Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-28
Koło: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Numer ogłoszenia: 108039 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż i dostawę jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego (wyrobów medycznych) dla potrzeb SPZOZ w Kole w ramach następujących oddzielnych pakietów: Pakiet nr 1 - przyrządy do przetoczeń, Pakiet nr 2 - Strzykawki i igły, Pakiet nr 3 - Igły do znieczuleń i nakłuć lędźwiowych, Pakiet nr 4 - szyny chirurgiczne, Pakiet nr 5 - Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania I, Pakiet nr 6 - Sprzęt urologiczny, Pakiet nr 7 - Elektroda bierna, Pakiet nr 8 - Łyżki do laryngoskopów, Pakiet nr 9 - Maski tlenowe i obwody oddechowe, Pakiet nr 10 - Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania - II, Pakiet nr 11 - Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania - III, Pakiet nr 12 - Zestawy ambulatoryjne, Pakiet nr 13, Sprzęt jednorazowy - blok operacyjny, Pakiet nr 14 - Szwy tytanowe, Pakiet nr 15 - Wyroby z włókniny - blok operacyjny, Pakiet nr 16 - Wyroby z włókniny - I, Pakiet nr 17 - Wyroby z włókniny - II, Pakiet nr 18 - Wyroby z włókniny - III, Pakiet nr 19 - Wyroby z włókniny IV, Pakiet nr 20 - Wyroby z włókniny - V, Pakiet nr 21 - Kaniule dla dorosłych, Pakiet nr 22 - Pieluchy dla dzieci, Pakiet nr 23 - Pieluchomajtki dla dorosłych, Pakiet nr 24 - Elektrody i sprzęt wielorazowy - blok operacyjny, Pakiet nr 25 - Etykiety do sterylizacji, Pakiet nr 26 - Materiały do sterylizacji - I, Pakiet nr 27 - Materiały do sterylizacji - II, Pakiet nr 28 - Materiały do sterylizacji - III, Pakiet nr 29 - Materiały do sterylizacji - IV, Pakiet nr 30 - Opatrunki zabezpieczające, Pakiet nr 31 - Worki stomijne, Pakiet nr 32 - Butelki i smoczki dla dzieci, Pakiet nr 33 - Igły doszpikowe, Pakiet nr 34 - Zestawy zgłębniki oraz diety do żywienia pozajelitowego, Pakiet nr 35 - Ostrza chirurgiczne, Pakiet nr 36 - Rurki intubacyjne, dotchawicze, Pakiet nr 37 - Papier do aparatury medycznej, Pakiet nr 38 - Rękawice medyczne i chirurgiczne, Pakiet nr 39 - Test lipidowy do diagnostyki, Pakiet nr 40 - Odciągi chirurgiczne, Pakiet nr 41 - Elektroda monopolarna, Pakiet nr 42 - Opaski identyfikacyjne.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby medyczne były dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku towaru w miejsce wskazane przez zamawiającego. Dostarczony asortyment musi posiadać termin ważności, a jego okres przydatności powinien wynosić 12 miesięcy (chyba, że producent określił inny - krótszy termin przydatności do użycia)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.41 - Sondy 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych prze Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wszystkie warunki Wykonawca spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE (jeśli dotyczy) w zależności od klasy oraz wpis/zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą - lub stosowne oświadczenie wykonawcy, 2. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Ministra Zdrowia - w przypadku produktu leczniczego, zgodnie z ustawą - lub stosowne oświadczenie wykonawcy (jeśli dotyczy)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony druk - OFERTA 2. wypełniony druk - Formularz cenowy ( w zależności od wybranego przez Wykonawcę pakietu) 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - jeśli jest wymagane 4. pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust.2 ustawy - jeśli jest wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: Ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie trwania umowy - zmianie legnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto zostanie niezmienna przez okres trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole ul. Ks.J.Poniatoskiego 25,
62-600 Koło.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole ul. Ks.J.Poniatoskiego 25, 62-600 Koło - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- BUDOWA PARKINGU PRZY DWORCU PKP W KOLE.
- Zakup mikrobusa dostosowanego do przewodu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa oleju napędowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.