eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańMalowanie budynku A oraz wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 z podziałem na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Poznań: Malowanie budynku A oraz wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 z podziałem na 2 części
Numer ogłoszenia: 108101 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71011 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie budynku A oraz wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 z podziałem na 2 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie budynku A oraz wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 z podziałem na 2 części: 1) Część I - Malowanie budynku A: a) Zadanie 1 - MALOWANIE POMIESZCZEŃ Przygotowanie pomieszczeń przed przystąpieniem do prac: - zabezpieczenie podłóg, grzejników, balustrad, okien, drzwi, umywalek, sufitów podwieszanych i innych elementów wyposażenia przed zabrudzeniem, - przestawienie/wystawienie z danego pokoju mebli. Naprawa spękań ścianek działowych z pustaków YTONG: - przygotowanie szczeliny do naprawy poprzez oczyszczenie fragmentu ściany przy szczelinie i wybruzdowanie oraz oczyszczenie bruzdy, - umieszczenie kotew/prętów ze stali sprężającej, - wypełnienie bruzd plastobetonem, - przyklejenie warstwy siatki na oczyszczonym fragmencie przylegającym do szczeliny, - wygładzenie - zatarcie fragmentu ściany gipsem. Naprawa spękań tynku na połączeniach elementów konstrukcyjnych z różnych materiałów oraz w innych miejscach: - przygotowanie szczeliny do naprawy poprzez oczyszczenie fragmentu ściany przy szczelinie i wybruzdowanie oraz oczyszczenie bruzdy, - zagruntowanie szczeliny, - przyklejenie taśmy reperacyjnej z włókna szklanego - siatki, - przez naklejoną taśmę w głąb rysy wciśnięcie zaprawy, - wygładzenie - zatarcie fragmentu ściany gipsem. Przygotowanie powierzchni przed malowaniem: - odkurzenie i umycie powierzchni, - oczyszczenie powierzchni z wystających elementów jak niepotrzebne gwoździe, - naprawienie tynków poprzez uzupełnienie braków (wytarcia od foteli) i wygładzenie powierzchni gładzią gipsową, - wygładzenie powierzchni tynku poprzez szpachlowanie w miejscach, które tego będą wymagały - ok 30%, - gruntowanie powierzchni ścian środkiem gruntującym. Malowanie powierzchni: - malowanie dwukrotne farbami akrylowymi starych tynków wewnętrznych ścian, sufitów oraz rur wszystkich pomieszczeń budynku A oddziału w kolorze wg uzgodnień z Zamawiającym, - malowanie dwukrotne farbami klatek schodowych w budynku A - ściany wykończone betonem architektonicznym, - malowanie dwukrotne farbami akrylowymi klatek schodowych (łącznik budynków A i B) - w ramach tej pozycji należy ustawić rusztowanie, - wszystkie pomieszczenia i elementy przeznaczone do malowania - malowane w kolorze wg uzgodnień z Zamawiającym. Montaż kątowników - odbojników na słupach: - po przeprowadzeniu prac malarskich należy zamontować listwy - odbojniki na słupach przy windach, które chronić będą pomalowane powierzchnie przed uderzeniami wózkami, - zastosowane materiały powinny być podobne do już zamontowanych materiałów - kątownik min. 75x75x2000mm grubości min. 10mm oraz wykazywać się odpornością na uderzenia. Posprzątanie po malowaniu: Po zakończeniu prac malarskich należy usunąć wszelkie zabezpieczenia typu folie, które zostały zamontowane w pomieszczeniu przed malowaniem a następnie Wykonawca umyje i posprząta pomieszczenie. Ostatnią czynnością będzie wstawienie mebli. b) Zadanie 2 - WYMIANA KASETONÓW - wymianie będą podlegały kasetony zniszczone mechanicznie bądź zalane w przeszłości różnymi awariami - przed przystąpieniem do prac Wykonawca wraz z Zamawiającym dokona inwentaryzacji i klasyfikacji kasetonów do wymiany, - zamontowane kasetony w budynku to system ROCKFON typ Alaska Sonar, Koral, Plano - część z ww. typów jest już niedostępna toteż Wykonawca zaproponuje nowe kasetony o parametrach równoważnych lub lepszych niż wbudowanych pierwotnie (np. klasa odporności ogniowej itd.) jednak nowy typ kasetonów nie może odbiegać od starych kasetonów wyglądem zewnętrznym, kolorystyką, fakturą, sposobem montażu. Nowe kasetony nie powinny dać się odróżnić od starych w ocenie wizualnej. c) Zadanie 3 - WYMIANA WYKŁADZINY W SOK UWAGA: W związku