eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO LABORATORIUM, NA ODDZIAŁY INTERNISTYCZNE, PORADNI GASTROLOGICZNEJ SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Białystok: DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO LABORATORIUM, NA ODDZIAŁY INTERNISTYCZNE, PORADNI GASTROLOGICZNEJ SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Numer ogłoszenia: 107814 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, faks 085 6648519.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpck.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO LABORATORIUM, NA ODDZIAŁY INTERNISTYCZNE, PORADNI GASTROLOGICZNEJ SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laboratorium, oddziały internistyczne, poradni gastrologicznej, poradni kardiologicznej Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań. 2. Asortyment oraz ilości zamawianego sprzętu określono w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza) 2. Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów, które są wymienione w art. IV SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określona we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierający w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy. 3.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 3.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w art. IV pkt. 3 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, sekretariat pok. 302 (III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, sekretariat pok. 302 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.probówki zawierające antykoagulant muszą być czytelnie opisane rodzajem antykoagulantu, muszą mieć wyraźny znacznik do którego pobiera się krew, muszą być okrągłodenne, 2.probówki do hematologii muszą zawierać rozpylony antykoagulant, 3.zestaw do OB: -rurki opadowe muszą mieć czytelną podziałkę ,muszą być zabezpieczone przed wypłynięciem krwi z rurki opadowej, kołnierz zabezpieczający nie może utrudniać odczytania skali -po wciśnięciu rurki opadowej do probówki, w rurce opadowej nie mogą tworzyć się pęcherze powietrza -rurka opadowa nie może być wciskana na siłę do probówki 4.korki w probówkach do koagulologii nie mogą wyskakiwać po dodaniu krwi do probówki, 5.kolory korków nie mogą powtarzać się na probówkach do różnych badań, 6.probówki do danego badania nie mogą mieć różnych kolorów korków, 7.pojemności probówek muszą być zgodne ze specyfikacją, 8.bagietki plastikowe muszą być równe na całej długości, bez przewężeń, łopatek, harpunów na końcach 9.strzykawki do gazometrii muszą posiadać zatyczkę uniemożliwiającą wypływanie krwi po pobraniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Czasomierz laboratoryjny -z alarmem odmierzający czas w zakresie od 0 do 99 min. 59 sek. , z dokładnością ustawienia do 1 sek. 2. Pipety automatyczne z wyrzutnikiem, autoklawowane 3. Pojemnik do transportu probówek lub pojemników z moczem musi być wyposażony w statyw do probówek, musi mieć uchwyt do przenoszenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mikrometoda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opakowania zbiorcze muszą być czytelnie opisane ilością probówek wielkością kapilar 2.Do pierwszego zamówienia mikrometody do OB. musi być dostarczony statyw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zamknięty system pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamknięty system pobierania krwi musi być systemem próżniowo-aspiracyjnym 2. multiadapter musi służyć do podłączenia igły typu LUER do strzykawki 3. Z pierwszą dostawą mają być dostarczone 3 tacki do pobierania krwi, które muszą mieć: pojemniki na probówki lub strzykawo-probówki, pojemniki na zużyte igły, pojemnik z pokrywą na gaziki, pojemnik na pozostały sprzęt np. nakłuwacze, uchwyt do przenoszenia 4. Cały Pakiet musi pochodzić od tego samego producenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: strzykawki, igły, nakłuwacze, cewniki, przyrządy do płynów i krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki wykonane z polipropylenu PP korpus, polietylenu PE tłok kontrastujący umożliwiający dokładną kontrolę wizualną podawanego leku, strzykawki posiadają czytelną i niezmywalną skalę, stożek Luer zbieżność 6:100 kompatybilny z igłami J.U. położenie stożka strzykawka 2ml centrycznie, strzykawki 5ml,10ml,20ml, nie centrycznie, podwójna kryza na korpusie strzykawki, uniemożliwiająca przypadkowe wysuniecie tłoka, opakowania jednostkowe typu blister pack, opakowania pośrednie małe pudełka (opak. 100szt.) jeden rozmiar w każdym asortymencie, na opakowaniu jednostkowym nr. serii i data ważności, okres ważności 3 lata, łatwy i płynny przesuw tłoka, oraz dobra szczelność między tłokiem i korpusem, strzykawki są jałowe, apyrogenne i nietoksyczne sterylizowane tlenkiem etylenu, na pojedynczej strzykawce nadrukowana informacja z nazwą producenta (skalowanie: strzykawka 2ml skala do 3ml;strzykawka 5ml skala do 6ml; strzykawka 10ml skala do 12ml; strzykawka 20ml skala do 24ml - dotyczy poz. 3 - 6. 2.Nakłuwacze muszą być igłowe, automatyczne, igła po nakłuciu musi cofać się do obudowy nakłuwacza, głębokość nakłucia musi być zgodna ze specyfikacją - dotyczy poz. 19..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kaniule, koreczki, mandryny, wyroby flizelinowe, rękawiczki gumowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniule do długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem do iniekcji wykonana z poliuretanu, posiada: samozamykający się zawór górnego portu, paski kontrastujące w promieniach RTG, duże skrzydełka zapewniające dobrą stabilizację kaniuli, posiada komorę z hydrofobową membraną hemostatyczną zintegrowaną z koreczkiem luer lock gdzie trzpień zamykający światło kaniuli znajduje się poniżej krawędzi koreczka, międzynarodowy kod kolorów , rozmiary: 24G dł. 19mm; 22G dł. 25mm; 20G dł.25mm; 20G dł. 33mm; 18G dł.33mm; 18G dł.45mm - dot. poz. 1 - 4. Wymagane jest, aby kaniule, koreczki i mandryny pochodziły od jednego producenta w celu zapewnienia kompatybilności i szczelności połączeń. 2.Wyroby flizelinowe winne być wykonane z antyelektrostatycznej włókniny o min. gramaturze 24g/m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.