eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychybudowa fontanny na Rynku w Starych Tychach



Ogłoszenie z dnia 2007-01-30

POZYCJA 10787

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychy: budowa fontanny na Rynku w Starych Tychach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Tychy, do kontaktów: mgr Jan Cofała, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344, e-mail: poczta@umtychy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umtychy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa fontanny na Rynku w Starych Tychach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tychy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa fontanny na Rynku w Starych Tychach.Zakres zadania obejmuje: Wykonanie fontanny z technologią przygotowania i uzdatniania wody w obiegu zamkniętym z atrakcjami wodnymi, całość stanowią trzy żelbetowe okrągłe misy o wymiarach 2,0m, 2,2m, 4,0m gł. do 0,5 m, obj. 25 m3, połączone łukowymi drewnianymi mostkami z żelbetową podziemną komorą technologiczną o wym. 400x735x255cm, dodatkowe wyposażenie stanowią dysze tryskaczowe, kolorowe reflektory. Przyłącze kanalizacji deszczowej- 18 mb. Przyłącze wody- 50 mb. Przyłącze energetyczne- 5 mb., złącze kablowo- pomiarowe, Roboty towarzyszące- rozbiórkowe, urządzenie terenu wokół fontanny, wywóz nadmiaru ziemi itp. Wykonanie trzech odlewów rzeźb- wydry o dł. 115 cm, 185cm, 145cm wraz z montażem (modele do odlewów dostarczy Zamawiający). Obsługa geodezyjna zadania z pomiarem podwykonawczym. Szczegółowy zakres określa projekt wykonawczy opracowany przez arch. Wojciech Klasa- Projektowanie Architektoniczne Bielsko- Biała, ul. Żółkiewskiego 29 A. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w projekcie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS albo KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): 4)Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia- Dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlano- konstrukcyjnymi, jedna osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, oraz jedna w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5)Wykaz robót budowlanych - Wykonanie z należytą starannością minimum 2 fontann o wartości minimum 350 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. W przypadku konsorcjum, co najmniej jeden uczestnik powinien spełniać ww. warunek. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): 6)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 200 000,00 zł, Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty 7)wypełniony formularz oferty, 8)wypełnione zestawienie kosztów, 9)parafowany na każdej zapisanej stronie wzór umowy, 10)dowód wniesienia wadium, 11)kosztorys ofertowy, 12)pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS albo KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): 4)Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia- Dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlano- konstrukcyjnymi, jedna osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, oraz jedna w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5)Wykaz robót budowlanych - Wykonanie z należytą starannością minimum 2 fontann o wartości minimum 350 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. W przypadku konsorcjum, co najmniej jeden uczestnik powinien spełniać ww. warunek. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): 6)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 200 000,00 zł, Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 7)wypełniony formularz oferty, 8)wypełnione zestawienie kosztów, 9) parafowany na każdej zapisanej stronie wzór umowy, 10)dowód wniesienia wadium, 11)kosztorys ofertowy, 12)pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS albo KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): 4)Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia- Dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlano- konstrukcyjnymi, jedna osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, oraz jedna w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5)Wykaz robót budowlanych - Wykonanie z należytą starannością minimum 2 fontann o wartości minimum 350 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. W przypadku konsorcjum, co najmniej jeden uczestnik powinien spełniać ww. warunek. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): 6)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 200 000,00 zł, Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 7)wypełniony formularz oferty, 8)wypełnione zestawienie kosztów, 9) parafowany na każdej zapisanej stronie wzór umowy, 10)dowód wniesienia wadium, 11)kosztorys ofertowy, 12)pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.03.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 807 Al. Niepodległości 49 43- 100 Tychy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26/01/2007 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.