z wysokim stopniem scalenia boksów prace należy prowadzić bez ich demontażu. - demontaż starej wykładziny podłogowej z zachowaniem ostrożności aby nie zniszczyć boksów, - oczyszczenie i wyrównanie powierzchni pod wykładzinę wraz z wykonaniem wylewki, - montaż wykładziny PVC, - montaż listew przyściennych wzdłuż ściany zewnętrznej budynku w obrębie wymienianej wykładziny, wzdłuż ścian pomieszczenia Kierownika SOK oraz na bocznych ścianach boksów, montaż listew progowych. d) Zadanie 4 - WYMIANA PANELI PODŁOGOWYCH W SEKRETARIACIE ORAZ W BIURACH DYREKCJI - demontaż starych paneli podłogowych, listew przyściennych oraz pianki i izolacji, - oczyszczenie wylewki betonowej, - prace instalacyjne związane z przeniesieniem gniazd, - ułożenie izolacji/ podkładu pod panele z pianki, - ułożenie paneli podłogowych - należy ułożyć panele tak aby długi bok panela znajdował się w płaszczyźnie prostopadłej do płaszczyzny okna- wzdłuż padania światła, - panele ułożyć należy z przesunięciem kolejnych rzędów o ? panela, - należy pozostawić przerwę dylatacyjną przy ścianie na min 10mm, - po zamontowaniu paneli należy zamontować listwy oraz kształtki łączące, kątowniki i zaślepki do listew, - należy zamontować listwy dylatacyjne w progach drzwiowych. Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje również: - podkład piankowy rolowany lub maty grubość minimum 3 mm wraz z folią paro, - listwy przyścienne oraz ich akcesoria - dobrane kolorystycznie do paneli, - listwy progowe: płaskie, kątowe z ukrytym elementem montażowym lub klejone, - łączenie paneli (w połowie długości paneli), - materiały instalacyjne związane z przeniesieniem gniazd PEL. 2) Część II - Wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B: - Roboty Wyburzeniowe: Istniejący mur należy wyburzyć na całej jego długości łącznie z fundamentem. Prace wyburzeniowe mogą zostać wykonane mechanicznie. Powstałe odpady mają zostać wywiezione oraz z utylizowane przez Wykonawcę na certyfikowanych wysypiskach. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie sprzedaży elementów metalowych. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie umniejszone o tę wartość. - Opis wykonania nowego muru: Mur ma zostać odtworzony w miejscu wyburzonego. Mur będzie wykonany z pustaków ogrodzeniowych łupanych o wym. 38x22x16 cm, słupy o wym. 38x38x16, daszki muru o wym. 30x25x7 oraz daszki słupów 46x23x7 cm. Mur o łącznej długości 70 mb i wysokości ok. 90 cm to jest 5 warstw pustaków ogrodzeniowych oraz daszek. W ciągu muru 7 słupów o wysokości ok. 200 cm to jest 12 warstw pustaków oraz daszek. Pomiędzy słupami cztery przęsła z siatki panelowej ocynkowanej o wymiarach dł. ok. 250 cm oraz wys. ok. 110 cm. Słupy z przęsłami (4 szt.) z lokalizowane w ciągu muru od strony ul. Bystrej. Pozostałe słupy przy wejściu do budynku. Mur oraz słupy na fundamencie. Fundament o wysokości min. 80 cm oraz szerokości min. 30 cm. Fundament wykonany z betonu o klasie min. C 16/20. Fundament wykonany na podsypce z chudego betonu. Podsypka oraz fundament muszą zostać zagęszczone mechaniczne warstwami. Zbrojenie główne fundamentu 4 prętami żebrowanymi o średnicy min. O 10 mm zbrojenie poprzeczne prętami żebrowanymi O 6 w rozstawie co 20 cm. Fundament może zostać wykonany bezpośrednio w wykopie jeżeli warunki gruntowe będą na to pozwalać. W fundamencie należy wykonać maksymalnie co 10 m dylatację zapobiegająca pękaniu muru. Powierzchnia fundamentu zaciągnięta i zatarta oraz dokładnie wypoziomowana. Na fundamencie należy wykonać izolację przeciwwilgociową z papy termozgrzewalnej. Pustaki użyte do wykonania muru oraz słupów w odcieniach szarości oraz daszki w odcieniach grafitu. Dokładna kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac. Pierwsza warstwa pustaków ogrodzeniowych ułożona na zaprawie cementowej. Ogrodzenie należy wykonywać warstwowo. Po ułożeniu pustaków należy wypełnić je półsuchym betonem o klasie min. C 12/15. W słupach ogrodzeniowych należy zastosować 4 pręty zbrojeniowe żebrowane średnicy O 10 w narożach. Następnie wypełnić słupy betonem klasy min. C 12/15. Beton musi zostać odpowiednio zagęszczony, aby szczelnie wypełniać wnętrze muru i słupów. Mur oraz słupki zwieńczone daszkami dwuspadowymi. Daszki należy dokładnie uszczelnić, aby zapobiec dostawaniu