eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych Miasta Zielona Góra.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Zielona Góra: Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych Miasta Zielona Góra.
Numer ogłoszenia: 10815 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych Miasta Zielona Góra..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych Miasta Zielona Góra. 3.2. Usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w miejscach wskazanych w wykazie zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Długość rowów wynosi 18 918,50m. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odmulanie dna cieków i przepustów wraz z wywozem piasku i gruntu na wysypisko i utylizacją; 2) oczyszczanie z namułu przepustów rurowych; 3) hakowanie dna cieków; 4) czyszczenie rowów , skarp rowów i terenów przyległych do rowów z nieczystości i gruzu wraz z wywozem i utylizacją; 5) wykaszanie porostów i trawy z obu skarp rowów; 6) ręczne ścinanie krzaków na skarpach rowów; 7) udrożnianie przepustów; 8) całoroczna obsługa 3 krat na rowie Gęśnik; 9) usuwanie zatorów. 3.4. Zasady bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych : 1) bieżąca konserwacja rowów melioracyjnych wykonywana będzie dwa razy w roku - wiosną i jesienią ; 2) udrożnienie przepustu rurowego przy ul. Kisielińskiej przeprowadzone zostanie jednorazowo 3) codzienne dozorowanie 3 krat na rowie Gęśnik z bieżącym usuwaniem zatorów lub spiętrzeń będących przyczyną uszkodzeń lub zalewania terenów sąsiadujących ; 4) zapewnienie drożności przepustów w przypadku wystąpienia ciągłych - nieprzerwanych opadów deszczu , tak aby zachowane było bezpieczeństwo komunikacyjne oraz bezpieczeństwo mienia mieszkańców na terenach znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie rowów melioracyjnych na terenie miasta Zielona Góra ; 5) wykaszanie skarp rowów z porostów i krzaków oraz ich czyszczenie ze śmieci i gruzu dotyczy obu stron każdego rowu z wymienionych w wykazie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych miasta Zielona Góra podlegających bieżącemu utrzymaniu 6) wywóz w/w śmieci i gruzu będzie następował na teren wysypiska śmieci i będzie udokumentowany odpowiednim kwitem, dołączonym do dokumentów rozliczeniowych z wykonanych prac . 3.5 Obowiązki Wykonawcy : 1) wykonanie całego przedmiotu zamówienia ; 2) pozyskiwanie ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej informacji o opadach deszczu ; 3) pełna gotowość do prowadzenia akcji zabezpieczającej w sytuacji wystąpienia ciągłych opadów deszczu , zagrażających bezpieczeństwu komunikacyjnemu i bezpieczeństwu mienia mieszkańców na terenach znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie rowów melioracyjnych na terenie Miasta Zielona Góra ; 4) posiadanie pozwolenia na transport odpadów na wysypisko śmieci ; 5) przechowywanie przez 1 rok oryginałów dokumentów stwierdzających przyjęcie na wysypisko odpadów , o których mowa w dokumentacji kosztorysowej i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego oraz dołączanie kopii w/w dokumentów do rozliczeń z wykonywanych prac . 3.6. Wszelkie odpady pochodzące z oczyszczania rowów , skarp rowów i terenów przyległych z nieczystości i gruzu będą wywożone na miejskie wysypisko odpadów.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.50.00 - Usługi ochrony środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.72.00.00 - Ochrona środowiska .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15.600,00 zł ( słownie : piętnaście tysięcy sześćset złotych).Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1.posiadają zezwolenie odpowiednich organów na transport z terenu miasta odpadów komunalnych tj. - 16 01 03, 16 02 16, 17 01 01, 17 02 03, 20 02 01, 20 03 07, 20 03 01 ( opis kodów stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) zgodnie z art. 28 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.); wykonawca posiadający takie zezwolenie uzyskane poza Miastem Zielona Góra powinien przedłożyć uzyskane w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze potwierdzenie gotowości przyjęcia odpadów na komunalną kompostownie odpadów - art. 9 ust. 2 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.); 5.1.2.zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 usługi o min. wartości 160.000,00 zł każda w zakresie konserwacji rowów melioracyjnych z ramowym zakresem zadań obejmujących: odmulanie dna cieków, hakowanie dna cieków, wykaszanie porostów ze skarp rowów, oczyszczanie z namułu rowów i przepustów rurowych, usuwanie zatorów z dna cieków, cięcie krzaków na skarpach rowów, obsługa krat na rowach o długości minimum 30 km, wykonanie przepustów i przyczółków potwierdzone, że zostały wykonane należycie; 5.1.3. dysponują minimum dwuosobowym personelem, mogącym wykazać się minimum trzyletnim ( także sezonowym) doświadczeniem zawodowym w branży melioracji wodnych ( prace związane z odmulaniem i pogłębianiem cieków i zbiorników wodnych powinny być wykonywane przez co najmniej dwie osoby zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996r. ( Dz. U. z1996r. Nr 62, poz.288 ) ; 5.1.4. osoba nadzorująca prace związane z przedmiotem zamówienia powinna posiadać kwalifikacje zawodowe co najmniej technika inżynierii środowiska i melioracji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 4 czerwca 2003r. ( Dz. U. z 2003 r. Nr 159, poz.1540) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 8 grudnia 2004r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy oraz zakresu jej stosowania ( Dz. U. z 2004r. Nr 165, poz.2644); 5.1.5. Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 9) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2 SIWZ; 10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. i 5.1.4. SIWZ; 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.3. i 5.1.4. SIWZ- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. i 5.1.4. SIWZ; 12) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 8 do SIWZ ; 13) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.5. SIWZ; 14) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 15) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 407.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.