To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107814 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Boguszów-Gorce: BUDOWA PLACU SKŁADOWEGO DREWNA, W LEŚNICTWIE WITKÓW, ODDZ. 146A i
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534076-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wałbrzych z siedzibą w Boguszowie - Gorcach, krajowy numer identyfikacyjny
89002351700000, ul.
ul. Miła
2,
58-372
Boguszów-Gorce, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 449 580, faks
, e-mail
walbrzych@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_walbrzych
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PLACU SKŁADOWEGO DREWNA, W LEŚNICTWIE WITKÓW, ODDZ. 146A i
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.3.2017.AC
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu składowego drewna pozyskanego na terenach znajdujących się w zarządzie Zamawiającego, zlokalizowanego na gruncie własności Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Wałbrzych z siedzibą w Boguszowie - Gorcach, w obrębie leśnym Wałbrzych, Leśnictwie Witków (dz. nr 121/2)z odprowadzeniem wody z drenaży do przydrożnego rowu i jego częściowym umocnieniem, znajdującego się na gruncie we władaniu Gminy Czarny Bór (dz. nr 135). Adres administracyjny inwestycji: Województwo Dolnośląskie, Powiat Wałbrzyski, Gmina Czarny Bór, obręb ewidencyjny nr 0006 Witków, dz. nr 121/2, 135. W obrębie placu przewidziano wykonanie dróg manewrowych o nawierzchni z płyt betonowych prefabrykowanych, służących do manewrowania pojazdami odbierającymi drewno z placu, jak i przywożącymi drewno na plac oraz place/pola składowe o nawierzchni z kruszywa łamanego, wkomponowane pomiędzy drogi manewrowe. W razie wystąpienia potrzeb Zamawiającego, przewiduje się możliwość manipulacji surowca drzewnego oraz jego czasowego składowania w obrębie dróg manewrowych, utwardzonych płytami betonowymi. Powierzchnia dróg manewrowych wynosi 1.691 m2, a placów/pól składowych 1.341 m2. W ramach robót odwadniających przewidziano: odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wód na działki objęte inwestycją, zapewnione dzięki spadkom poprzecznym nawierzchni obiektu oraz wykonanie sączka kamiennego owiniętego geowłókniną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45220000-5,
45111213-4,
45233220-7,
45233000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Podstawa prawna - art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający, zgodnie z zasadami planu finansowo-gospodarczego Nadleśnictwa Wałbrzych oraz zgodnie z planem zamówień publicznych na rok 2017, opublikowanym na stronie Nadleśnictwa Wałbrzych, w zakładce Zamówienia publiczne, zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, kwotę w wysokości 312 329,16 zł (netto) - 384 164,87 zł (brutto). Jednakże po dokonaniu otwarcia ofert, okazało się, że cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przetargowym jest wyższa od zaplanowanej i wynosi 413 804,75 zł (netto) - 508 979,84 zł (brutto). Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie dysponuje większymi środkami i nie może zwiększyć puli środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie dla w/w zadania, na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy PZP. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT312329.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.