Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Września: DOSTAWY MATERIAŁÓW DROGOWYCH PRZEZNACZONYCH
DO REMONTÓW, MODERNIZACJI I PRZEBUDOWY CHODNIKÓW, MIEJSC PARKINGOWYCH, ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY WRZEŚNIA
Numer ogłoszenia: 108118 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, fax 061 4362500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.wrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW DROGOWYCH PRZEZNACZONYCH DO REMONTÓW, MODERNIZACJI I PRZEBUDOWY CHODNIKÓW, MIEJSC PARKINGOWYCH, ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY WRZEŚNIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie materiałów: 1) płytka chodnikowa betonowa 30x30x5 2) płytka chodnikowa betonowa 35x35x5 3) kostka brukowa betonowa szara gr. 6 cm 4) kostka brukowa betonowa czerwona gr. 6 cm 5) kostka brukowa betonowa szara gr. 8 cm 6) kostka brukowa betnowa czerwona gr. 8 cm 7) krawężnik drogowy wibroprasowany 15x30 cm 8) krawężnik drogowy wibroprasowany 20x30 cm 9) krawężnik drogowy wibroprasowany 12x25 cm 10) obrzeże chodnikowe 20x6 cm 11) obrzeże chodnikowe 30x8 cm wg zapotrzebowania ilościowego Zamawiającego, dostawy cząstkowe na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie robót budowlanych; 2) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawami o min. wartości 50.000 złotych każda lub kilkoma na łączną wartość 100.000 złotych w zakresie dostaw materiałów drogowych, które należy potwierdzić referencjami od zamawiających. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych 6) wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 7) komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów złożonych wraz ofertą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) winny być dołączone następujące dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji; 2. dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych (brutto) przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 3 do specyfikacji; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie 3 (trzech) ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonywania, nazw zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością wg załącznika nr 4 do specyfikacji; 4. parafowany projekt umowy wg załącznika nr 5 do specyfikacji; 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA WRZEŚNIA ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września Referat zamówień publicznych - pok. nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:45, miejsce: GMINA WRZEŚNIA ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr /kancelaria/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- "Dostawa i montaż agregatu wody lodowej wraz z wymianą instalacji dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o. w restrukturyzacji"
- Wycinka i pielęgnacja drzew, krzewów na terenie Gminy Września
- Renowacja elewacji na budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej we Wrześni
więcej: przetargi w Wrześni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.