eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDostawa wraz z montażem lampy RTG do tomografu komputerowegoLight Speed Plus, nr fabryczny 1025155YM1, rok produkcji 2005, producentaGE Medical wraz z usługą w zakresie wykonania przeglądów okresowych i opieki serwisowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Gorzów Wielkopolski: Dostawa wraz z montażem lampy RTG do tomografu komputerowego: Light Speed Plus, nr fabryczny 1025155YM1, rok produkcji 2005, producenta: GE Medical wraz z usługą w zakresie wykonania przeglądów okresowych i opieki serwisowej
Numer ogłoszenia: 107797 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. , ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem lampy RTG do tomografu komputerowego: Light Speed Plus, nr fabryczny 1025155YM1, rok produkcji 2005, producenta: GE Medical wraz z usługą w zakresie wykonania przeglądów okresowych i opieki serwisowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem lampy RTG do tomografu komputerowego będącego na stanie Zamawiającego: Light Speed Plus, nr fabryczny 1025155YM1, rok produkcji 2005, producenta: GE Medical wraz z usługą w zakresie wykonania przeglądów okresowych i opieki serwisowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. DOSTAWA I MONTAŻ LAMPY RTG 1) demontaż uszkodzonej lampy RTG; 2) dostawa nowej lampy RTG do tomografu komputerowego będącego na stanie Zamawiającego typ: Light Speed Plus, nr fabryczny 1025155YM1, rok produkcji 2005, producenta: GE Medical; 3) montaż nowej lampy RTG; 4) uruchomienie aparatu; 5) wykonanie niezbędnych testów zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) odbiór zużytej lampy w celu utylizacji; 7) gwarancja na wymieniona lampę: 12 miesięcy. II. PRZEGLĄDY OKRESOWE (co kwartał) Przeglądy okresowe całego tomografu komputerowego - zgodnie z zaleceniami producenta, w tym m.in.: 1.1. Konsola operatorska i konsola lekarska 1)czyszczenie komputerów składowych konsoli operatorskiej, 2) sprawdzenie poprawności działania wentylatorów chłodzących, 3) czyszczenie wnętrza konsoli oraz filtrów, 4) sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne konsoli). 1.2. Gantry 1)demontaż i czyszczenie modułu szczotek ślizgowych, 2) czyszczenie modułu slip-ring, 3) czyszczenie zespołu DAS (filtry), 4) sprawdzenie działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne gantry). 1.3. Stół 1) sprawdzenie mechaniczne poprawności działania stołu pacjenta (ruch wzdłużny, ruch up/down), 2) sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne stołu, pływający stół) 3) czyszczenie i konserwacja stołu. 1.4. System 1) sprawdzenie logów systemowych pod względem błędów krytycznych, 2) sprawdzenie stanu technicznego lampy RTG (poziom zużycia, ilość ewentualnych błędów ekspozycji), 3) sprawdzenie jakości oraz poprawności odwzorowania obrazów TK. 1.5. Wydanie certyfikatu sprawności urządzenia III. OPIEKA SERWISOWA (między przeglądami) 1) interwencja na wezwanie, 2) usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części, 3) kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie, 4) wykonywanie zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania, 5) sporządzenie wykazu części niezbędnych do wymiany w celu akceptacji przez Zamawiającego, 6) zdalna diagnostyka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełniania Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełniania Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełniania Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełniania Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełniania Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę zaoferowanej ceny wyłącznie w wypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy w tym zakresie zostanie wprowadzona w formie pisemnego aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ul. Jana Dekerta 1 66-400 Gorzów Wlkp. Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. ul. Jana Dekerta 1 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.