Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 107889 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, fax 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje bieżące utrzymanie - remonty cząstkowe wg. wskazań Zamawiającego : -elementów ulic jak: krawężniki uliczne betonowe i kamienne, obrzeża betonowe, ścieki uliczne, obramowania jezdni lub chodników, -konstrukcji nawierzchni chodników i nawierzchni niebitumicznych: zatok autobusowych, parkingów i jezdni oraz regulację studzienek urządzeń podziemnych (zawory wodociągowe i gazowe, studzienki telefoniczne, studnie sanitarne itp.) i pielęgnację systemu korzeniowego drzew zlokalizowanych w nawierzchni objętej remontem cząstkowym. Bieżące utrzymanie-remonty cząstkowe obejmują konstrukcje nawierzchni o warstwie ścieralnej wykonane z mieszanki mineralno- bitumicznej (tylko chodniki), betonu, płyt drogowych betonowych sześciokątnych i kwadratowych, kostki kamiennej i betonowej itd. Zasadnicze materiały jak: krawężniki betonowe, obrzeża, płyty chodnikowe, kostka betonowa itp. mogą być: -materiałami Zamawiającego pochodzącymi z rozbiórki remontowanego miejsca lub dowiezionymi z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania), -nowymi materiałami dostarczonymi przez Wykonawcę. Kostka brukowa betonowa gr. 6 i 8 cm obejmuje kostkę typ: euro, uni, behaton. Kostka brukowa betonowa gr. 6 cm - materiał Zamawiającego obejmuje kostkę jw. oraz dodatkowo kostkę typu czapa biskupia. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - pełnienie w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach od 7.00 do 15.00 dyżuru pod telefonem - pod którym będą zgłaszane uszkodzenia nawierzchni niebitumicznych ulic wymagające zabezpieczenia, - zabezpieczenie uszkodzeń nawierzchni niebitumicznych w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia, - wykonanie, utrzymanie i likwidację organizacji ruchu tymczasowego i zabezpieczenia terenu robót, - wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp. - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy, po zakończeniu robót budowlanych. Szacunkowa wartość zamówienia: 90.852,77 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1300 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na utrzymaniu chodników oraz nawierzchni niebitumicznych lub remoncie, budowie, modernizacji lub przebudowie chodnika, drogi lub parkingu o nawierzchni niebitumicznej o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto i załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje). 4) posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do co najmniej jednego: - samochodu ciężarowego lub ciężarowo-osobowego, - zagęszczarki wibracyjnej, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złoży oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia tj. (01.07.2008r.-30.06.2009r.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych branży drogowej o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 3 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje), że zostały one wykonane należycie. Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wykaz części zamówienia zleconych podwykonawcy. Wykaz sprzętu. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa lub inny dokument ubezpieczenia jest krótszy - polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia (01.07.2008r. - 30.06.2009r.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4 pok. 315 - wersja drukowana płatna 18 zł. Wersja bezpłatna - do pobrania ze strony internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul. Okólna 2 pokój 101, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych znajdujących się na terenie m. Gorzów Wlkp. i będących w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawy różnych produktów spożywczych (nasiona strączkowe i artykuły zbożowe ) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Budowa ulicy Piaski w Kleczewie
- Remont nawierzchni parkingu, wiaty śmietnikowej, oświetlenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi w internacie garnizonowym w Bartoszycach przy ul. Wojska Polskiego 2.
- Remonty cząstkowe na drogach gminnych o nawierzchni mineralno-bitumicznej przy użyciu remontera
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie miasta Jawora
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.