eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoDostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Koło: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Numer ogłoszenia: 108039 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż i dostawę jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego (wyrobów medycznych) dla potrzeb SPZOZ w Kole w ramach następujących oddzielnych pakietów: Pakiet nr 1 - przyrządy do przetoczeń, Pakiet nr 2 - Strzykawki i igły, Pakiet nr 3 - Igły do znieczuleń i nakłuć lędźwiowych, Pakiet nr 4 - szyny chirurgiczne, Pakiet nr 5 - Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania I, Pakiet nr 6 - Sprzęt urologiczny, Pakiet nr 7 - Elektroda bierna, Pakiet nr 8 - Łyżki do laryngoskopów, Pakiet nr 9 - Maski tlenowe i obwody oddechowe, Pakiet nr 10 - Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania - II, Pakiet nr 11 - Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania - III, Pakiet nr 12 - Zestawy ambulatoryjne, Pakiet nr 13, Sprzęt jednorazowy - blok operacyjny, Pakiet nr 14 - Szwy tytanowe, Pakiet nr 15 - Wyroby z włókniny - blok operacyjny, Pakiet nr 16 - Wyroby z włókniny - I, Pakiet nr 17 - Wyroby z włókniny - II, Pakiet nr 18 - Wyroby z włókniny - III, Pakiet nr 19 - Wyroby z włókniny IV, Pakiet nr 20 - Wyroby z włókniny - V, Pakiet nr 21 - Kaniule dla dorosłych, Pakiet nr 22 - Pieluchy dla dzieci, Pakiet nr 23 - Pieluchomajtki dla dorosłych, Pakiet nr 24 - Elektrody i sprzęt wielorazowy - blok operacyjny, Pakiet nr 25 - Etykiety do sterylizacji, Pakiet nr 26 - Materiały do sterylizacji - I, Pakiet nr 27 - Materiały do sterylizacji - II, Pakiet nr 28 - Materiały do sterylizacji - III, Pakiet nr 29 - Materiały do sterylizacji - IV, Pakiet nr 30 - Opatrunki zabezpieczające, Pakiet nr 31 - Worki stomijne, Pakiet nr 32 - Butelki i smoczki dla dzieci, Pakiet nr 33 - Igły doszpikowe, Pakiet nr 34 - Zestawy zgłębniki oraz diety do żywienia pozajelitowego, Pakiet nr 35 - Ostrza chirurgiczne, Pakiet nr 36 - Rurki intubacyjne, dotchawicze, Pakiet nr 37 - Papier do aparatury medycznej, Pakiet nr 38 - Rękawice medyczne i chirurgiczne, Pakiet nr 39 - Test lipidowy do diagnostyki, Pakiet nr 40 - Odciągi chirurgiczne, Pakiet nr 41 - Elektroda monopolarna, Pakiet nr 42 - Opaski identyfikacyjne.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby medyczne były dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku towaru w miejsce wskazane przez zamawiającego. Dostarczony asortyment musi posiadać termin ważności, a jego okres przydatności powinien wynosić 12 miesięcy (chyba, że producent określił inny - krótszy termin przydatności do użycia)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.41 - Sondy 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE (jeśli dotyczy) w zależności od klasy oraz wpis/zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą - lub stosowne oświadczenie wykonawcy, 2. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Ministra Zdrowia - w przypadku produktu leczniczego, zgodnie z ustawą - lub stosowne oświadczenie wykonawcy (jeśli dotyczy)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony druk - OFERTA 2. wypełniony druk - Formularz cenowy ( w zależności od wybranego przez Wykonawcę pakietu) 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - jeśli jest wymagane 4. pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust.2 ustawy - jeśli jest wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: Ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie trwania umowy - zmianie legnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto zostanie niezmienna przez okres trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole ul. Ks.J.Poniatoskiego 25, 62-600 Koło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole ul. Ks.J.Poniatoskiego 25, 62-600 Koło - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.