eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSukcesywna dostawa produktów żywnościowych z podziałem na zadaniaZadanie nr 1 sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych, Zadanie nr 2 sukcesywna drobiu i wyrobów drobiarskich, Zadanie nr 3 sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-21

Wrocław: Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych, Zadanie nr 2 sukcesywna drobiu i wyrobów drobiarskich, Zadanie nr 3 sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj
Numer ogłoszenia: 108101 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89189 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Borowska 99, 50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7711500, faks 71 7711510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych, Zadanie nr 2 sukcesywna drobiu i wyrobów drobiarskich, Zadanie nr 3 sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych, Zadanie nr 2 sukcesywna drobiu i wyrobów drobiarskich, Zadanie nr 3 sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik: nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3. 3.Podana ilość Produktów wymienionych w załącznikach nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 20% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2a i/lub 2b do SIWZ, i/lub 2c do SIWZ, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 20 % wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 5.Dostawy Produktów będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego. 6.Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być: pozbawiony wad, opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach. 7.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkty oznaczone w pakiecie odpowiadające normom kontroli jakości w obowiązującym systemie GMP, GHP i HACCP. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze świeży i zgodny z terminem ważności. 8.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu żywności - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 10.Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, 50-558 Wrocław. 11.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): opis Kod CPV Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; Świeży drób; Produkty drobiowe; Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy; Jaja 15100000-9, 15112100-7, 15131500-0, 03200000-3, 03142500-3, 12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 13.Zamówienie podzielone jest na trzy części, tzn. na trzy zadania: Zadanie nr 1 sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych, Zadanie nr 2 sukcesywna drobiu i wyrobów drobiarskich, Zadanie nr 3 sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj. 14.Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego zadania lub dwóch zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie jednego zadania lub dwóch zadań lub na całość zamówienia. 15.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 18.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 20.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 21.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania/konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym - opisie przedmiotu zamówienia dla konkretnego zadania/konkretnych zadań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.21.00-7, 15.13.15.00-0, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Stanisław Wysocki, ul. Niepodległości 42, 58-303 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48468,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49990,50

  • Oferta z najniższą ceną: 49990,50 / Oferta z najwyższą ceną: 60075,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 sukcesywna drobiu i wyrobów drobiarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Mięsnego Tadeusz Pałys, ul. T. Kościuszki 3, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37259,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35706,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35706,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41283,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP MIMAR Marian Sopinka, ul. Zaułek Rogoziński 1/7, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51664,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52617,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52617,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68545,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.