Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Toruń: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 107809 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu , ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6100319, faks 56 6100306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w rozbiciu na zadania: Zadanie nr 1 - Dreny do artropompy, Zadanie nr 2 - Zestawy do drenażu opłucnej, Zadanie nr 3 - Zestawy do przezskórnej trachetomii metodą Griggsa, Zadanie nr 4 - Przedłużacze do podgrzewacza płynów infuzyjnych Hot-Line, Zadanie nr 5 - Rozgałęziacz infuzyjny, Zadanie nr 6 - Aparaty do przetoczeń płynów z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu typu Exadrop, Zadanie nr 7 - Zestawy dp przetoczeń do pompy objętościowej Volumed, Zadanie nr 8 - Staplery, Zadanie nr 9 - Sprzęt jednorazowego użytku do systemu podciśnieniowej terapii ran Genadyne A4.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.17.10.00-9, 33.17.11.00-0, 33.17.12.00-1, 33.19.40.00-6, 33.19.41.00-7, 33.19.41.20-3, 33.14.16.24-0, 33.14.11.22-1, 33.14.16.00-6, 33.14.16.42-1, 33.14.16.42-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary są dopuszczone do obrotu i używania musi dołączyć do oferty: a) deklaracje zgodności producenta. 2) Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę wyroby odpowiadają określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) opisy lub katalogi lub ulotki bądź foldery oferowanych przez Wykonawcę wyrobów, b) próbki oferowanego towaru w zadaniach nr 2,3 ( w pozycji nr 1),4,5,6,7 w ilościach min. po 1 szt.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.med.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, pok. nr 030 - kancelaria szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dreny do artropompy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny do artropompy - 14 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do drenażu opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu opłucnej - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do przezskórnej trachetomii metodą Griggsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przezskórnej trachetomii metodą Griggsa: zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa , uzupełniający bez peana - szt. 8, zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa , uzupełniający z peanem - szt. 1,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.11.00-0, 33.17.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedłużacze do podgrzewacza płynów infuzyjnych Hot-Line.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze do podgrzewacza płynów infuzyjnych Hot-Line - szt. 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozgałęziacz infuzyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgałęziacz infuzyjny - szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparaty do przetoczeń płynów z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu typu Exadrop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do przetoczeń płynów z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu typu Exadrop - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.19.41.00-7, 33.19.41.20-3, 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do przetoczeń do pompy objętościowej Volumed.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przetoczeń do pompy objętościowej Volumed - szt. 339.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6, 33.19.41.00-7, 33.19.41.20-3, 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Staplery..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery - szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku do systemu podciśnieniowej terapii ran Genadyne A4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku do systemu podciśnieniowej terapii ran Genadyne A4: dren silikonowy płaski 7x200mm, dren silikonowy płaski 10x200mm, przewód łączący dren ze zbiornikiem 200cm, zbiornik typu Bemis duży 800 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ul. Poznańskiej w Toruniu
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników SP ZOZ Mogilno oraz członków ich rodzin na lata 2025-2027
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Wodociągów Rewal sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Annopol
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do przygotowywania i podawania leków cytotoksycznych
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Dostawa szwów chirurgicznych i mechanicznych oraz pętli i siatek do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o.
więcej: Klamry chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.