Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Huszlew: Modernizacjia dróg gminnych z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 107959 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Huszlew, Huszlew 77, 08-206 Huszlew, woj. mazowieckie, tel. 083 3580123, 3580108, fax 083 3580108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.huszlew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacjia dróg gminnych z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zadanie I. Modernizacja drogi gminnej w Krzywośnitach dz. Nr 914 od km 0 +000 do km 0 + 898 2.Zadanie II Modernizacja drogi gminnej w Krzywośnitach dz. Nr 919 i 948 od km 0 +000 do km 0 +670 Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót ( dla każdego zadania odrębnie)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla każdego zadania: -dla zadania I - 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) -dla zadania II - 3000 zł.(słownie: trzy tysiące złotych) 2.Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.06.2008 r. o godz.10.00 3.Wadium może być wniesione w : -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109,poz.1158, z późn. zm.) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy BS o/Huszlew 208038 0007 0000 1111 2000 0100 5.Kopię wpłaty lub kopię poręczeń gwarancji należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem Nie wniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział dostawcy i wykonawcy, którzy: -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2.Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. 3.Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od wykonawcy, wskazanych w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem własnym,dzierżawionym do wykonania zadania I i II -koparka z czerpakami profilowana - szt. 1, -szczotka mechaniczna - szt.1 -układarka mas bitumicznych elektronicznie sterowana - szt 1, -wytwórnia mieszanek mineralno -asfaltowych zlokalizowana w odl. do 50 km od miejsca robót - szt.1 -skrapiarka z elektronicznym sterowaniem wydatków emulsji - szt.1 , -walec wibracyjny gładki - szt.1 -walec ogumiony - szt.1 -samochody ciężarowe samowyładowcze - szt.2 -płytowa zagęszczarka wibracyjna - szt.1,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 3. Parafowany przez dostawcę wzór umowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. 5.Zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Huszlewie pok. nr 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Huszlewie 08-206 Huszlew pok. nr 1 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja dróg gminnych w m. Krzywośnity.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zadanie I. Modernizacja drogi gminnej w Krzywośnitach dz. Nr 914 od km 0 +000 do km 0 + 898.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja dróg gminnych w m. Krzywośnity.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Modernizacja drogi gminnej w Krzywośnitach dz. Nr 919 i 948 od km 0 +000 do km 0 +670.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI HUSZLEW
więcej: przetargi HUSZLEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja drogi wewnętrznej na działce nr 165/1 i na działce nr 165/2 w Młodocinie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
- Budowa drogi leśnej Cisowiec w miejscowości Witowice Dolne Gmina Łososina Dolna
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- Modernizacja dróg wewnętrznych
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.