To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Warszawa: Dostawa urządzeń medycznych i sprzętu laboratoryjnego w podziale na pakiety. AEZ/S-020/2012
Numer ogłoszenia: 107767 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58259 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych i sprzętu laboratoryjnego w podziale na pakiety. AEZ/S-020/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych i sprzętu laboratoryjnego w podziale na 6 (sześć) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami od 1 do 6, wyszczególnionych co do rodzaju (konfiguracji) w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.6. Pakiet 1 - Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi unitu stomatologicznego. Pakiet 2 - Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi systemu nawigacji implantologicznej. Pakiet 3 - Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzenia do pomiaru stabilizacji implantów. Pakiet 4 - Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi optyki Hopkins II autoklawowalnej. Pakiet 5 - Dostawa artykulatora wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi. Pakiet 6 - Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi aparatu do indywidualnych ćwiczeń i stymulacji głębokiego wdechu; zestawu laryngoskopowego, pusoksymetru, zestawu ratunkowego rurek krtaniowych, rurek intubacyjnych oraz kompletu rurek ustno gardłowych. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała, odpowiednio dla Pakietów: 1) Pakiet 1, 2 - dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Zakładu Chirurgii Stomatologicznej, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa, tel. 22 502 12 42 (1S113); 2) Pakiet 3 - dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii ul. Chałubińskiego 5, 02-004 Warszawa tel. 22 628 10 41 w. 1400, 629 52 82, (1M15); 3) Pakiet 4 - dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa, tel. 22 502 12 39 (1S111); 4) Pakiet 5 - dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, tel. 22 502 17 97 (1S112); 5) Pakiet 6 - dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Zakładu Podstaw Pielęgniarstwa ul. Erazma Ciołka 27, 01-445 Warszawa, tel. 22 836 09 72 (NZA) 3. Pozycja we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod CPV: 33.19.00.00-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne 38.00.00.00-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 38.00.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3 - Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzenia do pomiaru stabilizacji implantów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pro-Fit Elżbieta Kowerdziej, ul. Głębocka 54G m. 45, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17129,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21276,00
Oferta z najniższą ceną: 21276,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21276,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4 - Dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi optyki Hopkins II autoklawowalnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Videomed Zakład Elektroniczny, ul. Palisadowa 35/17, 58-316 Wałbrzych, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5834,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6485,40
Oferta z najniższą ceną: 6485,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6485,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5 - Dostawa artykulatora wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATRODENT NAGADOWSKI TROCZYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NATRODENT NAGADOWSKI TROCZYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Natrodent-Profesjonalne Systemy protetyczne B. Troczyński, P. Nagadowski Sp.j., ul. Wierzbowa 46/48, 90-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11297,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10285,38
Oferta z najniższą ceną: 10285,38 / Oferta z najwyższą ceną: 10285,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowe do IBSPAN
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Psychogeriatrii - 2024"
- Zakup sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla DDL
- Zakup cieplarki laboratoryjnej w ramach projektu "Wielofunkcyjne materiały na osnowie polilaktydu" (akronim: PolyBioMat) - ZK-DZP.262.93.2024
- Dostawa urządzeń do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk o Żywieniu Człowieka i Rolnictwie (...) w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa wskaźników biologicznych do procesu sterylizacji dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.