To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Zambrów: Konserwacja oświetlenia ulicznego w mieście Zambrów w okresie 01.05. 2016 - 30.04. 2020 r.
Numer ogłoszenia: 107880 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68848 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, faks 086 2712117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego w mieście Zambrów w okresie 01.05. 2016 - 30.04. 2020 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulic krajowych, powiatowych i gminnych oraz na miejskich drogach wewnętrznych, placach i zieleńcach na terenie miasta Zambrów, wg: - Wykaz oświetlenia drogowego - zał. Nr 9 do SIWZ i umowy - Inwentaryzacja obwodów oświetlenia - zał. Nr 10 do SIWZ i umowy Zakres: 1763 punktów świetlnych, 57 szt. szafek oświetleniowych, 109 ulic i placów Okres konserwacji 4 lata. Ilość punktów oświetleniowych może się zmienić w czasie trwania umowy co nie powoduje zmiany wynagrodzenia. Szczegółowy zakres prac i obowiązki Wykonawcy Wykonawca powinien zapewnić: 1. Świecenie wszystkich opraw świetlnych w porze nocnej,z uwzględnieniem następujących poprawek: a) w miesiącach XI, XII, I, II - opóźnienie po zachodzie słońca: + 5 min. wyprzedzenie przed wschodem słońca: -15 min b) w miesiącach III, IV, IX, X - opóźnienie po zachodzie słońca: +15 min. wyprzedzenie przed wschodem słońca: -25 min c) w miesiącach V, VI, VII, VIII - opóźnienie po zachodzie słońca: +25 min. wyprzedzenie przed wschodem słońca: -50 min Liczba nie świecących lamp nie powinna przekroczyć 3 %. 2. Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym opraw oświetleniowych, wymiana uszkodzonych lub zużytych źródeł światła, opraw lub ich elementów.. 3. Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej oprawy oświetleniowe, wymiana uszkodzonych lub zużytych urządzeń lub ich elementów, w tym: a) napowietrzne i kablowe linie oświetleniowe, b) słupy oświetleniowe , c) drzwiczki wnęk słupowych d) wysięgniki, e) bezpieczniki napowietrzne, f) tabliczki zaciskowe, złącza IZK g) odgromniki, h) szafy pomiarowo-sterownicze SO z wyposażeniem, i) przekaźniki zmierzchowe, j) zegary sterowania oświetleniem k) przewody l) pozostałe urządzenia i elementy linii oświetleniowych. 4. Estetyczny wygląd urządzeń: a) czyste słupy, szafki, wnętrza szafek i wnęk słupowych, klosze i odbłyśniki, b) pozamykane wnęki słupowe i szafy zasilające, c) jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarni przy wymianie urządzeń, d) wypionowane, słupy e) systematyczne usuwanie ze słupów i szaf oświetleniowych plakatów, ogłoszeń, nielegalnych reklam , linek, sznurów, graffiti, itp., f) metalowe części urządzeń bez śladów korozji. 5. Prawidłowe i czytelne oznakowanie , zgodne z dokumentacją: a) numerów słupów i szafek SO b) obwodów w szafach SO oraz w słupach c) podziałów linii oświetleniowych - tabliczkami na słupach 6. Systematyczne oględziny urządzeń oświetleniowych, nie rzadziej niż raz na tydzień. 7. Całodobowe Pogotowie oświetlenia ulic wyposażone w telefon do bieżącego przyjmowania zgłoszeń o usterkach i awariach od Zamawiającego i mieszkańców miasta oraz odpowiedni sprzęt specjalistyczny (podnośnik samochodowy dopuszczony do pracy pod napięciem),umożliwiający natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach. Należy prowadzić Książkę Zgłoszeń z terminami awarii i napraw. 8. Likwidowanie zagrożeń dla osób i mienia, wynikłych z wypadków losowych - wypadek drogowy, wichura, powódź oraz z kradzieży wandalizmu, i innych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych, np.: złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, uszkodzona lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, uszkodzona linia kablowa, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa, 9. Należy bezzwłocznie zabezpieczyć teren przed osobami postronnymi i przystąpić do naprawy. Wykonawca zawiadomi o szkodzie Zamawiającego, udokumentuje jej zakres (notatka, zdjęcie, e-mail) i uzgodni z Zamawiającym technologię i materiały. 10. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia Rejonu Energetycznego Łomża i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii. 11. Informowanie Zamawiającego bezzwłocznie po zgłoszeniu lub po oględzinach własnych o: zagrożeniach awariach lub świeceniu w dzień całych obwodów oświetleniowych pracach wymagających włączenia oświetlenia poza ustalonym programem naprawach w/w 12. Z upoważnienia Zamawiającego wzywanie gwaranta do napraw gwarancyjnych i wyznaczanie odpowiednich terminów usunięcia awarii. W wypadku braku naprawy należy zawiadomić Zamawiającego. 