eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDoposażenie w sprzęt elektroakustyczny Teatru Kameralnego w Sopocie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Gdańsk: Doposażenie w sprzęt elektroakustyczny Teatru Kameralnego w Sopocie.
Numer ogłoszenia: 107741 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże" , ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie w sprzęt elektroakustyczny Teatru Kameralnego w Sopocie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu elektroakustycznego stanowiącego doposażenie Teatru Kameralnego w Sopocie. W skład przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wchodzi: a) sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu elektroakustycznego, którego wykaz wraz z wymaganymi parametrami granicznymi określa załącznik nr 4 do SIWZ, b) uruchomienie oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.00.00-1, 32.34.00.00-8, 31.00.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) składając ofertę we wszystkich zadaniach lub: - 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) składając ofertę tylko w Zadaniu 1 - 14.000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych) składając ofertę tylko w Zadaniu 2.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku umożliwiającego udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w celu wykazania reprezentacji należy dołączyć: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy nie przekraczającego 14 dni, pod warunkiem, że będzie to wynikało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Strony ustalają przy tym, iż uniemożliwienie Wykonawcy realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wymiarze nie przekraczającym wskazanego w zdaniu poprzednim nie uprawnia Wykonawcy do odstąpienia od umowy (ewentualne odstąpienie przez Wykonawcę od umowy traktowane będzie jako powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego). 2) zmiana wysokości wynagrodzenia, pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, 3) zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało usprawnieniem lub zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji przedmiotu umowy lub polepszeniem jakości składających się na niego elementów/urządzeń/materiałów, 4) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej jako zdarzenia niemożliwego do zapobieżenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/jednostki_org_podlegle_marszalkowi/teatr_wybrzeze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Teatr Wybrzeże w Gdańsku, ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, pok.218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Teatr Wybrzeże w Gdańsku, ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia dźwięku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia dźwięku zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.00.00-1, 32.34.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oświetlenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt oświetleniowy zgodny z zał. nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.