eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › budowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody - zaprojektowanie i wykonanie - realizowana w ramach projektu pn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-30

POZYCJA 10770

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grodzisk Mazowiecki: budowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody - zaprojektowanie i wykonanie - realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno-ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Grodzisk Mazowiecki, do kontaktów: Urszula Chrzanowska, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327, e-mail: urzad@grodzisk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.grodzisk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata-Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński s.c., Kuczyński Piotr, Kuczyńska Beata, ul. Bartniaka 12 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. (022) 755-57-69, fax (022) 755-57-69, e-mail: kuczynski@notariusze.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody - zaprojektowanie i wykonanie - realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno-ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Grodzisk Mazowiecki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie całości robót budowlanych dla zadania 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie przez roboty budowlane wymagań przez niego określonych: dokumenty wystawione przez właściwych Zamawiających potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie I - Rozbudowa i modernizacja SUW Cegielniana - rozbudowa i modernizacja ujęcia do 400 m3/h Rozbudowa i modernizacja SUW obejmie m.in.: a)budowę 1 dodatkowej studni głębinowej z przewodem tłocznym wody surowej do istniejącego przewodu tłocznego; b)wymianę całości armatury w budynku filtrów i budynku pompowni; c)wymianę instalacji technologicznej w budynku filtrów i częściową wymianę instalacji w budynku pompowni; d)wymianę sprężarek i pomp płuczących filtry; e)wymianę urządzeń pomiarowych do kontroli napełnienia zbiorników; f)wymianę pomp sieciowych II stopnia. Zadanie II - Modernizacja SUW Bałtycka - modernizacja ujęcia o wydajności 60 m3/h Założono modernizację stacji w następującym zakresie: Modernizacja studni nr 3 poprzez: - wymianę obudowy i głowicy studni; - wymianę przewodu tłocznego DN 100 na całym odcinku; - wymianę - ze zmianą trasy - kabla zasilającego pompę i kabla sterowniczego (do pomiaru poziomu wody w studni). Wykonanie nowej instalacji technologicznej do uzdatniania wody (filtry, instalacja płucząca, odprowadzenie wody popłucznej). Remont budynku technologicznego, w tym: - wymiana drzwi wewnętrznych, wykonanie schodów pomiędzy halą filtrów a halą sprężarek, - wykonanie odpowiedniej instalacji wentylacji grawitacyjnej i/lub mechanicznej (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami) - wyłożenie ścian hali filtrów i pomp glazurą, podłogi płytkami Gres, - malowanie pomieszczeń - wykonanie instalacji osuszania powietrza - wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia i gniazd, - wykonanie elektrycznej instalacji grzewczej, - wykonanie instalacji AKPiA wraz z monitoringiem procesu produkcji i dystrybucji i przesyłem sygnałów do SUW Cegielniana. Stacja uruchamiana będzie okresowo, w czasie dużego zapotrzebowania na wodę i podczas ograniczeń w produkcji pozostałych stacji. Zadanie III - Modernizacja SUW Dąbrówka - wymiana urządzeń i instalacji technologicznych o wydajności 80 m3/h Założono rozbudowę i modernizację stacji uzdatniania wody w następującym zakresie: - wymiana armatury i instalacji technologicznej; - montaż aeratora do napowietrzania wody surowej; - wymiana sprężarek i pomp wody do sieci; - wykonanie nowej instalacji do płukania filtrów wodą czystą; - wykonanie nowej instalacji do oczyszczania wody popłucznej; - wykonanie nowego dwukomorowego zbiornika wody czystej o pojemności minimum 500 m3; - montaż nowych urządzeń pomiarowych - do pomiaru przepływu i ciśnienia wody; - wykonanie instalacji do ciągłego monitoringu procesu produkcji i dystrybucji wody. Zadanie IV -Budowa SUW Czarny Las - budowa ujęcia wody o wydajności 90m3/h. - budowa budynku technologicznego mieszczącego instalację do okresowej dezynfekcji wody oraz pompownię sieciową II st. - wykonanie obiektów towarzyszących, w tym: - zbiornika wody czystej - zbiornika wód z przelewów awaryjnych - zewnętrznych sieci technologicznych - zasilania SUW w energię elektryczną -wykonanie obiektów zagospodarowania terenu. Proponowana i istniejąca technologia Zadanie I - Rozbudowa i modernizacja SUW Cegielniana: Obecny proces technologiczny na produkcji wody na SUW Cegielniana wygląda w następujący sposób: - ujęcie wody ze studni głębinowych - napowietrzanie ciśnieniowe w aeratorach za pomocą sprężarek - filtracja I st. na filtrach ciśnieniowych ze złożem żwirowym - filtracja II st. na filtrach ciśnieniowych ze złożem piaskowym - okresowa dezynfekcja wody podchlorynem sodu w zbiornikach wody czystej - retencja wody czystej w zbiornikach stacyjnych - dystrybucja wody pompami II st. Zadanie II - Modernizacja SUW Bałtycka: Planowana technologia produkcji wody ujmowanej z ujęcia przy ul. Bałtyckiej obejmuje: - ujęcie wody ze studni głębinowej - napowietrzanie ciśnieniowe w aeratorze centralnym za pomocą sprężarki - filtracja I st. na filtrach ciśnieniowych ze złożem żwirowym - filtracja IIst. na filtrach ciśnieniowych ze złożem piaskowym - okresowa dezynfekcja wody podchlorynem sodu. Stacja uruchamiana będzie okresowo, w czasie dużego zapotrzebowania na wodę i podczas ograniczeń w produkcji pozostałych stacji. Zadanie III - Modernizacja SUW Dąbrówka: Obecnie technologia uzdatniania wody ujmowanej z ujęcia w Dąbrówce pozostaje w dotychczasowym układzie i obejmuje: - ujęcie wody ze studni głębinowych - napowietrzanie ciśnieniowe w aeratorach za pomocą sprężarek - filtracja I st. na filtrach ciśnieniowych ze złożem żwirowym - dodawanie reagentów w celu podwyższenia odczynu pH do 8,0-9,0 - filtracja II st. na filtrach ciśnieniowych ze złożem piaskowym - okresowa dezynfekcja wody podchlorynem sodu - retencja wody czystej w zbiornikach wody czystej - dystrybucja wody pompami II st. Zadanie IV -Budowa SUW Czarny Las: Woda podziemna ujmowana z ujęcia w Czarnym Lesie posiada skład fizykochemiczny odpowiadający jakościowo wodzie dla celów konsumpcyjnych w związku z czym nie przewiduje się jej uzdatniania. Stację wodociągową projektuje się w poniższym układzie: - ujęcie wody ze studni głębinowych - okresowa dezynfekcja wody podchlorynem sodu - retencja wody czystej w zbiornikach retencyjnych - dystrybucja wody pompami sieciowymi. Spodziewane efekty inwestycji: Efektem pracy Stacji Uzdatniania Wody w wyżej wymienionych zadaniach, po budowie i modernizacji jest: - likwidacja niedoborów ilościowych w systemie zaopatrzenia w wodę - woda podawana do sieci wodociągowej z przeznaczeniem do spożycia przez ludzi powinna spełniać przepisy prawa obowiązujące w dniu ostatecznego terminu składania ofert do przetargu na roboty związane z niniejszym kontraktem, a w przypadku braku obowiązujących w tym dniu aktów prawnych określających te wymagania, woda powinna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 19.11.2002 (Dz.U. Nr 203, poz. 1718) w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi - obniżenie energochłonności produkcji wody na istniejących obiektach. Zakres przedmiotu zamówienia: Prace projektowe: Wykonawca opracuje Dokumenty Wykonawcy obejmujące co najmniej: - Koncepcję roboczą rozwiązań technicznych poszczególnych zadań - Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami, odrębny dla każdego zadania. - Projekty branżowe i inne opracowania wymagane dla uzyskania Pozwolenia na Budowę lub do zgłoszenia dla każdego zadania oraz dokumentację niezbędną do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego, dokumenty niezbędne do zatwierdzenia zasobów, niezbędne opracowania hydrogeologiczne zawierające m.in. projekt monitoringu ujęć. - Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Projekty techniczne wykonawcze sporządzone będą oddzielnie dla każdego zadania. - Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i połączeń międzyobiektowych dla każdego zadania. - Projekt rozruchu stacji uzdatniania wody dla każdego zadania. - Instrukcję eksploatacji dla każdego zadania. - Instrukcję BHP obejmującą proces technologiczny. - Instrukcję współpracy z zakładem energetycznym 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 19

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 70 000,00 PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o niniejszym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 25 pracowników. b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako przedstawiciel Wykonawcy, Kierownik Projektu lub Kierownik Budowy; - Ekspert 2 - Projektant posiadający doświadczenie przy projektowaniu technologii uzdatniania wód podziemnych. Osoba proponowana musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 projektów technologii uzdatniania wody, w tym jednego dla stacji uzdatniania o wydajności min. 5000 m3/d. - Ekspert 3 - Projektant posiadający doświadczenie przy projektowaniu instalacji sanitarnych. Osoba proponowana musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 projektów z zakresu instalacji sanitarnych w obiektach Stacji Uzdatniania Wody lub innych obiektach przemysłowych, technologicznych lub użyteczności publicznej. - Ekspert 4 - Kierownik Budowy posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej. Osoba proponowana musi wykazać się: - doświadczeniem na stanowisku kierownika robót, lub kierownika budowy przy budowie /rozbudowie /modernizacji Stacji Uzdatnia Wody obejmującej technologię uzdatniania wody, o wydajności min. 100 m3 /h - doświadczeniem na stanowisku kierownika robót, kierownika budowy lub Kierownika Kontraktu/Przedstawiciela Wykonawcy przy rozbudowie /modernizacji/remoncie Stacji Uzdatniania Wody obejmującej technologię uzdatniania wody, w obiekcie czynnym. - Ekspert 5 - Kierownik robót elektrycznych, posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia w branży robót elektrycznych, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej. - Ekspert nr 6 - specjalista ds. AKPiA posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji, w tym doświadczenie z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji dla obiektów inżynierii sanitarnej lub obiektów