To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-21
Gdynia: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 108133 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120494 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie pochodzących z procesu regeneracji materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający udziela zamówienia w dwóch częściach. I część zamówienia - Dostawa wkładów atramentowych, kaset z tonerami do urządzeń firmy Hewlett-Packard Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu oraz jego ilości stanowi część III.1 SIWZ - Zestawienie materiałowe dla cz. I zamówienia (Załącznik nr 1A do umowy). II część zamówienia - Dostawa cartridgy, taśm do drukarek, wkładów z tonerami do urządzeń firmy Canon, Oki, Samsung, Panasonic, Toshiba, Kyocera, Konica Minolta, Ricoh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu oraz jego ilości stanowi część III.2 SIWZ - Zestawienie materiałowe odpowiednio dla cz. II zamówienia (Załącznik nr 1B do umowy). Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne zalecane przez producentów urządzeń, w których mają mieć zastosowanie lub równoważne w zakresie wydajności/pojemności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne: a) były fabrycznie nowe i opakowane hermetycznie, pojedynczo w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie transportu i składowania, nie noszące śladów użytkowania, w których zastosowano wkład z tonerem/tuszem dopasowany do pracy z danym urządzeniem. Każda kaseta z tonerem powinna posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany, b) posiadały widoczny termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia materiału eksploatacyjnego do Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta, modelu oraz daty produkcji i przydatności do użycia. c) były o takich samych lub lepszych parametrach w stosunku do produktu wskazanego w specyfikacji materiałowej, pozwalających na zastosowanie we wskazanych urządzeniach (zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 29102 dla wkładów drukujących do drukarek atramentowych), d) były w pełni kompatybilne z urządzeniami w których mają mieć zastosowanie oraz nie powodowałyby utraty jakości wydruku (tzn. muszą gwarantować bardzo dobrą jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzeń) ani żadnej funkcjonalności urządzenia, oraz wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia, e) nie ograniczały pełnej współpracy z programem sprzętu (oprogramowaniem), monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem oraz posiadały układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, f) nie naruszały w żadnym stopniu praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Miejscem sukcesywnych dostaw będzie magazyn centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże Duńskie w Gdyni ul. Warsztatowa 5, 81-338 Gdynia. Zamawiający posłużył się określeniami handlowymi urządzeń do jakich dany przedmiot zamówienia będzie służył w celu zobrazowania funkcjonalności przedmiotu zamówienia. Z cech produktu zaoferowanego musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt określony w specyfikacji materiałowej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 7 Projektu Umowy stanowiącego część II.1 oraz II.2 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wkładów atramentowych, kaset z tonerami do urządzeń firmy Hewlett-Packard
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TMB Sp. z. o.o., ul. Piastowska 202, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90970,80
Oferta z najniższą ceną: 65015,86 / Oferta z najwyższą ceną: 108531,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa cartridgy, taśm do drukarek, wkładów z tonerami do urządzeń firmy Canon, Oki, Samsung, Panasonic, Toshiba, Kyocera, Konica Minolta, Ricoh
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADOS Wiesław Mićko, ul. Pilotów 3, 80-460 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60383,86
Oferta z najniższą ceną: 58519,49 / Oferta z najwyższą ceną: 68713,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - 2
- Kalendarze biurkowe dla UMG na rok 2025 - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ASORTYMENTU MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni administrowanych przez Delegaturę w Słupsku oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania V
- Dostawy 6 szt. podestów przemysłowych i 2 kpl. schodów z przeznaczeniem dla 16 kontenerów Modular
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tonerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 6 zadań
- Zakup tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.