się wilgoci do wewnątrz muru. W celu zabezpieczenia muru przed występowaniem przebarwień oraz korozją mechaniczną i biologiczną należy w odstępie ok. miesiąca od zakończenia prac dokonać impregnacji przeznaczonymi do tego preparatami. Zamawiający informuje, że w obrębie Terenu Budowy przebiegają sieci doprowadzające media do budynku. W związku z powyższym Wykonawca musi zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Ze względu na wykonywanie wykopu teren prac musi zostać wydzielony w widoczny i bezpieczny dla postronnych osób sposób przez cały okres wykonywanych prac. Po wykonaniu wszystkich prac budowlanych należy przywrócić teren prac do stanu pierwotnego. To jest dokonać rekultywacji trawników przy murze, dowieźć czarnej ziemi jeżeli wystąpi taka konieczność, poprawić ułożenie kostki brukowej, która mogła ulec uszkodzeniu w wyniku prowadzenia prac np. poprzez użycie ciężkiego sprzętu budowlanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: - opis przedmiotu zamówienia dla Części I - załącznik 1 do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia dla Części II - załącznik 1a do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla Części I - załącznik nr 2do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla Części II - załącznik nr 2a do SIWZ, - przedmiar robót dla Części I - załącznik nr 3 do SIWZ, - przedmiar robót dla Części II - załącznik nr 3a do SIWZ. 4. Zamawiający ustala, że wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia dla obu części będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 5. Rozwiązania równoważne: 5.1. Wszystkie materiały i urządzenia wskazane z nazwy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia wymienionych w pkt 2, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 5.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. O dopuszczeniu do zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych Zamawiający będzie decydował na bieżąco w trakcie realizacji prac. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia rozwiązań zamiennych na piśmie (i dołączenia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnienie równoważności np. danych technicznych, atestów, dopuszczenia do stosowania), - uzyskania akceptacji Zamawiającego. 6. Wykonawca musi zastosować materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające: certyfikaty, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, atesty oraz inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów i użytych maszyn w budownictwie. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie uszkodzenia w mieniu Zamawiającego wynikłe podczas realizacji przedmiotu zamówienia i jest zobowiązany usunąć je na własny koszt. 8. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi: - dla Części I - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót, - dla Części II - minimum 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót. 9. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie niższą niż kwota zaoferowana za wykonanie zamówienia. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, przed przejęciem terenu budowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę bądź inny dokument potwierdzający powyższe ubezpieczenie. 10. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej, która pozwoli na oszacowanie warunków wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Malowanie budynku A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANIX Nieruchomości i Inwestycje Jarosław Tadeusz i Maciej Halec Spółka Jawna, ul. Rawicka nr 42, 60-113 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235934,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 278315,24

  • Oferta z najniższą ceną: 278315,24 / Oferta z najwyższą ceną: 278315,24

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Wyburzenie i odtworzenie muru ogrodzeniowego przed budynkiem B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANIX Nieruchomości i Inwestycje Jarosław Tadeusz i Maciej Halec Spółka Jawna, ul. Rawicka nr 42, 60-113 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49430,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56916,44

  • Oferta z najniższą ceną: 56916,44 / Oferta z najwyższą ceną: 56916,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.