Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Zbiczno: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego w miejscowości Zbiczno i rozbudowa boiska sportowego ogólnodostępnego w miejscowości Brzezinki o boisko wielofunkcyjne
Numer ogłoszenia: 108113 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zbiczno , Zbiczno 140, 87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4939317, faks 056 4939317.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbiczno.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego w miejscowości Zbiczno i rozbudowa boiska sportowego ogólnodostępnego w miejscowości Brzezinki o boisko wielofunkcyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego w miejscowości Zbiczno Planowane do budowy boisko wielofunkcyjne w miejscowości Zbiczno, zaprojektowano jako samodzielny, nieogrodzony obiekt o wymiarach płyty 48,0 x 30,0 m , obramowanej obrzeżem betonowym o wymiarach 8 x 30 cm, z nawierzchnią betonową płyty boiskowej na podbudowie dynamicznej. Na płycie boiska wielofunkcyjnego przewidziano usytuowanie n/w boisk do gier zespołowych: 2 szt. boisk do gry w koszykówkę o wymiarach w liniach boiskowych 28 x 15 m 2 szt. boisk do gry w piłkę siatkową ( z możliwością gry w badmintona i tenisa ziemnego) o wymiarach w liniach boiskowych 18 x 9 m 1 szt. boiska do gry w piłkę ręczną o wymiarach w liniach boiskowych 44 x 22 m Parametry funkcjonalno - użytkowe boisk wielofunkcyjnych do koszykówki i siatkówki: -długość 44,0 m+2 x 2,00 m(wybiegi) = 48,0 m -szerokość 28,0 m +2 x 1,00 m (wybiegi) =30,0 m -powierzchnia użytkowa boiska = 1440,0 m2 - powierzchnia zabudowy boiskiem =1452,2 m2 Nawierzchnie drogowo- chodnikowe i inne utwardzenia (odbudowa): -powierzchnia nawierzchni chodnikowych -88,0 m2 Zieleń izolacyjno- trawiasta - powierzchnia zieleni obok boiska - 312,0 m2 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego: Do koszykówki : -obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy -2 x 2 szt. -tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm 2 x 2 szt. - mechanizm regulacji wysokości - 2 x 2 szt. -konstrukcja do koszykówki jednosłupowa montowana w tulejach - 2 x 2 szt. Do siatkówki: -słupki do siatkówki aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 x 2 szt. -siatka do siatkówki -1 x 2 szt. Zaprojektowano odprowadzenie wód deszczowych, przesiąkających przez nawierzchnie boiska piłkarskiego do sieci drenażu płytowego włączonego do sieci kanalizacji deszczowej zbierającej wody opadowe z boiska wielofunkcyjnego. Nie przewidziano wykonania ogrodzenia boiska, gdyż obiekt szkolny posiada ogrodzenie całościowe. W obszarze ogrodzenia placu szkolnego planuje się odbudowę istniejącej zieleni poprzez wykonanie nowego trawnika wokół projektowanego boiska. 2.Rozbudowa boiska sportowego ogólnodostępnego w miejscowości Brzezinki o boisko wielofunkcyjne Planowana rozbudowa istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej, o płytę boiska wielofunkcyjnego do gier zespołowych, o nawierzchni ulepszonej poliuretanowej typu EPDM na podbudowie typu dynamicznego tzn. z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Boisko wielofunkcyjne zaprojektowano jako samodzielny, ogrodzony z trzech stron obiekt o wymiarach płyty 11,0 x 20,0m , obramowanej obrzeżem betonowym o wym. 8 x 25 cm. Na płycie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 20 x 11 m, obramowanej obrzeżem betonowym o wymiarach 25 x 8 cm , przewidziano usytuowanie n/w boisk do gier zespołowych: 1szt. boisk do gry w koszykówkę o wymiarach w liniach boiskowych18 x 9 m 1 szt. boisk do gry w piłkę siatkową ( z możliwością gry w badmintona i tenisa ziemnego) o wymiarach w liniach boiskowych 18 x 9 m Parametry funkcjonalno-użytkowe przedsięwzięcia- boisko wielofunkcyjne do koszykówki i siatkówki: -długość 18,0 m+2 x1,00m (wybiegi)=20,0 m -szerokość 9,0 m+2 x 1,00m (wybiegi) =11,0 m -powierzchnia użytkowa boiska=220,0 m2 -powierzchnia zabudowy boiskiem =225,0 m2 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego: Do koszykówki: -obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 szt. -tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm- 2 szt. -mechanizm regulacji wysokości - 2 szt. -konstrukcja do koszykówki jednosłupowa w tulejach - 2 szt. Do siatkówki: -słupki do siatkówki aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt. -siatka do siatkówki -1 szt. Przewidziano wykonanie ogrodzenia boiska z trzech stron boiska w formie ogrodzenia panelowego o wysokości 4,0 m- panele z prętów stalowych średnicy 5 mm (od czwartej strony istnieje ogrodzenie boiska piłkarskiego o wys. 4,0 m- z siatki na słupach stalowych). W linii ogrodzenia boiska zaprojektowano wbudowanie furtki o szer. 1,0 m, furtka wysokości 2,0 m. 2. Miejsce wykonania robót budowlanych: woj. Kujawsko-Pomorskie, Powiat Brodnicki, Gmina Zbiczno, miejscowość Zbiczno dz. nr 79/3, miejscowość Brzezinki dz. nr 76/5, 63/3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ze spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie-minimum 1 robotę budowlaną - roboty w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te wykonane zostały w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ze spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności zgodnej z zakresem zamówienia, oraz co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji minimum jednego zamówienia z zakresu przedmiotu zamówienia; Kadra kierowania robotami (kierownik budowy) musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia powinien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia a także zakresu wykonywanych czynności wraz z informacją na temat podstawy do dysponowania tymi osobami, informacje na temat osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ze spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że a. posiada własne środki finansowe lub udokumentuje dostępność kredytu wraz z podaniem kwoty kredytu do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały czas ich trwania (informacja z banku). Wymagana kwota minimum 150.000,00 zł, b. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień. c. posiada opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale XI niniejszej siwz na podstawie złożonych do oferty oswiadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo, dowód wpłaty wadium, wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy wykonawcom stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian w treści umowy tylko w przypadku wystąpienia sytuacji, które były niezależne i niemożliwe do przewidzenia przez Wykonawcę zamawiajacego oraz w przypadku zmiany kierownika budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbiczno.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbiczno, Zbiczno 140, 87-305 Zbiczno, I piętro, pokój nr 7 sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zbiczno, Zbiczno 140, 87-305 Zbiczno, I piętro, pokój nr 7 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszaru Wiejskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Dąbrowskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osińskiej w Żorach dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji w Publicznej Szkole Podstawowej nr 32 w Opolu w trybie "zaprojektuj-wybuduj".
- Remont płyty stadionu i przebudowa terenu rozgrzewkowego Słubickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Sportowej 1 w Słubicach
- Modernizacja boisk na terenie Gminy Siemianowice Śląskie
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu.
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.