eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszWykonanie modernizacji mapy zasadniczej prowadzonej w postaci analogowej w układzie 1965 strefa I dla jednostki ewidencyjnej Trzyciąż do postaci obiektowej mapy numerycznej przygotowanej do funkcjonowania (pracy) w układzie 1965 strefa V w relacyjnej bazi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Olkusz: Wykonanie modernizacji mapy zasadniczej prowadzonej w postaci analogowej w układzie 1965 strefa I dla jednostki ewidencyjnej Trzyciąż do postaci obiektowej mapy numerycznej przygotowanej do funkcjonowania (pracy) w układzie 1965 strefa V w relacyjnej bazie danych Oracle obsługiwanej przez system TurboEWID-postępowanie II.
Numer ogłoszenia: 108013 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji mapy zasadniczej prowadzonej w postaci analogowej w układzie 1965 strefa I dla jednostki ewidencyjnej Trzyciąż do postaci obiektowej mapy numerycznej przygotowanej do funkcjonowania (pracy) w układzie 1965 strefa V w relacyjnej bazie danych Oracle obsługiwanej przez system TurboEWID-postępowanie II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa modernizacji mapy zasadniczej prowadzonej w postaci analogowej w układzie 1965 strefa I dla jednostki ewidencyjnej Trzyciąż do postaci obiektowej mapy numerycznej przygotowanej do funkcjonowania (pracy) w układzie 1965 strefa V w relacyjnej bazie danych Oracle obsługiwanej przez system TurboEWID. a) Szczegółowe wytyczne techniczne opracowania przedmiotu zamówienia obejmujące: podstawy formalno-prawne opracowania, zakres rzeczowy i technologię wykonania prac oraz wymagania dotyczące wykonania dokumentacji wynikowej zawierają warunki techniczne wykonania zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji. b) Modernizacja mapy zasadniczej polegać będzie na przetworzeniu mapy analogowej do postaci obiektowej mapy numerycznej do pliku wzorcowego w formacie *.kcd (wydanego wykonawcy przez zamawiającego), zaś produktem końcowym modernizacji będzie zbiór danych (plik wynikowy) złożony z obiektów zmodernizowanej mapy zasadniczej o prawidłowej budowie, umożliwiającej zamawiającemu prawidłowy import zwrotny tego zbioru do bazy danych obsługiwanej przez system TurboEWID w trybie zmian wsadowych z pełną analizą poprawności i zachowaniem historii zmian a tym samym poprawne funkcjonowanie w bazie danych i zapisany na informatycznym nośniku danych. Modernizacja mapy zasadniczej zrealizowana zostanie przy pomocy programu zadeklarowanego przez wykonawcę. Inne informacje: Zamawiający dopuszcza składanie ofert w zakresie oprogramowania realizującego przedmiot zamówienia przy założeniu, że wykonawca zagwarantuje zastosowanie takiego oprogramowania, którego użycie do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni stworzenie przez wykonawcę zbioru danych (pliku wynikowego) złożonego z obiektów zmodernizowanej mapy zasadniczej o prawidłowej budowie, umożliwiającej zamawiającemu prawidłowy import zwrotny tego zbioru do bazy danych obsługiwanej przez system TurboEWID w trybie zmian wsadowych z pełną analizą poprawności i zachowaniem historii zmian a tym samym poprawne funkcjonowanie w bazie danych, co zostanie potwierdzone pozytywną weryfikacją wstępną oferowanego oprogramowania (w zakresie określonym przez zamawiającego w warunkach technicznych) poprzez próbne zaimportowanie pliku wynikowego do bazy danych zamawiającego w celu stwierdzenie prawidłowej budowy obiektów składających się na treść pliku wynikowego - a tym samym w celu sprawdzenia jego poprawnego funkcjonowania w bazie danych. Brak udziału w weryfikacji na zasadach określonych w warunkach technicznych lub weryfikacja, w wyniku której próbne zaimportowanie pliku wynikowego do bazy danych zamawiającego spowoduje stwierdzenie nieprawidłowej budowy obiektów składających się na treść pliku wynikowego - a tym samym stwierdzenie jego niepoprawnego funkcjonowania w bazie danych spowoduje, że oferta zawierająca aplikację, przy pomocy której wykonawca zadeklaruje realizację przedmiotu zamówienia zostanie uznana jako nie odpowiadająca treści SIWZ, a w konsekwencji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art.43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 roku Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.) ; - dysponują licencyjnym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: aplikacją, której użycie do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni stworzenie przez wykonawcę zbioru danych (pliku wynikowego) złożonego z obiektów zmodernizowanej mapy zasadniczej o prawidłowej budowie, umożliwiającej zamawiającemu prawidłowy import zwrotny tego zbioru do bazy danych obsługiwanej przez system TurboEWID w trybie zmian wsadowych z pełną analizą poprawności i zachowaniem historii zmian a tym samym poprawne funkcjonowanie w bazie danych. - wykonali, co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia .Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością Zamawiający uzna usługę modernizacji mapy zasadniczej, której wartość była większa lub równa 100.000 brutto PLN. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonana należycie (referencje) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 4.wykaz oprogramowania niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia wraz z kopiami licencji potwierdzającymi legalność posiadanego oprogramowania lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego oprogramowania - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 5.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art.43 pkt.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 roku Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu ul. Mickiewicza 2; 32-300 Olkusz - pokój nr 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu ul. Mickiewicza 2; 32-300 Olkusz - pokój nr 41.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.