podwykonawców, pod warunkiem: - jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy (dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustaw P.z.p.) , to w przypadku: ich zmiany - niezbędne jest wykazanie Zamawiającemu przez nowego podwykonawcę spełniania warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, rezygnacji - Wykonawca, obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 1.4. za dopuszczalną uznaje się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy /wartości umowy/ w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, UWAGA : Treść pkt.1.3. zostanie wprowadzona do umowy w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W miejscu planowanych robót budowlanych Zamawiający przeprowadzi zebranie Wykonawców (wizję lokalną) z udziałem zainteresowanych Wykonawców.Wizja lokalna, odbędzie się na pisemny wniosek zainteresowanych Wykonawców. 2. Koszt SIWZ w wersji drukowanej wynosi 250,00 zł + koszt przesyłki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.