Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-18
Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej beneficjentów ostatecznych projektu Mysłowickie lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 107656 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej beneficjentów ostatecznych projektu Mysłowickie lepsze jutro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w 4 częściach: 1. Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy (techniki aktywnego poszukiwania pracy z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku pracy, techniki autoprezentacji, przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą (higiena, wygląd zewnętrzny- elementy wizażu), zasady zachowywania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6 h- nie więcej niż 2 spotkania tygodniowo na grupę szkoleniową). Termin: 15.04.2013r- 10.05.2013r (poza terminem 30.04- 06.05) Przewidywana liczba uczestników: 36 osób (20 osób nieaktywnych zawodowo, 16 niepełnosprawnych) 2. Doradztwo zawodowe- wypracowanie Indywidualnego Planu Działania- ocena predyspozycji zawodowych, analiza dotychczasowych doświadczeń zawodowych, planowanie dalszej ścieżki rozwoju zawodowego, analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji, samoocena beneficjenta, identyfikacja barier i problemów, wzmacnianie motywacji, autoprezentacja- wygląd zewnętrzny, higiena. Czas trwania: 6h/uczestnika Termin: 13.05- 21.06.2013r. Przewidywana liczba uczestników:36 osób (20 nieaktywnych zawodowo, 16 niepełnosprawnych) 3. Szkolenie: Motywacja i samorozwój - rozbudzenie motywacji wewnętrznej do rozwoju osobistego, poznawanie własnych zainteresowań, zwiększenie świadomości odnośnie słabych i mocnych stron, budowanie poczucia własnej wartości oraz aktywizacja społeczna uczestników . Czas trwania: 12h szkolenia (3 spotkania po 4h - 1 spotkanie tygodniowo w godz. popołudniowych tj. 16.00- 19.00), w dwóch grupach szkoleniowych po 9 osób oraz 2 dni w formie wyjazdów (soboty) do Parku linowego oraz do Parku Wodnego (w ramach aktywizacji społecznej, poznawania własnych zainteresowań)- min. 8h/dzień (czas od wyjazdu do powrotu). Termin: 15.04- 10.05.2013r Przewidywana liczba uczestników: 18 osób (młodzież w wieku 15-24, pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym) 4. Konsultacje indywidualne (psycholog z uprawnieniami doradcy zawodowego) - wypracowanie Indywidualnego Planu Działania- określanie indywidualnego planu samorozwoju (ocena predyspozycji zawodowych, planowanie dalszej ścieżki rozwoju zawodowego, analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji, samoocena beneficjenta, identyfikacja barier i problemów, wzmacnianie motywacji). Czas trwania: 6h/uczestnika Termin: 13.05- 21.06.2013r. Przewidywana liczba uczestników:18 osób (młodzież w wieku 15-24 lat, pochodząca ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz na podstawie wykazu wykonanych głównych usług wg. wzoru stanowiącego załacznik nr 2 do wniosku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg. wzoru stanowiącego załacznik nr 2A do wniosku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Wybrani zostana wykonawcy, którzy otzrymaja największą liczbę punktów za doświadczenie i za kadrę. Wzór przyznawania punktów opisany w załacznikach 2 i 2A do wniosku.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - program szkolenia - 30
- 3 - miejce szkolenia i warunki lokalowe miejsca szkolenia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić na wniosek wykonawcy za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w zakresie osób prowadzących szkolenie na osoby o doświadczeniu nie gorszym od doświadczenia osób wykazanych w załączniku 2A do wniosku złożonego przez wykonawcę oraz terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul.Gwarków 24
41-400 Mysłowice
pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Gwarków 24 41-400 Mysłowice pok. 27 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Mysłowickie lepsze jutro w ramach działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy (techniki aktywnego poszukiwania pracy z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku pracy, techniki autoprezentacji, przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą (higiena, wygląd zewnętrzny- elementy wizażu), zasady zachowywania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6 h- nie więcej niż 2 spotkania tygodniowo na grupę szkoleniową). Termin: 15.04.2013r- 10.05.2013r (poza terminem 30.04- 06.05) Przewidywana liczba uczestników: 36 osób (20 osób nieaktywnych zawodowo, 16 niepełnosprawnych) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 4 grupach szkoleniowych (10,10 i 8, 8 osób), w dni robocze, w godz. 9.00- 14.00. Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych (długopis, notatnik), opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki (dla dzieci), gorący posiłek- II danie). Przewidywana liczba dzieci do opieki: 2 (3 i 5 lat)- w grupie osób niepełnosprawnych. Termin realizacji: 15.04.2013r- 10.05.2013r (poza terminem 29.04- 05.05) Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. miejsce szkolenia i warunki lokalowe miejsca szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe- wypracowanie Indywidualnego Planu Działania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe- wypracowanie Indywidualnego Planu Działania- ocena predyspozycji zawodowych, analiza dotychczasowych doświadczeń zawodowych, planowanie dalszej ścieżki rozwoju zawodowego, analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji, samoocena beneficjenta, identyfikacja barier i problemów, wzmacnianie motywacji, autoprezentacja- wygląd zewnętrzny, higiena. Czas trwania: 6h/uczestnika Termin: 13.05- 21.06.2013r. Przewidywana liczba uczestników:36 osób (20 nieaktywnych zawodowo, 16 niepełnosprawnych) Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. miejsce szkolenia i warunki lokalowe miejsca szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie: Motywacja i samorozwój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie: Motywacja i samorozwój - rozbudzenie motywacji wewnętrznej do rozwoju osobistego, poznawanie własnych zainteresowań, zwiększenie świadomości odnośnie słabych i mocnych stron, budowanie poczucia własnej wartości oraz aktywizacja społeczna uczestników . Czas trwania: 12h szkolenia (3 spotkania po 4h - 1 spotkanie tygodniowo w godz. popołudniowych tj. 16.00- 19.00), w dwóch grupach szkoleniowych po 9 osób oraz 2 dni w formie wyjazdów (soboty) do Parku linowego oraz do Parku Wodnego (w ramach aktywizacji społecznej, poznawania własnych zainteresowań)- min. 8h/dzień (czas od wyjazdu do powrotu). Termin: 15.04- 10.05.2013r Przewidywana liczba uczestników: 18 osób (młodzież w wieku 15-24, pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym) Warunki realizacji: szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic (dzielnica Centrum). Podczas szkolenia konieczne będzie zapewnienie cateringu dla uczestników. W czasie wyjazdów konieczne będzie zapewnienie transportu, biletów wstępu oraz gorącego posiłku i napojów (kawa, herbata, woda, soki). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, atrakcyjność dni wyjazdowych oraz lokalizacja- warunki lokalowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 20
- 3. atrakcyjność dni wyjazdowych - 20
- 4. warunki lokalowe miejsca szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konsultacje indywidualne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konsultacje indywidualne (psycholog z uprawnieniami doradcy zawodowego) - wypracowanie Indywidualnego Planu Działania- określanie indywidualnego planu samorozwoju (ocena predyspozycji zawodowych, planowanie dalszej ścieżki rozwoju zawodowego, analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji, samoocena beneficjenta, identyfikacja barier i problemów, wzmacnianie motywacji). Czas trwania: 6h/uczestnika Termin: 13.05- 21.06.2013r. Przewidywana liczba uczestników:18 osób (młodzież w wieku 15-24 lat, pochodząca ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym) Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (dzielnica Centrum). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, lokalizacja- warunki lokalowe ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. miejsce szkolenia i warunki lokalowe miejsca szkolenia - 20
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zawarcie umowy dla Oddziału KWK Mysłowice -Wesoła na świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów stanu technicznego połączonych z próbami szczelności, a także wykonywanie napraw ewentualnych nieszczelności w wewnętrznych instalacjach gazowych w obiektach kubaturowych w rejonach objętych wpływami eksploatacji górniczej, również po zaistniałych wstrząsach.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zajęć indywidualnych rozwijających i wspierających umiejętności uczenia się w ramach projektu pn. Daj sobie szansę, dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej
- Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0016/24
- ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNYCH, WIELOSESYJNYCH PROCESÓW COACHINGOWYCH W ZAKRESIE KARIERY NAUKOWEJ DLA 115 LAUREATÓW PROGRAMU POLONEZ BIS
- DZIENNE FORMY USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "TWORZENIE LOKALNYCH SYSTEMÓW WSPARCIA DLA SENIORÓW"
- Zakup usług szkoleniowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.