Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie jednego mobilnego urządzenia rejestrującego, w pojeździe służbowym Straży Miejskiej m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 107687 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie jednego mobilnego urządzenia rejestrującego, w pojeździe służbowym Straży Miejskiej m. st. Warszawy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie jednego mobilnego urządzenia rejestrującego, w pojeździe służbowym Straży Miejskiej m. st. Warszawy wraz z oprogramowaniem sterującym, złączem Ethernet oraz modułem komunikacyjnym 3G/CDMA dla transmisji szerokopasmowej w sieci HSDPA, CDMA2k EVDO. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także przeszkolenie, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w okresie do 7 dni roboczych po protokolarnym odbiorze urządzenia rejestrującego, sześciu osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi urządzenia rejestrującego i oprogramowania sterującego. Szkolenie odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych). NIE WNIESIENIE WADIUM W TYM RÓWNIEŻ NA PRZEDŁUŻONY OKRES ZWIĄZANIA OFERTĄ SKUTKUJE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu - Wykonawca przeleje na rachunek bankowy Straży Miejskiej m. st. Warszawy - Bank Handlowy 79 1030 1508 0000 0005 5005 3055 z podaniem numeru przetargu: SM-WLG-2141-7/13 . (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO!) - wymogiem jest aby w dniu otwarcia ofert wadium było na rachunku Zamawiającego), b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3) Wadium wniesione w formach określonych w pkt. 2) b, c, d, e należy włożyć do koperty w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 4) Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium w sytuacjach uregulowanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności określone przepisami art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7) Do pozostałych spraw dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45, 46 oraz 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem mobilnego urządzenia rejestrującego w pojeździe. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz dokumentu wymienionego w pkt.III.4.1 ogłoszenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) ważną na dzień składania ofert Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości, z której wynika, że urządzenie może być zamontowane w pojeździe i rejestrować wykroczenia drogowe.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, b)w sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w zakresie wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do złożonej oferty, w przypadku wykazania, iż realizacja zamówienia stała się niemożliwa do wykonania, a niemożliwość ta nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Wykonawca w celu wykazania okoliczności o których mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemne wyjaśnienia lub dokumenty. W przypadku uwzględnienia zasadności, wykazanych przez Wykonawcę okoliczności, Zamawiający wydłuży termin wykonania o czas niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazmiejska.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Strazy Miejskiej m.st. Warszawy, 00-454 Warszawa, ul. Czerniakowska 130/132.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Wydział Logistyki Strazy Miejskiej m.st. Warszawy, 00-454 Warszawa, ul. Czerniakowska 130/132, pawilon 700.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (130)
- Dostawa urządzenia do chemiczno-mechanicznego polerowania wraz z akcesoriami i wyposażeniem
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj - etap II
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.