eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi realizowania przekazów pocztowych na rzecz Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Lublin: Usługi realizowania przekazów pocztowych na rzecz Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 108073 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89111 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi realizowania przekazów pocztowych na rzecz Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi realizowania przekazów pocztowych na rzecz Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie, określone w ustawie Prawo pocztowe. 2. Usługa realizowania przekazów pocztowych obejmuje: 2.1. przyjmowanie nadawanych przez Zamawiającego przekazów pocztowych, 2.2. doręczenie/wypłatę adresatowi pod adresem wskazanym na przekazie (lub innym uprawnionym osobom) kwot przekazów pocztowych, 2.3. zwrot kwot przekazów pocztowych w przypadku braku możliwości ich doręczenia/wypłaty. 3. Zasady świadczenia usług, odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług, uprawienienia stron, informacje objęte tajemnicą pocztową oraz procedury reklamacyjne określone są w ustawie Prawo pocztowe oraz w aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, obowiązujących w dniu nadania przekazów pocztowych. Zmiana wskazanych przepisów nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 4. Zlecenie realizacji usługi następować będzie poprzez wypełnienie właściwego blankietu przekazu pocztowego nakładu Wykonawcy lub nakładu własnego Zamawiającego. Stosowanie formularza pocztowej książki nadawczej i blankietu przekazu pocztowego własnego nakładu Zamawiającego możliwe będzie, jeśli formularz i blankiet zgodne będą z wzorami nakładu Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza w przyszłości możliwość zmiany sposobu zlecania realizacji usługi na formę elektroniczną. 5. Zlecenie realizacji usługi odbywać się będzie w placówce pocztowej Wykonawcy, oddalonej od siedziby Zamawiającego o nie więcej niż 700 metrów. 6. Przekazy pocztowe będą przyjmowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku. 7. W sytuacji nadawania jednorazowo co najmniej dziesięciu przekazów pocztowych, Zamawiający będzie wpisywał każdy przekaz pocztowy kolejno w oddzielną pozycję pocztowej książki nadawczej, sporządzanej w dwóch egzemplarzach i przekaże je Wykonawcy w stanie uporządkowanym, tj. ułożone stroną adresową według kolejności wpisów w formularzu. 8. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na blankietach przekazów pocztowych, w miejscu na korespondencję informacji identyfikujących rodzaj przekazywanych świadczeń tj.: zwrot z podatku VZM, zwrot z podatku PIT, zwrot z podatku PPL, zwrot z podatku PPE, zwrot podatku KP, zwrot podatku PCC, zwrot z podatku SD, egzekucja. 9. Podstawą do obliczenia należności dla Wykonawcy będzie suma opłat: 9.1. za nadane przekazy pocztowe, 9.2. za przekazy pocztowe zwrócone do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia/wypłaty. 10. Zamawiający zobowiązuje się do dokonywania wpłat w wysokości wynikającej z wartości nadanych przekazów pocztowych, powiększonych o opłaty za realizację przekazu pocztowego. 11. Przyjęcie przekazów nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego po potwierdzonym wpływie kwoty wymienionej w punkcie 10. na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. W sytuacji przekazania przez Zamawiającego na konto Wykonawcy środków w wysokości niższej niż należna, przyjęcie przekazów nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego po potwierdzonym wpływie różnicy należnej Wykonawcy kwoty. 13. W przypadku nadpłaty kwot, o których mowa w punkcie 10., Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania wniosku o zwroty dokona przekazania nadpłaty na rzecz Zamawiającego. 14. W przypadku zwróconych przekazów pocztowych, Wykonawca przekaże środki pieniężne na rachunek bankowy Zamawiającego zgodny z tytułem wpłaty, niezwłocznie po otrzymaniu przekazów pocztowych z placówek pocztowych. Należna Wykonawcy opłata za zwrot zostanie pobrana na bieżąco poprzez pomniejszenie pierwotnej kwoty przekazu o należną Wykonawcy opłatę, z wyłączeniem przekazów pocztowych dotyczących przekazów pocztowych dotyczących rachunku: 11 1010 1339 0000 3913 9120 0000. 15. W terminie 7 dni roboczych od zakończenia miesiąca kalendarzowego Wykonawca prześle Zamawiającemu wykazy zwróconych przekazów pocztowych obejmujące następujące dane: imię, nazwisko i adres adresata przekazu, numer nadania, datę nadania, kwotę przekazu, datę przelewu. Wykazy będą sporządzane odrębnie dla każdego rachunku bankowego, z którego przekazano Wykonawcy środki pieniężne. 