To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107784 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Żelechów: Modernizacja dróg gminnych w gminie Żelechów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521913-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żelechowie, krajowy numer identyfikacyjny
53057700000, ul.
ul. Piłsudskiego
47,
08430
Żelechów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
25 754 11 44, faks
25 754 11 44, e-mail
zelechow@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zelechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg gminnych w gminie Żelechów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WP.ZPI.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa dróg gminnych Nr 131412W oraz 131436W w Stefanowie, drogi Nr 131430W w Piastowie i drogi Nr 131425W we Władysławowie I. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. Zadanie 1: Przebudowa dróg gminnych Nr 131412W oraz 131436W w Stefanowie. - droga nr 131436W oraz nr 131412W na odcinku 939 mb. Zakres prac obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem klińcem o średniej grubości po utwardzeniu 5cm w ilości 207m3. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową w ilości 4132 m2, warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 4038 m2.. Następnie należy wykonać skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 4038 m2 oraz warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 3944 m2. Do zadania należy także wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm w ilości 563m2. - droga nr 131436W na długości 514 mb. Zadanie obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem klińcem o średniej grubości po zagęszczeniu 5 cm w ilości 131m3.W ramach wykonania nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltowa w ilości 2559 m2. Warstwę wiążącą nawierzchni należy wykonać z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2 o grubości 3 cm w ilości 2507 m2. Następnie należy wykonać skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltowa w ilości 2507m2, grubość warstwy ścieralnej wykonanej z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, 3 cm w ilości 2456 m2. Do ww. zadania należy także wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm w ilości 308m2. Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej Nr 131425W we Władysławowie I na długości 420 mb. Zakres prac obejmuje mechaniczne oczyszczenie podbudowy brukowcowej w ilości 1529,50 m2. Następnie wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm o średniej grubości po zagęszczeniu 5 cm w ilości 1470 m2.. Do zadania należy także wykonanie koryta mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat III w ilości 420 m2. Wykonać należy także warstwę odsączającą z pisaku o gr 10 cm i w ilości 420 m2 oraz wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o gr. 20 cm po zagęszczeniu w ilości 420 m2. Następnie należy ułożyć warstwę wiążąca z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 1823,50 m2 oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 1823,50 m2. Pobocze zostanie wykonane z kruszywa łamanego o gr. 8 cm w ilości 210 m2. Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej nr 131430W w Piastowie na długości 300 mb. Do zadania należy mechaniczne oczyszczenie podbudowy tłuczniowej w ilości 1060 m2. Następnie wykonać należy skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową w ilości 1824 m2 po czym należy ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 912 m2 oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 912 m2. Należy także wykonać pobocze z kruszywa łamanego o grubości 8 cm w ilości 150 m2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45233220-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT492740.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 454741,63 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.