eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych oraz dotętniczych, koreczków do kaniul, różnego rodzaju igieł medycznych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych nasadek i portów do iniekcji, kleszczyków biopsyjnych i pętli do polipektomii oraz klipsów hemostatycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych oraz dotętniczych, koreczków do kaniul, różnego rodzaju igieł medycznych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych nasadek i portów do iniekcji, kleszczyków biopsyjnych i pętli do polipektomii oraz klipsów hemostatycznych.
Numer ogłoszenia: 108132 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych oraz dotętniczych, koreczków do kaniul, różnego rodzaju igieł medycznych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych nasadek i portów do iniekcji, kleszczyków biopsyjnych i pętli do polipektomii oraz klipsów hemostatycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 587 520,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu Sterican, igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego oraz do trepanobiopsji szpiku, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do lokalizacji zmian w piersiach, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do bronchofiberoskopu EBUS firmy Olimpus, kleszczyków biopsyjnych oraz pętli do polipektomii, igieł do biopsji gruboigłowej, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych portów do iniekcji, nasadek do pobierania leków i klipsów hemostatycznych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu Sterican, igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego oraz do trepanobiopsji szpiku, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do lokalizacji zmian w piersiach, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do bronchofiberoskopu EBUS firmy Olimpus, kleszczyków biopsyjnych oraz pętli do polipektomii, igieł do biopsji gruboigłowej, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, bezigłowych portów do iniekcji, nasadek do pobierania leków i klipsów hemostatycznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.23-0, 33.14.13.22-3, 33.14.13.26-1, 33.14.13.20-9, 33.14.13.27-8, 33.17.13.00-2, 33.14.13.21-6, 33.14.16.40-8, 33.16.80.00-5, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 600,00 PLN - zadanie nr 2 - 3 000,00 PLN - zadanie nr 3 - 500,00 PLN - zadanie nr 4 - 1 700,00 PLN - zadanie nr 5 - 1 000,00 PLN - zadanie nr 6 - 600,00 PLN - zadanie nr 7 - 150,00 PLN - zadanie nr 8 - 300,00 PLN - zadanie nr 9 - 400,00 PLN - zadanie nr 10 - 60,00 PLN - zadanie nr 11 - 120,00 PLN - zadanie nr 12 - 600,00 PLN - zadanie nr 13 - 250,00 PLN - zadanie nr 14 - 150,00 PLN - zadanie nr 15 - 100,00 PLN - zadanie nr 16 - 120,00 PLN - zadanie nr 17 - 400,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2)opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, nr 10, nr 12, - 70 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2, - 12 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3, - 40 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4, - 25 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5, nr 11, - 14 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 6, - 48 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 7, nr 14, nr 16, - 7 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 8, - 10 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 9, - 5 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 13, - 2 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 15, - 9 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 17, UWAGI : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika, że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji dostaw częściowych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową. 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 18,50 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego , budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule do żył obwodowych bez portu bocznego oraz koreczków do kaniul.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 36 540,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniuli do żył obwodowych bez portu bocznego oraz koreczków do kaniul.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule do żył obwodowych z portem bocznym oraz kaniule do żył obwodowych z portem bocznym i systemem zabezpieczającym przed zakłuciem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 172 740,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniuli do żył obwodowych z portem bocznym oraz kaniuli do żył obwodowych z portem bocznym i systemem zabezpieczającym przed zakłuciem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do trepanobiopsji szpiku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 30 840,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do trepanobiopsji szpiku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły typu Hubera z drenem do portów podskórnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 99 900,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł typu Hubera z drenem do portów podskórnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.22-3, 33.14.13.26-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 60 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.22-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły jednokrotnego użytku, igły do akupunktury, igły do penów oraz igły typu Sterican.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 34 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł jednokrotnego użytku, igieł do akupunktury, igieł do penów oraz igieł typu Sterican.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do znieczulania zewnątrzoponowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 680,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do znieczulania zewnątrzoponowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Igły do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 16 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil-Point oraz standardowych, igły do nakłuć lędźwiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 24 360,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil-Point oraz standardowych, igieł do nakłuć lędźwiowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.22-3, 33.14.13.28-5, 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Igły lokalizacyjne z haczykiem do zmian w piersiach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 3 780,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł lokalizacyjnych z haczykiem do zmian w piersiach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Igły do blokady nerwów obwodowych do posiadanego przez zamawiającego Stymulatora HNS 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 080,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do blokady nerwów obwodowych do posiadanego przez zamawiającego Stymulatora HNS 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Jednokrotnego użytku igły do ostrzykiwania do kolonoskopii, kleszczyki biopsyjne oraz pętle do polipektomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 36 060,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy jednokrotnego uzytku igieł do ostrzykiwania do kolonoskopii, kleszczyków biopsyjnych oraz pętli do polipektomii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kaniule dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 13 860,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniuli dotętniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igły do biopsji gruboigłowej kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pistoletami Biopty oraz Magnum (MG1522) firmy Bard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 8 880,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do biopsji gruboigłowej kompatybilnych z posiadanymi przez zamawiającego pistoletami Biopty oraz Magnum (MG1522) firmy Bard.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Bezigłowe nasadki do pobierania leków z fiolek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 5 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy bezigłowych nasadek do pobierania leków z fiolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Bezigłowe porty do iniekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 200,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy bezigłowych portów do iniekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Klipsy hemostatycznye jednokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 21 600,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy klipsów hemostatycznych jednokrotnego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.