To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Pieszyce: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn: Wędrowanie bez granic po północno-wschodnich Czechach i po Dolnym Śląsku.
Numer ogłoszenia: 107960 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58086 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieszyce, ul. Kościuszki 2, 58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8365487, 8365488, faks 74 8367230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn: Wędrowanie bez granic po północno-wschodnich Czechach i po Dolnym Śląsku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn: Wędrowanie bez granic po północno-wschodnich Czechach i po Dolnym Śląsku Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013, Oś priorytetowa: 2. Poprawa warunków rozwoju przedsiębiorczości i turystyki, Dziedzina wsparcia: 2.2. Wspieranie rozwoju turystyki. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu: Inżynier Kontraktu odpowiedzialny będzie za całość realizacji projektu w szczególności za poszczególne etapy: I ETAP Wybór Wykonawcy robót budowlanych - Analiza dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją kosztorysów wymaganych do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie prac budowlanych; - Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu finansowo - rzeczowego inwestycji w oparciu o złożony przez Gminę wniosek o dofinansowanie zadania; - Uczestniczenie w opracowaniu, w oparciu o dokumentację projektowo - kosztorysową dokumentacji przetargowej tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uczestniczenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z Pzp; - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa oraz dokumentacja projektowa dotycząca dofinansowania będzie przekazana Inżynierowi Kontraktu przez Zamawiającego. II ETAP Wybór Wykonawcy wyposażenia obiektu - Pomoc w przygotowaniu postępowania przetargowego w zakresie doposażenia i umeblowania obiektu tj.: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uczestniczenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę zgodnie z Pzp; III ETAP Realizacja robót: - Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, załączając oświadczenie kierownika budowy i inspektorów nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie. - Przekazanie placu budowy przy udziale Zamawiającego wykonawcy robót. - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym, przepisami wykonawczymi, decyzjami załączonymi do projektu budowlanego a w szczególności: -sprawdzania atestów, świadectw, jakości materiałów stosowanych przez wykonawcę robót, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania i wyceny robót, - uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem, - kontrola, jakości wykonywanych prac budowlano - montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, - kontrola terminów wykonania poszczególnych etapów zadania inwestycyjnego, - uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych, - kontrola i odbiór robót ulegających zakryciu, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania prac, w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bądź rzeczoznawców - czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w czasie realizacji inwestycji, - bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, - prowadzenie nadzoru autorskiego, - organizowanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego inwestycji (z udziałem przedstawiciela Zamawiającego). IV ETAP Odbiór i rozliczenie robót: - Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru, - Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, - Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót i dostaw, w dniu odbioru końcowego inwestycji, - Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie - Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie budynku przez Inwestora, - Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, - Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót i dostaw w okresie gwarancji i rękojmi. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane, co 12 miesięcy przez okres 5 lat liczone od chwili uzyskania pozwolenia na użytkowanie - Bieżąca analiza i weryfikacja kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych harmonogramu rzeczowo-finansowego z informowaniem na bieżąco Zamawiającego, - Rozliczenie inwestycji i przekazanie dokumentacji dotyczącej budowy Zamawiającemu, - Sprawdzanie protokołów odbioru oraz faktur częściowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - Zgłaszanie Zamawiającemu przyspieszania realizacji zadania lub konieczności aneksowania umowy zawartej z jednostką współfinansującą w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo - finansowym, - Współpraca z koordynatorem projektu i asystentem projektu w zakresie rozliczenia inwestycji z jednostką współfinansującą...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013 Projekt nr PL.3.22/2.2.00/09.01510 pn. Wędrowanie bez granic po północno-wschodnich Czechach i po Dolnym Śląsku Umowa o dofinansowanie nr PL.3.22/2.2.00/09.01510/1..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
- Przedsiebiorstwo Usług Inwestycyjnych INWEST-PROJEKT Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 15A, 58-306 WAŁBRZYCH, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99999,00
Oferta z najniższą ceną: 99999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189670,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- BZP.271.23.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.