To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107793 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Kobylin-Borzymy: Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin Borzymy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507629-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylin-Borzymy, krajowy numer identyfikacyjny
53695300000, ul.
ul. Główna
11,
18204
Kobylin-Borzymy, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
086 2743003, 2743026, faks
862 743 003, e-mail
kobylinb@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kobylinborzymy.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin Borzymy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SE.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin Borzymy. Przedmiot zamówienia dzieli się na trzy części: 1.Część I: Budowa trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Koziołki i Piszczaty Piotrowięta o łącznej długości 0,559.5 km : - odcinek I jezdnia asfaltowa o szer. 4 ,0m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m , długość 217,50m - odcinek II jezdnia asfaltowa szer.3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 185,0m - odcinek III jezdnia asfaltowa szer.3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 157,00 m. 2. Część II: Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Franki Dąbrowa o łącznej długości 0,347km - odcinek I jezdnia asfaltowa o szer. 4,0m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m długość 216,00m - odcinek II jezdnia asfaltowa o szer.4,0m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m długość 131,00m 3. Część III: Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km : - odcinek I jezdnia asfaltowa o szer. 3,50m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m , długość 69,00m - odcinek II jezdnia asfaltowa szer. 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 183,00m - odcinek III jezdnia asfaltowa szer. 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 150,00 m. - odcinek IV jezdnia asfaltowa szer.3,00 - 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 141,00 m. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.3.1. Opis części zamówienia Część I: Budowa trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Koziołki i Piszczaty Piotrowięta o łącznej długości 0,559.5 km Część II: Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Franki Dąbrowa o łącznej długości 0,347km Część III: Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km 3.3.2 Zakres prac na każdej części zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni na kategorię ruchu KR1 G1.: a) roboty ziemne, b) wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie nasypów i wykopów c) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr.25cm, d)wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 wg WT-2 z 2014r gr 4cm c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsja asfaltową, e) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 wg WT-2 z 2014r gr.4cm. f) wykonanie zjazdów g) wykonanie rur dwudzielnych na istniejącym uzbrojeniu h) wykonanie przepustów pod zjazdami i) wykonanie oznakowania pionowego jezdni. 3.3.3 Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został, w projekcie budowalno -wykonawczym, w STWiOR , projekcie stałej organizacji ruchu oraz w przedmiarze robot. Z uwagi na lokalizację zjazdów do poszczególnych posesji przy wszystkich drogach, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia przedmiotowych dróg w celu wyjazdu i wjazdu pojazdów rolniczych. 3.3.4 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP. 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących jedną z części, dwie części, lub wszystkie części. 3.5. Maksymalna liczba części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi 3. 3.6.Wybór najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania zostanie dokonany odrębnie dla każdej części zamówienia. 3.7. Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. Inwentaryzację należy sporządzić w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu. 3.8. Koszty za badania laboratoryjne ponosi Wykonawca. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a)wskaźnik zagęszczenia i nośności podbudowy, b)grubość: nawierzchni i podbudowy, c)wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, d)równość podłużna, e)oraz inne wymienione chociażby w SST3 3.9. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233220-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Budowa trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Koziołki i Piszczaty Piotrowięta o łącznej długości 0,559.5 km |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT166226.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 360537,18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Franki Dąbrowa o łącznej długości 0,347km |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT210788.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 448810,05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, ze względu iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert na każdą z części znacznie przekraczają zaplanowane środki finansowe a zamawiający w ramach posiadanych środków na całość zamówienia dokonał wyboru dwóch części zamówienia które prawie wykorzystały kwotę przeznaczona na całość zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację całości zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny ofert najkorzystniejszych wobec powyższego należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej dla części III Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT164070.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBYLIN-BORZYMY
więcej: przetargi KOBYLIN-BORZYMY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.