eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceJednorazowa dostawa akcesoriów endoskopowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Siedlce: Jednorazowa dostawa akcesoriów endoskopowych.
Numer ogłoszenia: 107776 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach, ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, fax 025 6403263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa akcesoriów endoskopowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do Szpitala akcesoriów i podzespołów endoskopowych, w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, ujętych w 4 pakietach. Podane numery katalogowe w Formularzu asortymentowo-cenowym mają służyć dokładniejszemu opisowi przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne pakiety.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: -Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia -Posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków, określonych w oparciu o zapis art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zmian. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3). -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym wyżej mowa ma zastosowanie § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego przy ul. Poniatowskiego 26 w Siedlcach, pok. 144. Cena za wydaną SIWZ wynosi 30 zł.-płatne gotówką w Kasie Szp. lub przelewem w terminie do 14 dni..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego przy ul. Poniatowskiego 26 w Siedlcach, pok. 144..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kleszcze, szczotki, elektrody, łączniki, strzykawki, przewody, optyka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 20 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: elektrody, kleszczyki, strzykawki, kable, szczypce, igły szczotki, optyka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 23 pozycje asortymentowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: elektrody, kleszcze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 3 pozycje asortymentowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do elektromiografu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.