eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin-BorzymyBudowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin Borzymy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-13

Ogłoszenie nr 107793 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.

Kobylin-Borzymy: Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin Borzymy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507629-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylin-Borzymy, krajowy numer identyfikacyjny 53695300000, ul. ul. Główna 11, 18204 Kobylin-Borzymy, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 086 2743003, 2743026, faks 862 743 003, e-mail kobylinb@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kobylinborzymy.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin Borzymy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SE.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kobylin Borzymy. Przedmiot zamówienia dzieli się na trzy części: 1.Część I: Budowa trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Koziołki i Piszczaty Piotrowięta o łącznej długości 0,559.5 km : - odcinek I jezdnia asfaltowa o szer. 4 ,0m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m , długość 217,50m - odcinek II jezdnia asfaltowa szer.3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 185,0m - odcinek III jezdnia asfaltowa szer.3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 157,00 m. 2. Część II: Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Franki Dąbrowa o łącznej długości 0,347km - odcinek I jezdnia asfaltowa o szer. 4,0m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m długość 216,00m - odcinek II jezdnia asfaltowa o szer.4,0m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m długość 131,00m 3. Część III: Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km : - odcinek I jezdnia asfaltowa o szer. 3,50m z obustronnymi poboczami o szer 0,75m , długość 69,00m - odcinek II jezdnia asfaltowa szer. 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 183,00m - odcinek III jezdnia asfaltowa szer. 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 150,00 m. - odcinek IV jezdnia asfaltowa szer.3,00 - 3,50m z obustronnymi poboczami 0,75m, długość 141,00 m. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.3.1. Opis części zamówienia Część I: Budowa trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Koziołki i Piszczaty Piotrowięta o łącznej długości 0,559.5 km Część II: Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Franki Dąbrowa o łącznej długości 0,347km Część III: Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km 3.3.2 Zakres prac na każdej części zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni na kategorię ruchu KR1 G1.: a) roboty ziemne, b) wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie nasypów i wykopów c) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr.25cm, d)wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 wg WT-2 z 2014r gr 4cm c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsja asfaltową, e) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 wg WT-2 z 2014r gr.4cm. f) wykonanie zjazdów g) wykonanie rur dwudzielnych na istniejącym uzbrojeniu h) wykonanie przepustów pod zjazdami i) wykonanie oznakowania pionowego jezdni. 3.3.3 Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został, w projekcie budowalno -wykonawczym, w STWiOR , projekcie stałej organizacji ruchu oraz w przedmiarze robot. Z uwagi na lokalizację zjazdów do poszczególnych posesji przy wszystkich drogach, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia przedmiotowych dróg w celu wyjazdu i wjazdu pojazdów rolniczych. 3.3.4 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP. 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących jedną z części, dwie części, lub wszystkie części. 3.5. Maksymalna liczba części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca wynosi 3. 3.6.Wybór najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania zostanie dokonany odrębnie dla każdej części zamówienia. 3.7. Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. Inwentaryzację należy sporządzić w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu. 3.8. Koszty za badania laboratoryjne ponosi Wykonawca. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a)wskaźnik zagęszczenia i nośności podbudowy, b)grubość: nawierzchni i podbudowy, c)wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, d)równość podłużna, e)oraz inne wymienione chociażby w SST3 3.9. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Koziołki i Piszczaty Piotrowięta o łącznej długości 0,559.5 km
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT166226.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "TRAKT" Sp. z o.o., , ul. 1 Maja 8, 18-200, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 360537,18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 360537,18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360537,18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Franki Dąbrowa o łącznej długości 0,347km
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT210788.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "TRAKT" Sp. z o.o., , ul. 1 Maja 8, 18-200, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 448810,05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 448810,05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 448810,05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, ze względu iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert na każdą z części znacznie przekraczają zaplanowane środki finansowe a zamawiający w ramach posiadanych środków na całość zamówienia dokonał wyboru dwóch części zamówienia które prawie wykorzystały kwotę przeznaczona na całość zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację całości zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny ofert najkorzystniejszych wobec powyższego należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej dla części III Budowa czterech odcinków dróg gminnych w miejscowości Stypułki Szymany o łącznej długości 0,543 km
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT164070.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.