eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiObsługa toalet przenośnych (obejmująca wynajem i serwis) na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki ZP-341/34/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Grodzisk Mazowiecki: Obsługa toalet przenośnych (obejmująca wynajem i serwis) na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki ZP-341/34/09
Numer ogłoszenia: 107717 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa toalet przenośnych (obejmująca wynajem i serwis) na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki ZP-341/34/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienie jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze toalet przenośnych (wynajem i serwis) na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki. Zakres prac obejmuje: 1. wynajem i ustawienie 8 szt. kabin przenośnych standardowych i 1 kabiny przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, 2. serwis 9 szt. kabin 5 razy w tygodniu obejmujący oczyszczenie i utrzymanie kabin w należytym stanie sanitarnym, w tym: - opróżnianie i odkażanie zbiornika na nieczystości ciekłe, - mycie i odkażanie całej kabiny, - systematyczne uzupełnianie papieru toaletowego i płynu do mycia rąk, - bieżąca naprawa uszkodzeń, - wymiana kabiny w momencie awarii 3. wynajem, ustawienie i serwis dodatkowych kabin w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki (imprezy kulturalno-rozrywkowe, święta). 4. w przypadku konieczności zwiększenia stałej ilości kabin ustawionych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki zagwarantowanie niezmienności kosztów wynajmu i serwisu min. 2 szt. kolejnych kabin przenośnych, w okresie objętym zamówieniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie bezpłatne prawo zmiany lokalizacji toalet w ramach obowiązującej umowy. Rozliczenie wykonania usługi następować będzie cenami jednostkowymi, w których należy uwzględnić: 1. wynajem, ustawienie i serwis 1 szt. kabiny 5 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, czwartek, piątek, sobota). 2. wynajem, ustawienie i serwis 1 szt. dodatkowej kabiny (imprezy, święta). Wstępna lokalizacja kabin: 1. ul. Spółdzielcza (parking) 2. ul. Żwirki i Wigury (parking przy szkole) 3. ul. Montwiłła (przy kotłowni) 4. stacja Radońska (WKD) - ustawienie kabiny przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, 5. ul. Nadarzyńska (boisko przy stawach) 6. ul. Bartniaka na parkingu przy budynku Policji 7. róg ul. Okulickiego i ul. Kopernika (przy Szkole Muzycznej) 8. na placu przed budynkiem Centrum Kultury 9. na parkingu przy kościele na ul. Orzeszkowej. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu zezwolenia Burmistrza Gminy Grodzisk Mazowiecki na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych), art. 7 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z póź. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zawartość ofert Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1) Dowód w formie oryginału, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, uchwała konsorcjum), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert) 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl www.bip.grodzisk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miejskim przy ul. Kościuszki 32 A w Grodzisku Mazowieckim pok. nr 206 IIp w godz. 9:00 do 16:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. w stanowisku ds. informacji na sali obsługi mieszkańców w Urzędzie Miejskim przy ul. Kościuszki 32 A w Grodzisku Mazowieckim..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.