16. Okresem rozliczeniowym dla usług będzie miesiąc kalendarzowy. W terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego, Wykonawca wystawi następujące faktury za realizację przedmiotu umowy: 16.1. za zwrot kwot przekazów pocztowych w przypadku braku możliwości ich doręczenia/wypłaty, 16.2. w sytuacji przekazania przez Zamawiającego na konto Wykonawcy środków w wysokości niższej niż należna, 16.3. z tytułu opłat za zwrot niedoręczonych/niewypłaconych przekazów pocztowych kierowanych na rachunek bankowy 11 1010 1339 0000 3913 9120 0000. Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty kwot wynikających z faktur w terminie co najmniej 10 dni od daty otrzymania faktur. Za datę zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w fakturze. Za nieterminowe uregulowanie należności z tytułu wystawionych faktur, Wykonawca może naliczyć odsetki ustawowe. 17. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie podatku od towarów i usług, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki. Zmiany w tym zakresie nie wymagają podpisywania aneksu. 18. Stronom umowy przysługiwać będzie jednomiesięczny okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym upływa termin jej wypowiedzenia. Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej. 19. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku: a) likwidacji, ogłoszenia upadłości lub rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy; b) niewykonania przedmiotu umowy powyżej 5 dni w stosunku do ustalonych terminów; c) zmniejszenia przez Wykonawcę liczby placówek pocztowych poniżej poziomu wymaganego przez Zamawiającego w SIWZ; d) wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu umowy wadliwie i zaniechania zmiany sposobu jego wykonania mimo upływu wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na dokonanie zmiany. 20. W przypadku utraty przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 21. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić pod rygorem nieważności na piśmie i zawierać uzasadnienie. W każdym przypadku, jeśli odstąpienie przez Zamawiającego od umowy następuje z winy Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 50 000,00 zł. 22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości nadania przekazów przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego. 23. Wykonawca zobowiązuje się do doręczenia/zawiadomienia o próbie doręczenia świadczenia pieniężnego co najmniej 90% przekazów w terminie do 4 dni roboczych od dnia przyjęcia przekazów. 24. W przypadku stwierdzenia nieobecności adresata lub innych osób uprawnionych do odbioru kwoty przekazu pocztowego, Wykonawca pozostawi w skrzynce oddawczej adresata zawiadomienie (awizo) o próbie doręczenia kwoty przekazu pocztowego. Jeżeli odbiorca nie zgłosi się po odbiór przekazu pocztowego, placówka pocztowa, w której przekaz pocztowy jest dostępny przekazuje, w siódmym dniu licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, powtórne zawiadomienie o możliwości jego odbioru. 25. Termin odbioru przekazu pocztowego wypłacanego na terenie Polski wynosi 14 dni licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia nadejścia przekazu pocztowego do placówki oddawczej. 26. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek pocztowych, w celu umożliwienia odbioru awizowanego przekazu. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy jest zobowiązany do dysponowania minimum: 50 placówkami pocztowymi na terenie miasta Lublin, 3 placówkami pocztowymi na terenie gminy Świdnik, po 1 placówce pocztowej na terenie gmin: Mełgiew, Piaski, Rybczewice, Trawniki, w których świadczeniobiorcy mogą się zgłosić po odbiór świadczenia. Placówki pocztowe powinny być czynne co najmniej od poniedziału do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 27. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za środki przeznaczone na doręczenie świadczeń, od chwili jej otrzymania do czasu rozliczenia się z Zamawiającym. 28. Wykonawca musi posiadać przez cały czas trwania umowy polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 10 000 000,00 zł. 29. W przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego, w prawa i obowiązki Zamawiającego wstępuje Izba Skarbowa w Lublinie lub inna jednostka organizacyjna Skarbu Państwa. O zmianach, o których mowa powyżej, Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie. 30. Zamawiający w analogicznym okresie poprzednio obowiązującej umowy zlecił realizację około 31 260 przekazów o zróżnicowanych kwotach. Łączna wartość nadanych w tym okresie przekazów wyniosła około 20 000 000,00 zł. Średnia wartość jednego przekazu wynosi około 640,00 zł. Podane wartości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369577,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 362616,00

  • Oferta z najniższą ceną: 362616,00 / Oferta z najwyższą ceną: 362616,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.