13. Prace i przeglądy planowane: 1) Czyszczenie i malowanie antykorozyjne metalowych części urządzeń oświetleniowych (słupy, szafki, wysięgniki, drzwiczki wnęk słupowych) Słupy szt. 59 Al. Wojska Polskiego, w 2016r pozostałe, w okresie objętym umową 2) Przycinanie gałęzi drzew zasłaniających lampy wraz z bezzwłocznym wywozem. 3) Przestawianie poprawek zegarów astronomicznych, wg pkt. 1. 4) Przegląd okresowy 5 letni i pomiary oraz przeglądy roczne, wg wymagań Prawa budowlanego Harmonogram w/w prac, uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego, Wykonawca dostarczy w ciągu 14 dni od podpisania umowy. 14. Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych urządzeń, w tym: a) Wykaz oświetlenia drogowego, b) Inwentaryzacja obwodów oświetlenia, c) Schematy szafek i linii oświetleniowych, d) Zbiór protokołów okresowych przeglądów i pomiarów. Przekazywanie Zamawiającemu corocznie do 31 stycznia zaktualizowanej dokumentacji wg ppkt. a), b), c). Komplet w/w dokumentacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ostatnim miesiącu Umowy. 15. Terminy napraw: Likwidowanie zagrożeń wynikłych z wypadków - rozpoczęcie prac w czasie do 2 godzin, od oględzin własnych lub od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, Po likwidacji zagrożenia należy bez zbędnej zwłoki naprawić uszkodzenia na zasadach i w terminach jak przy innych awariach. wyłączanie lamp świecących w dzień - 2 godz. korygowanie czasu załączania i wyłączania obwodów oświetleniowych - 2 godz nie świecenie całych obwodów oświetleniowych - 2 godz. naprawy pojedynczych lamp i pozostałe usterki - do 24 godz. od momentu zgłoszenia lub od oględzin własnych. Dopuszcza się przedłużenie naprawy do 7 dni w wypadku konieczności wymiany słupa, szafki, linii kablowej - w takiej sytuacji należy zawiadomić o tym Zamawiającego i zapewnić w ciągu 24 godz. tymczasowe zasilanie lamp. Wymagania techniczno-organizacyjne i prawne: 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie. 2. Przekazanie do konserwacji urządzeń będących na majątku PGE nastąpi protokołem przejęcia - przekazania przygotowanym i podpisanym przez Wykonawcę (z upoważnienia Zamawiającego) z Rejonem Energetycznym Łomża. 3. Wykonawca zobowiązuje się stosować do zasad organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach oświetlenia drogowego i współpracować z PGE - zgodnie z Instrukcją Współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja Białystok Sp. z o.o. a samorządem stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ i umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania stałej umowy na utylizację zużytych źródeł światła z firmą posiadającą uprawnienia do prowadzenia takiej działalności oraz zezwolenie na gromadzenie i transport materiałów niebezpiecznych. 5. W przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym Wykonawca uzgodni prace z zarządcą drogi. Po zakończonych pracach Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego. 6. Wykonawca ma obowiązek uczestnictwa w odbiorach remontowanych i nowych urządzeń. Urządzenia te włącza się do konserwacji po podpisaniu protokołu odbioru. 7. Koszt naprawy szkód z wypadków losowych i naprawy uszkodzonych linii kablowych będzie rozliczany wg kosztorysu powykonawczego, na podstawie parametrów do kosztorysowania z wybranej oferty. 8. Wykonawca jest zobowiązany również do wykonywania drobnych modernizacji oświetlenia ulicznego na pisemne zlecenie Zamawiającego, za dodatkowe wynagrodzenie ustalone kosztorysem sporządzonym wg parametrów do kosztorysowania jak za naprawę szkód z wypadków losowych 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe ANNA Anna Kaczyńska, Ireneusz Kaczyński s.j., ul. Sitarska 18, 18-300 Zambrów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 537848,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 324720,00
Oferta z najniższą ceną: 324720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z transportem
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- Zakup paliwa
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY JABŁONNA W 2025 ROKU
- "Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta Chełm" w ramach zadania Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Chełm
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska -w roku 2025 w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta"
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Szklarska Poręba w 2025 r.
- Utrzymanie techniczno - konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 747 oraz oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze woj .nr 809a w 2025r.
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.