eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PasłękRozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Fiszewce w km 12+282 drogi powiatowej nr 1103 N, na odcinku Jegłownik-Gronowo Elbląskie, w miejscowości Mojkowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108147 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Pasłęk: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Fiszewce w km 12+282 drogi powiatowej nr 1103 N, na odcinku Jegłownik-Gronowo Elbląskie, w miejscowości Mojkowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 532168-N2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 97777-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Dworcowa 6, 14400 Pasłęk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. , faks , e-mail ZDP@admin.softel.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Fiszewce w km 12+282 drogi powiatowej nr 1103 N, na odcinku Jegłownik-Gronowo Elbląskie, w miejscowości Mojkowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DM.252.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Fiszewce w km 12+282 drogi powiatowej nr 1103 N, na odcinku Jegłownik-Gronowo Elbląskie, w miejscowości Mojkowo 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, 2) rozbiórkę konstrukcji istniejącego mostu, 3) budowę konstrukcji nowego mostu - przęsła i przyczółków, 4) ułożenie izolacji i nawierzchni jezdni, wykonanie opasek, montaż barieroporęczy, 5) wykonanie umocnienie skarp koryta rzeki przy przyczółkach, 6) przebudowa i dostosowanie jezdni na dojazdach do przekroju poprzecznego nowego mostu 7) odtworzenie istniejącej organizacji ruchu. 3. Charakterystyka istniejącego mostu. Rozpatrywany most położony jest nad rzeką Fiszewka w ciągu drogi powiatowej nr 1103 N Jegłownik-Gronowo Elbląskie w km 12+282, w obrębie miejscowości Mojkowo - gmina Gronowo Elbląskie, powiat elbląski. Konstrukcję istniejącego mostu stanowi 1-przęsłowa rama żelbetowa, z ryglem w postaci rusztu belkowo-płytowego w części przęsłowej. Przy podporach przekrój przęsła jest pełny (zamknięty). W przekroju po-przecznym występuje 5 dźwigarów w rozstawie ok. 145 cm. Skrajne dźwigary są wyższe niż środkowe z uwagi na to, że pełniły pierwotnie rolę krawężników - ograniczały jezdnię z boku. W tak wykształtowanym "korycie" ułożona jest izolacja i wykonane współcześnie warstwy bitumiczne nawierzchni jezdni. Na końcach przęsła dźwigary posiadają skosy o nachyleniu 1:6. Na moście wykonane są chodniki dla pieszych. Wzdłuż zewnętrznych krawędzi usytuowane są pełne żelbetowe balustrady, monolitycznie połączone ze wspornikami podchodnikowymi. Most nie jest wyposażony w krawężniki. Przyczółki stanowią masywną konstrukcję betonową, ze skrzydłami żelbetowymi. Skrzydła usytuowane są równolegle do osi podłużnej mostu. Brak jest danych na temat kształtu fundamentów przyczółków oraz kształtu korpusu i skrzydeł od strony zasypki. Skarpy koryta rzeki przy przyczółkach nie posiadają umocnień. Podstawowe dane techniczne istniejącego mostu przedstawiają się następująco: - rozpiętość przęsła w świetle - 11,50 m,- długość całkowita łącznie z przyczółkami - 15,50 m, - szerokość jezdni - 5,60 m, - szerokość chodników - 2x1,43 m,- szerokość całkowita - 8,45 m. Most został wybudowany przed 1945 r. Brak jest danych na temat posadowienia przyczółków. Z uwagi na występowanie słabonośnych gruntów, stwierdzonych w badaniach podłoża gruntowego, można przypuszczać że istniejące przyczółki mostu są posadowione na palach. 4. Podstawowe dane techniczne projektowanego obiektu. 4.1. Konstrukcja mostu. Przewiduje się całkowitą rozbiórkę istniejącego ustroju nośnego mostu wraz z przyczółkami. Zaprojektowano nową konstrukcję mostu z prefabrykowanych belek strunobetonowych typu "KUJAN" (l =12 m), z monolityczną płytą zbrojonego nadbetonu oraz monolitycznymi oczepami (poprzecznicami) podporowymi nad przyczółkami. Podstawowe parametry nowej konstrukcji mostu przedstawiają się następująco: - szerokość jezdni - 7,00 m - szerokość opasek - 2x0,50 m - całkowita szerokość mostu - 9,28 m - rozpiętość teoretyczna przęsła - 11,70 m - całkowita długość przęsła mostu - 12,40 m - kąt skrzyżowania osi mostu z przeszkodą - ok. 75 stopni - odwodnienie mostu - powierzchniowe za przyczółki - spadek poprzeczny na jezdni - 2-stronny - 2,0 % - spadek podłużny na moście - 2-stronny za przyczółki - min 0,5 % i łuk pionowy. - nośność normowa wg PN-85/S-10030 - kl. B (40 ton) - nośność użytkowa mostu - 1-S42 - wojskowa klasa obciążenia - MLC 50-50-120. Istniejące światło mostu po przebudowie ulega istotnemu zwiększeniu. Rzędna spodu nowego przęsła podnosi się o ok. 45 cm względem stanu dotychczasowego. Rozpiętość mostu w świetle ścian przyczółków pozostaje bez istotnych zmian. Projekt nie przewiduje żadnych prac w obrębie koryta rz. Fiszewki, poza wymaganym umocnieniem skarp. Światło mostu po przebudowie spełnia wymagania dla klasy drogi, podane w rozporządzeniu MTiGM z dnia 30 maja 2000 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. 4.2. Przyczółki mostu Projektowane przyczółki posiadają konstrukcję żelbetową, z korpusem masywnym i skrzydłami wspornikowymi, posadowioną na fundamencie palowym, z uwagi na występujące przewarstwienia podłoża gruntowego. Bezpośrednie sąsiedztwo koryta rzeki wymaga przy budowie przyczółków mostu zastosowania ścianek szczelnych z grodzic stalowych. Uwaga: Rozbiórkę fundamentów istniejących przyczółków należy prowadzić tak, aby nie doszło do rozluźnienia naturalnej struktury gruntu i tym samym obniżenia nośności podłoża dla nowego fundamentu. Decyzja o zakresie i konieczności rozbiórki fundamentów istniejących przyczółków oraz decyzja o ewentualnych zmianach w posadowieniu projektowanych przyczółków zostanie podjęta przez Projektanta po wykonaniu rozbiórki korpusów istniejących przyczółków i odsłonięciu fundamentów. 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano - wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wzór umowy oraz kosztorys ofertowy. 5.Sposób realizacji zamówienia. 5.1. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty zgodnie z dołączonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót . 5.2. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 5.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z odrębnych przepisów wynika , że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o prace. 5.4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych. 5.5. Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 5.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45221111-3
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2004164.23
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WANT Sp. z o. o., , ul. Korczaka 12 , 83-110, Tczew, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1976671.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1976671.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1976671.75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.