eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomSukcesywna dostawa leków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Radom: Sukcesywna dostawa leków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16
Numer ogłoszenia: 108040 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy , ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3604586 w. 26, faks 048 3604588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.dps.hst.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków w ilościach wypisanych na receptach dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16. Szczegółowy wykaz leków określony został w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Strony dopuszczają możliwość ilościowego i rzeczowego ograniczenia dostaw leków określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilościowego i rzeczowego dostaw leków będzie następowało w drodze jednostronnego oświadczenia Zamawiającego skierowanego do Wykonawcy na piśmie lub faxem. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 3.Zakres zmniejszenia ilościowego i rzeczowego zamawianych leków nie może przekroczyć 25% ogółu przedmiotu zamówienia. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej leków pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 5.Poszczególne partie dostaw leków będą zamawiane z jednodniowym wyprzedzeniem na podstawie wystawionych przez lekarza recept. 6.Zamówione leki będą dostarczane do miejsca ich odbioru transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko najpóźniej następnego dnia od daty złożenia zamówienia w godzinach 8.00- 15.00. 7.W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia leków tego samego dnia oraz w dni wolne i święta. 8.Miejscem odbioru leków jest punkt apteczny znajdujący się w DPSWWiP. 9.W przypadku dostarczonych leków posiadających termin ważności 12 miesięcy lub krótszy od momentu ich wyprodukowania, dopuszcza się aby okres ważności przedmiotu dostawy wynosił co najmniej 6 miesięcy. 10.Do składania zamówień w imieniu Zamawiającego upoważnione są osoby : pod numerem tel.(048) 360-45-86 Anna Chodyczko (wew.49), Julita Czarnecka (wew.23), Bożena Bałenkowska ( wew.33), Katarzyna Grymuła, ( wew.20). 11.Zamawiający dopuszcza dostarczenie leków synonimowych (równoważnych) pod warunkiem, że będą tożsame z zamawianymi produktami farmaceutycznymi, tj. będą miały tą samą nazwę chemiczną oraz dawkę. Ponadto Wykonawca w formularzu ofertowym w rubryce Równoważnik wpisze nazwę synonimowego leku oraz ilość jednostek w opakowaniu. 12.W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i z przyczyn obiektywnych nie można go zastąpić lekiem równoważnikiem, należy w formularzu ofertowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. 13.W treści faktury za dostarczone leki należy uwzględnić obok łącznej kwoty : 1. kwotę do zapłaty przez Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy; 2. kwotę do zapłaty przez mieszkańca , zgodnie z przepisami art.58 ust.3 ustawy o Pomocy Społecznej z dnia 12 marca 2004r. ( Dz.U. z 2008r. Nr 115, poz. 728 z póżniejszymi zmianami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r.Nr 223, poz.1655 z póżn.zm.). 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, apteki, składu celnego lub konsygnacyjnego. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne- wśród tych osób co najmniej 1 osoba musi posiadać wykształcenie farmaceutyczne. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007r. Nr 223,poz.1655 z póżn.zm.). 2.Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w § 9 i w § 10 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007r Nr 223,poz.1655 z póżn. zm.). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655z póżn.zm.) oraz §1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z póżn.zm.) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub jest w stanie przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z póżn.zm.) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2. Załącznik nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający, muszą być oznaczone klauzulą TAJNEw prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: aktualny odpis z właściwego rejestru, informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert, Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dps.hst.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu,ul. Wyścigowa 16 26-600 Radom pokój 06, tel. (048) 360-45-86 wew.26 w godz. 8:00-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 pokój 06.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.