Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-05-21
Szamotu³y: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt. 1, Statywy do pomp szt.2
Numer og³oszenia: 107896 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotu³y, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt. 1, Statywy do pomp szt.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa POMPY INFUZYJNEJ DWUSTRZYKAWKOWEJ -1 sztuka i STATYWÓW DO POMP INFUZYJNYCH - 2 sztuki , w tym : a)dostawa przedmiotu zamówienia b)transport przedmiotu zamówienia na koszt wykonawcy loco magazyn Zamawiaj±cego, c)dostarczenie dokumentacji technicznej dotycz±cej budowy, dzia³ania i obs³ugi przedmiotu zamówienia, d)dostarczenie instrukcji obs³ugi na przedmiot zamówienia w jêzyku polskim, e)przeszkolenie personelu w zakresie u¿ywania i prawid³owej konserwacji, f)sprawowanie bezp³atnego serwisu w okresie gwarancji. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w za³±czniku nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.42.00 - Urz±dzenia i przyrz±dy do infuzji Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.19.42.00 - Urz±dzenia i przyrz±dy do transfuzji .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcê wadium..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia wynikaj±ce z art. 24 Pzp. 2. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu do oferty nale¿y do³±czyæ: a) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (druk w za³±czeniu do SIWZ ) b) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ: a)wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych (referencje), ¿e te dostawy zosta³y nale¿ycie wykonane. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiaj±cego warunku znajdowania siê przez Wykonawcê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a)o¶wiadczenia Wykonawcy dotycz±ce potwierdzenia, ¿e znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty: a)prospektu, folderu , wydruku internetowego, materia³ów marketingowych itp. potwierdzaj±cych, ¿e oferowane urz±dzenia spe³niaj± wymagane parametry techniczne (dokumenty te mog± byæ w jêzyku obcym jednak¿e z t³umaczeniem na jêzyk polski ); b) o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce potwierdzenia, ¿e oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiedni± jako¶æ i w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe oraz spe³nia wymagania okre¶lone w aktualnie obowi±zuj±cej ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku); c)dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wszystkich wymagañ dotycz±ce tego rodzaju sprzêtu medycznego, obowi±zuj±ce zarówno w Polsce jak i Unii Europejskiej - tj. dokumenty przewidziane w aktualnie obowi±zuj±cej ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku); d) o¶wiadczenie Wykonawcy, potwierdzaj±ce ¿e oferowany przedmiot zamówienia, spe³nia warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 3 oraz, ¿e s± potwierdzone w za³±czonych do oferty materia³ach informacyjnych (prospekty, foldery ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SPZOZ Szamotu³y ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotu³y.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ Szamotu³y ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotu³y Sekretariat Dyrektora SPZOZ Szamotu³y.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich
- "Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Miasta i Gminy Szamotu³y wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury"
- Wykonanie us³ugi sprz±tania pomieszczeñ w: SR w Szamotu³ach, OK nr 1 przy SR w Sz-³ach, VI ZWKW w Miêdzychodzie oraz utrzymania czysto¶ci na terenie zewn. SR w Sz-³ach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Dostawa paliw p³ynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025."
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.