Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Lublin: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - 10 części
Numer ogłoszenia: 107858 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda , ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5245108/09 w.13, faks 081 5245108/09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - 10 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - 10 Części, w tym: 1. część I - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych 2. część II dostawa warzyw, owoców mrożonych 3. część III - dostawa świeżych warzyw i owoców 4. część IV - dostawa produktów mleczarskich 5. część V - dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 6. część VI - dostawa różnych produktów spożywczych - pozostałych 7. część VII - dostawa napojów bezalkoholowych 8. część VIII - dostawa produktów zwierzęcych, mięs i produktów mięsnych 9. część IX - dostawa świeżego drobiu - schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC 10. część X - dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.11.21.00 - Świeży drób 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.22.10.00 - Ryby mrożone .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wykaz przedmiotu zamówienia. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy w sytuacji nagłej (nieplanowanej) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują następujące istotne okoliczności i warunki zmian umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku vat oraz kwoty brutto oraz kwoty brutto 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego; 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; c) realizacji w drodze odrębnej umowy oraz powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienie wzajemnych powiązań; 4) zmianę przedmiotu zamówienia dostarczanego towaru lub zmianę nazwy dostarczonego towaru w przypadku dokonania takiej zmiany przez producenta wraz z dokumentami potwierdzającymi tę zmianę 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt 1 dopuszczalne są w następujących warunkach: 1) - stawka i kwota podatku vat oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do treści przepisów wprowadzających zmianę; 2) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego. 3. Zmiana terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 1 podpkt 3) : a) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego b) o okres działania siły wyższej oraz potrzeby do usunięcia skutków jej działania c) o okres niezbędny do wykonania oraz powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubelska.ohp.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, pokój 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 10:00, miejsce: ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, pokój 216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcą są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: Justyna Kozieja- Komendant ŚHP we Włodawie ul. Kopernika 1, 22-200 Włodawa, tel. (82) 5725662 2.W zakresie procedury: Ilona Kapłan , ul. Wojciechowska 7, Lublin, pokój nr 216, telefon (81) 5245108/09 wew. 13..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 3 części.
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym
- Dostawa ręcznego skanera 3D dla Wydziału Mechanicznego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
- Dostawa mięsa i wędlin (ZP-23/2025)
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Łomży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.