Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Kamienica Polska: Zakup i dostawa urządzenia cyfrowego do automatycznej rejestracji przekraczania prędkości pojazdów samochodowych (fotoradar) wraz z oprogramowaniem i przeszkoleniem pracowników Straży Gminnej w Kamienicy Polskiej
Numer ogłoszenia: 108099 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Straży Gminnej w Kamienicy Polskiej, ul. Konopnickiej 197B, 42-260 Kamienica Polska, woj. śląskie, tel. 034 3273718, fax 034 3273718.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Straż Gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzenia cyfrowego do automatycznej rejestracji przekraczania prędkości pojazdów samochodowych (fotoradar) wraz z oprogramowaniem i przeszkoleniem pracowników Straży Gminnej w Kamienicy Polskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - zakup i dostawę urządzenia (fotoradaru) do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Kamienica Polska (1 szt.), - dostawę i instalację niezbędnego oprogramowania wspomagającego uzyskanie pełnej dokumentacji mandatowej, - przeszkolenie pracowników Straży Gminnej w Kamienicy Polskiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.11.00 - Urządzenia kontrolne Kod CPV wg słownika 2008: 34.63.20.00 - Urządzenia do sterowania ruchem kolejowym Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie rodzaju prowadzonej działalności wpisanej we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz aktualnych zaświadczeń: właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego. b) Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 (jedną) wykonaną lub wykonywaną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. c) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kadra osobowa skierowana do realizacji zamówienia posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. f) Zadeklarują gwarancję na zaoferowane urządzenie do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości oraz oprogramowanie nie krótszą niż 24 miesiące. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie zapisów w ofercie dokonanych przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 (jedną) wykonaną lub wykonywaną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia. Do niniejszego załącznika Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz zakresu rzeczowego przewidzianego do wykonania przez podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Wykonawca do oferty winien dołączyć również: 8. Opis oferowanego urządzenia - załącznik nr 4 do specyfikacji. 9. Zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. Nr 63, poz. 636). 10. Orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy PIT w Warszawie (lub inne upoważnione laboratorium) o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska. 11. Aktualne świadectwo legalizacji wydane przez Okręgowy Urząd Miar.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Prezentacja urządzenia do rejestracji wykroczeń (fotoradaru) - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sg.kamienicapolska.bip-gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Gminna w Kamienicy Polskiej, ul. Konopnickiej 197 B, 42-260 Kamienica Polska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Straż Gminna w Kamienicy Polskiej, ul. Konopnickiej 197 B, 42-260 Kamienica Polska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
- Dostawa materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach
- Zakup i instalacja urządzeń i oprogramowań obszaru technicznego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa bezpieczeństwa - oprogramowanie antywirusowe i oprogramowanie do zarządzania siecią
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.