To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Wrocław: Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 108150 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77860 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 36 52 403, faks 71 36 52 781.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu urządzeń (przeglądu/konserwacji) dla Izby Skarbowej we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje: Część I: dostawę 10 szt. kserokopiarek oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Część II: dostawę 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Część III: dostawę 10 szt. niszczarek oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Część IV: dostawę 4 szt. faksów oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy Sprzętu biurowego zawiera załącznik nr 2a do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu biurowego natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący świadczenia usług związanych z eksploatacją Sprzętu biurowego - serwisu urządzeń (przegląd/konserwacji) zawiera załącznik nr 2b do SIWZ. Wykonawca może złożyć jedną ofertę obejmującą cały przedmiot zamówienia (część I, II, III i IV), lub trzy wybrane części zamówienia, lub dwie wybrane części zamówienia, lub jedną część zamówienia. Każda część oferty podlega odrębnej ocenie. Zamawiający wymaga aby Sprzęt biurowy był w jednolitej konfiguracji (w ramach danego rodzaju, dostarczanego w więcej niż jednym egzemplarzu), fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, bez wad fizycznych, prawnych i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium RP, spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej. Zamawiający zobowiązuje ponadto Wykonawcę do świadczenia usług związanych z eksploatacją Sprzętu biurowego, zwanych dalej serwisem urządzeń (przeglądu/konserwacji): a) w odniesieniu do 10 szt. kserokopiarek - w okresie 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru, b) w odniesieniu do 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 10 szt. niszczarek, 4 szt. faksów - w okresie 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca dostawy, b) zapewnić serwis gwarancyjny, c) przekazać dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy jest: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.14.10 - Telefaksy 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu (dot. 10 szt. kserokopiarek)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
- Stan-Mit-Serwis Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132102,00
Oferta z najniższą ceną: 132102,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148830,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu (dot. 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIR-BET Mirosław Burda, ul. Dąbrowskiego 42, 50-457 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10686,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12162,24
Oferta z najniższą ceną: 12162,24 / Oferta z najwyższą ceną: 12162,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu (dot. 10 szt. niszczarek)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEGA OFFICE Sp. z o.o., Al. Lipowa 12, 53-124 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28941,90
Oferta z najniższą ceną: 28941,90 / Oferta z najwyższą ceną: 45977,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu (dot. 4 szt. faksów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIR-BET Mirosław Burda, ul. Dąbrowskiego 42, 50-457 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10712,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7780,24
Oferta z najniższą ceną: 7780,24 / Oferta z najwyższą ceną: 7780,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.