eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojeRĘCZNE OCZYSZCZENIE STUDZIENEK KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ KOLEKTORA DESZCZOWEGO O ŚREDNICY OD DN1000 DO DN1400 ZLOKALIZOWANEGO W ULICACH GRYFA POMORSKIEGO I NOWOMYŚLIWSKIEJ W MIĘDZYZDROJACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Międzyzdroje: RĘCZNE OCZYSZCZENIE STUDZIENEK KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ KOLEKTORA DESZCZOWEGO O ŚREDNICY OD DN1000 DO DN1400 ZLOKALIZOWANEGO W ULICACH GRYFA POMORSKIEGO I NOWOMYŚLIWSKIEJ W MIĘDZYZDROJACH
Numer ogłoszenia: 107925 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81897 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., ul. Przy Wodociągach 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 328 02 47, faks 0-91 328 25 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RĘCZNE OCZYSZCZENIE STUDZIENEK KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ KOLEKTORA DESZCZOWEGO O ŚREDNICY OD DN1000 DO DN1400 ZLOKALIZOWANEGO W ULICACH GRYFA POMORSKIEGO I NOWOMYŚLIWSKIEJ W MIĘDZYZDROJACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: gruntownym, ręcznym oczyszczeniu z osadzonego namułu błota, piachu i innych zanieczyszczeń (tj.: cegieł, kamieni, betonu, gałęzi, itp.) 16 szt. studzienek kanalizacji deszczowej (w tym 2 komór 2,4 x 2,4 x 2,0 m) oraz kolektora deszczowego o średnicy od DN 1000 do DN 1400 o długości ok. 800 m zlokalizowanego w ul. Gryfa Pomorskiego i ul. Nowomyśliwskiej w Międzyzdrojach wraz z wyczyszczeniem, wykoszeniem, odmuleniem i pogłębieniem o ok. 40 - 60 cm rowu odprowadzającego wody opadowe dł. ok. 20 m (szer. ok. 2 m) z 2 przepustami, a także załadunek i wywiezienie wydobytych odpadów na składowisko na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Nowomyśliwskiej w Międzyzdrojach. Po każdorazowym zakończeniu czyszczenia studzienek czy odcinka sieci deszczowej należy niezwłocznie wywieźć wydobyte osady i uporządkować miejsce pracy przywracając je do stanu pierwotnego. Kolektor jest podtopiony na całym odcinku a poziom jego zamulenia wynosi od ok. 20% do 50%. Ze względu na stan techniczny kolektora prace związane z jego czyszczeniem nie mogą być prowadzone metodą hydrodynamiczną. Kolektor i studzienki należy oczyścić ręcznie stosując łopaty, łychy do namułu, specjalistyczne wyciągarki korbowo-ręczne. Kolektor jest zamulony na odcinkach: 1) 251 m, DN 1400 - 50%, 2) 280 m, DN 1000 - 40%, 3) 76 m, DN 1400 - 30%, 4) 193 m, DN 1400 - 20%. Przepusty do oczyszczenia zlokalizowane są przy ul. Komunalnej w Międzyzdrojach 1) wykonany z rury PCV średnicy DN 800 długości 23 m, 2) wykonany z rur betonowych DN 600 długości 8,5 m. Przepusty są zamulone w 1/3 oraz znajdują się w nich kawałki gałęzi, gruzu, itp. Do zakresu robót związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia należy również: odkucie, podniesienie, obsadzenie i regulacja zaasfaltowanego włazu studzienki kanalizacji deszczowej, umiejscowionej w ul. Gryfa Pomorskiego na wysokości budynków nr 12 i 14 oraz rozkucie i poszerzenie wejścia do studzienki w ul. Nowomyśliwskiej znajdującej się vis a vis dz. geod. nr 251/4 w Międzyzdrojach. Ze względu na podtopienie kolektora przed przystąpieniem do robót Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany jest do wykonania oględzin trasy przebiegu i stanu technicznego kolektora deszczowego oraz do sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu robót. Czyszczenie ręczne z namułu błota i piachu kolektora deszczowego należy rozpocząć od końcówki rowu tak, aby stopniowo uwalniać wody opadowe z podtopionych odcinków sieci. Prowadzenie prac związanych z czyszczeniem studzienek i kolektora deszczowego winno odbywać się w godzinach nocnych i wczesnoporannych przy dołożeniu przez Wykonawcę wszelkich możliwych starań mających na celu maksymalne zapobieżenie uciążliwości dla mieszkańców (zwłaszcza w zakresie hałasu, ruchu drogowego, itp.). Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Przed rozpoczęciem robót pracownicy Wykonawcy powinni sprawdzić stan bezpieczeństwa w miejscu pracy. Roboty należy wykonywać po zabezpieczeniu obszaru prowadzonych robót i oznakowaniu go stosownymi znakami drogowymi i urządzeniami ostrzegawczo-zabezpieczającymi. Roboty mogą wykonywać jedynie pracownicy przeszkoleni w zakresie BHP na danym stanowisku pracy. Pracownicy znajdujący się w rejonie robót powinni być ubrani w odpowiednią odzież ochronną. Specjalistyczny sprzęt powinien być obsługiwany wyłącznie przez osoby do tego uprawnione. W propozycjach cenowych należy uwzględnić fakt, że Wykonawca zobowiązany jest również do załatwienia na własny koszt i staranie wszelkich formalności związanych z zajęciem pasa drogowego podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający przystąpi do odbioru końcowego w terminie do 7-miu dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót. Rozliczenie robót nastąpi po ich prawidłowym wykonaniu i odbiorze (protokół odbioru końcowego potwierdzający bezusterkowe wykonanie robót podpisany co najmniej przez Zamawiającego) w oparciu o prawidłowo wystawioną fakturę VAT zawierającą cenę wynikającą z formularza ofertowego i zawartej umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JONAX s.c. Jochan Adam, Jochan Dariusz, ul. Żwirki i Wigury 6 m.28, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138888,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140499,90

  • Oferta z najniższą ceną: 140499,90 / Oferta z najwyższą ceną: 149040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.