eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO I CEMENTY KOSTNE (Nr rej. A/14/13)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Poznań: ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO I CEMENTY KOSTNE (Nr rej. A/14/13)
Numer ogłoszenia: 107717 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182932 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO I CEMENTY KOSTNE (Nr rej. A/14/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego i cementów kostnych, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkowe ilości produktów. Zamawiający wymaga aby: 1) Zaoferowane wyroby spełniały wymagane prawem warunki dopuszczające do ich stosowania 2) Na opakowaniu jednostkowym elementów endoprotez i cementu oraz na fakturach musi być zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed upływem, którego produkt może być bezpiecznie używany. 3) Zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; 4) Termin ważności dostarczonych endoprotez i cementów musi wynosić 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego; 5) Endoprotezy oraz cementy muszą być sterylne; 6) Elementy endoprotezy muszą posiadać trwałe oznaczenia umożliwiające ich identyfikację; 7) Elementy endoprotez muszą pochodzić od tego samego producenta; Wykonawca ma obowiązek: 1) Utworzenia zapasu endoprotez i cementów w banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego. Stan zapasu Wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; 2) Protokoły przekazywania wyrobów do banku implantów Zamawiającemu oprócz formy pisemnej powinny być udostępnione również w postaci elektronicznej (na dyskietce, płycie CD lub na wskazany adres poczty elektronicznej); 3) Dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania endoprotez oraz napędów akumulatorowych do pił oscylacyjnych, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach opisanych w pakietach. Do każdego napędu należy dostarczyć 3 akumulatory oraz ładowarkę; 4) Wymiana zużytych bądź uszkodzonych elementów instrumentarium lub napędów będzie realizowana na koszt Wykonawcy (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych), pod warunkiem używania instrumentarium i napędów zgodnie z ich przeznaczeniem; 5) Na żądanie Zamawiającego dostarczenia opisów techniki wszczepiania (w języku polskim lub angielskim); 6) Wykonawca ma obowiązek umieszczenia w ofercie informacji (katalog, folder, ulotka) lub dostarczyć oświadczenie, że brak jest przeciwwskazań po wszczepieniu zaoferowanego implantu do wykonywania badań Rezonansem Magnetycznym lub wskazanie do jakiej wartości to badanie można wykonać Ponadto: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia przeprowadzenia w terminach uzgodnionych ze szpitalem bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów szpitala; 2) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że Wykonawca na wezwanie (licząc od dnia wezwania) Zamawiającego w ciągu 3 dni dostarczy próbki oferowanych produktów, które zostaną zwrócone po sprawdzeniu zgodności z ofertą; 3) Jeśli wykonawca proponuje dodatkowy element endoprotezy nie uwzględniony w opisie to musi go wycenić w swojej ofercie; 4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia katalogów w wersji pisemnej i na nośniku elektronicznym oferowanych produktów; muszą one zawierać informacje potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów, określonych w SIWZ (Cennik). Zamawiający dopuszcza dostarczenie katalogów w wersji anglojęzycznej 5) W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika; 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości endoprotez w stosunku do określonej w SIWZ; 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu; 8) Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty; 9) Cennik oraz tabela rozmiarów w formie pisemnej podpisane przez osobę uprawnioną do składania ofert, oraz tabela rozmiarów na nośniku elektronicznym tj. płytach CD DVD z odpowiednio wypełnionymi plikami (wzór pliku oraz instrukcję jego wypełnienia udostępnia Zamawiający); Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.69.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr L01 - Cement kostny z gentamycyną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148629,60

  • Oferta z najniższą ceną: 148629,60 / Oferta z najwyższą ceną: 148629,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr L02 -Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego całkowita (instrumentarium - 3 szt., napęd - 3szt. )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362970,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 392007,60

  • Oferta z najniższą ceną: 392007,60 / Oferta z najwyższą ceną: 392007,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.