eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaModernizacja stolarki okiennej w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Bielsko-Biała: Modernizacja stolarki okiennej w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej
Numer ogłoszenia: 107907 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Beskidzka, ul. Słowackiego 17a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8228221 do 23, fax 033 8126520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ksiaznica.bielsko.pl/index.php?menu=aktualnosci&subakt=przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stolarki okiennej w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja stolarki okiennej w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku -Białej przy ul. Słowackiego 17a obejmuje następujące prace: -demontaż stolarki okiennej; - montaż nowej stolarki okiennej o powierzchni 119,89 m2 i 16,56 m2; - wymiana parapetów w kolorze stolarki; - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych; - malowanie uzupełnionych tynków; - wywóz i utylizację szkła okiennego ( wymagane zaświadczenie utylizacji), Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ,specyfikacją techniczna i przedmiarem robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m. in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe - wymagane jest wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - zgodnie z pkt. VI ppkt. 2e siwz c) dysponują zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują osobami o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia - zgodnie z oświadczeniem załącznik Nr 3 siwz d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art.24 ustawy Pzp), - zał. Nr 3 siwz f) wykonawcy, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( dot. spółek cywilnych, konsorcjów ) - art. 23 ustawy Pzp. , g) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń oraz złożą komplet wymaganych dokumentów . 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu : a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. I ustawy Prawo zamówień publicznych (. Dz. U. Nr 82 z 13. kwietnia 2007r. poz. 560) zwanej dalej Pzp - zał. Nr 3 siwz b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m. in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie - z dokumentu tego powinien wynikać zakres d) oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Skarbu Państwa i Urzędu Gminy , oraz o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne ZUS lub KRUS ( wg. Stanu na dzień ....) - zał Nr 2 SIWZ.. e) wykaz wykonanych przez wykonawcę , w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. f) Oświadczenie wykonawcy ( na formularzu oferta przetargowa) zał. Nr 1 do SIWZ) - o terminie wykonania przedmiotu zamówienia; - o udzielonej gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia; - o terminie związania ofertą ; - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznica.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Beskidzka 43-300 Bielsko-Biała il. Słowackiego 17a pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Książnica Beskidzka 43-300 Bielsko-Biała ul. Słowackiego 17 a pokój nr 7 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.