To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-28
Warszawa: Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów zasilania rezerwowego UPS w siedzibach Urzędu m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 107987 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40261 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów zasilania rezerwowego UPS w siedzibach Urzędu m. st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów oraz napraw awaryjnych systemów zasilania rezerwowego UPS w siedzibach Urzędu m. st. Warszawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu zasilania rezerwowego UPS w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOCOMEC POLSKA Sp. z o.o., Ul. Mickiewicza 63, 01-625 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203442,00
Oferta z najniższą ceną: 203442,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203442,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu zasilania rezerwowego UPS w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Qumak S.A., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127364,32
Oferta z najniższą ceną: 127364,32 / Oferta z najwyższą ceną: 127364,32
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu zasilania rezerwowego UPS w budynku Urzędu m.st. Warszawy zainstalowanych w pomieszczeniach IT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: 1.Nowoczesne Technologie Zasilania Dariusz Płaczkiewicz 2. Bussines Power Supply Piotr, Ul. Wacława Wojtyszki 7B;, 04-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49665,00
Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95448,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.