przemysłowych. Zamawiający dopuszcza połączenie pełnionych funkcji przez poszczególnych ekspertów, jeśli dany ekspert spełnia wymagania dla połączonych funkcji (dotyczy Ekspertów Nr 2 - 6). W takim przypadku Zamawiający wymaga aby ilość ekspertów była nie mniejsza niż 4 osoby. Wykonawca zobowiązany jest do opisania połączonych funkcji dla poszczególnych ekspertów. Cały personel wskazany do wykonania zamówienia musi posługiwać się językiem polskim. W przypadku wymogu znajomości języka polskiego przez w/w ekspertów Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a personelem, który zatrudni Wykonawca. c) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje w zakresie budowy /rozbudowy/modernizacji stacji uzdatniania wody obejmującej technologię uzdatniania wody i rozruch technologiczny, w tym jedna z nich o wydajności min. 90 m3/h i łącznej wartości min. 2 mln PLN 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 5 mln PLN (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą łącznie spełniać niniejszy warunek). b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. W przypadku Wykonawców zagranicznych lub innych których wymagane wartości są podawane w innych walutach niż PLN do obliczenia średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży oraz posiadanych środków finansowych/zdolności kredytowej, Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na dzień ogłoszenia przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu dla każdego Wykonawcy na podstawie informacji i dokumentów przedstawionych w ofercie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. Zamawiający żąda dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 24.05.2006 r., Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w pkt. III.2.I.)1) Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w pkt. III.2.I).2 a) Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument przez stosowną ilość Wykonawców aby potwierdzić spełnienie niniejszego warunku) 3). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w pkt. III.2.I).2 b) Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu) wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia Ekspertów. b) dokumenty (dokumenty dla osób wskazanych przez Wykonawcę lub Wykonawców składających ofertę wspólną) potwierdzające, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada: Eksperci: 2, 3, 4, 5: - odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności, za którą poszczególny ekspert będzie odpowiedzialny, - aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; Ekspert 2 Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Ekspert 3 Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Ekspert 4 Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie, sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Ekspert 5 Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i S.I.W.Z. powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. nr 207, poz. 2016; ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje Ekspertem spełniającym wszystkie wymagania Zamawiającego przewidziane dla poszczególnych Ekspertów nr 2, 3, 4 może zaproponować dodatkowego Eksperta, aby w sumie spełniali oni wymagane warunki dla Ekspertów nr 2, 3, 4. 4). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w pkt. III.2.I).2 c) Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty wystawione przez właściwych Zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). W przypadku kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN w załączniku nr 5 do IDW Wykonawca podaje wartości robót w PLN przyjmując średni kurs NBP na dzień ogłoszenia przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli kwoty w załączniku nr 5 do IDW podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN przyjmując średni kurs NBP na dzień ogłoszenia przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w pkt III.2.I.3)a) Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) część sprawozdania finansowego zawierającą rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu w części odpowiadającej żądanym dokumentom, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). 6). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w pkt III.2.I.3) b) Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument przez stosowną ilość Wykonawców aby potwierdzić spełnienie niniejszego warunku). 4) W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne przedstawią następujący dokument: a) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub osobę odpowiednio upełnomocnioną do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 7). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 24.05.2006 r., Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: PKO BP SA 87 1020 1055 0000 9502 0133 2972 lub w Kasie Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32 a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 14:00, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32 A, 05 - 825 Grodzisk Maz., sala konferencyjna nr 13, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja realizowana w ramach projektu Funduszu Spójności pn.: Gospodarka wodno-ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/007 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.