eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszBudowa placów zabaw na terenie Miasta Przasnysz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Przasnysz: Budowa placów zabaw na terenie Miasta Przasnysz
Numer ogłoszenia: 107898 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75206 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw na terenie Miasta Przasnysz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, związanych z budową placów zabaw dla dzieci o nawierzchni amortyzującej upadki wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz budową ogrodzenia. Zakres robót: Zadanie nr 1: Rozbudowa placu zabaw przy ul. Tuwima w Przasnyszu. Zadanie nr 2: Budowa placu zabaw przy ul. Wojskowej w Przasnyszu . Zadanie nr 3: Budowa placu zabaw przy Przedszkolu nr 1 przy ul. Lipowej w Przasnyszu Zadanie nr 4: Budowa placu zabaw przy Przedszkolu nr 2 przy ul. Świerczewo w Przasnyszu. W celu zapewnienia przejrzystości finansowego rozliczenia inwestycji zakres robót składających się na przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębne zadania, co nie oznacza, że zamówienie zostało podzielone na cztery części. Na każde zadanie zostanie zawarta odrębna umowa. Ze względów technicznych oraz technologicznych oferta wykonawcy powinna obejmować całość zamówienia. Zadanie nr 1 obejmuje: -wyposażenie placu w urządzenia zabawowe zgodnie z załącznikiem nr 1 Wykaz urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem nawierzchni amortyzującej; -dostawa i montaż ławek z oparciem w konstrukcji metalowej z siedziskiem drewnianym (4 szt.) oraz koszy na śmieci (4 szt.) -uzupełnienie ogrodzenia na odcinku o długości 7 m wraz z furtką o szerokości 1 m (wymiary poszczególnych elementów ogrodzenia zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1 do dokumentacji projektowej) Zadanie nr 2 obejmuje: -wyposażenie placu w urządzenia zabawowe zgodnie z załącznikiem nr 1 Wykaz urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem nawierzchni amortyzującej - dostawa i montaż ławek z oparciem w konstrukcji metalowej z siedziskiem drewnianym (2 szt.) oraz koszy na śmieci (4 szt.) -budowę ogrodzenia o długości 120,7 m (wymiary poszczególnych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1 do dokumentacji projektowej) Zadanie nr 3 obejmuje: -wyposażenie placu w urządzenia zabawowe wraz z wykonaniem nawierzchni amortyzującej zgodnie z załącznikiem nr 1 Wykaz urządzeń zabawowych; Zadanie nr 4 obejmuje: -wyposażenie placu w urządzenia zabawowe wraz z wykonaniem nawierzchni amortyzującej zgodnie z załącznikiem nr 1 Wykaz urządzeń zabawowych; -Szczegółowy opis prac został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA! Opis konstrukcji nawierzchni amortyzującej upadki został przedstawiony w przedmiarze robót i jest on wiążący dla Wykonawcy i powinien zostać ujęty w ofercie. Jeżeli w jakimkolwiek innym dokumencie składającym się na treść SIWZ został podany inny opis konstrukcji nawierzchni należy traktować go jako nieobowiązujący. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. . Wymagania dla materiałów: Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placów zabaw należy fundamentować i instalować zgodnie z normami PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1177-1:2009. Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Urządzenia instalowane na placach zabaw i nawierzchnia amortyzująca upadki muszą spełniać wymagania określone w wyżej wymienionych normach, musza posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. 6. Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: (1) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.); ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r Nr 243, poz.1623), ustawą Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ) Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.)oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. (2) Wykonawca musi zapewnić wykonanie robot zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz z przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. (3) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców . Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) części zamówienia (zakresu i wartości robót), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Ponadto w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach. o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RAKOCZY s.c. Jolanta,Marek Józef,Artur Rakoczy, ul. Kilińskiego 29, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192181,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153253,95

  • Oferta z najniższą ceną: 153253,95 / Oferta z najwyższą ceną: 265431,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.