To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108163 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Kraków: Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego
w Krakowie-Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528196-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Krakowie Podgórzu, krajowy numer identyfikacyjny
32086800000, ul.
ul. Stefana Czarnieckiego
3,
30536
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 620 50 00, faks
124 235 771, e-mail
dkw_krakow_podgorze@sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobwości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Krakowie-Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest: Grupa I - Warzywa świeże Lp. Nazwa artykułu Jed. Ilość Uwagi miary 1 Burak ćwikłowy kg 700 - 2 Cebula obcinana kg 890 - 3 Cukinia kg 12 - 4 Kalafior kg 70 - 5 Kapusta biała kg 700 - 6 Kapusta czerwona kg 230 - 7 Kapusta pekińska kg 160 - 8 Koper świeży kg 17 - 9 Marchew (korzeń) kg 1 620 - 10 Ogórek świeży kg 80 - 11 Papryka surowa kg 12 - (zielona, czerwona, żółta) 12 Pieczarki kg 75 - 13 Pietruszka (korzeń) kg 380 - 14 Pomidory kg 80 - 15 Por kg 200 - 16 Rzodkiewka kg 10 Zamówienie w miesiącu VIII,IX.2017 17 Sałata zielona kg 7 - 18 Seler (korzeń) kg 460 - 19 Bakłażan kg 5 - 20 Ziemniaki jadalne kg 10 300 - Grupa II - Kiszonki Lp. Nazwa artykułu Jed. Ilość Uwagi miary 1 Kapusta kiszona kg 780 - 2 Ogórek kiszony kg 400 - Grupa III - Warzywa strączkowe Lp. Nazwa artykułu Jed. Ilość Uwagi miary 1 Fasola "Jaś" kg 120 - 2 Groch łuskany (połówki) kg 40 - Grupa IV - Owoce Lp. Nazwa artykułu Jed. Ilość Uwagi miary 1 Jabłka deserowe kg 960 - 2 Gruszki kg 10 Zamówienie w miesiącu IX.2017 3 Truskawki kg 20 Zamówienie w miesiącu: VII.2017 4 Pomarańcze kg 10 - 5 Banany kg 10 - Jeśli w opisie nie wskazano inaczej, zamawiający dopuszcza opakowania według wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem dostarczania produktów w opakowaniach jednostkowych, szczelnych, spełniających wymagania higieny żywności. II. Opis dodatkowy: 1. Częstotliwość oraz wielkość poszczególnych dostaw uzgadniana będzie z wykonawcą w przeddzień dostawy. Zamawiający przewiduje realizację dostaw dwa lub trzy razy w tygodniu z wyjątkiem sobót i niedziel. Dostawy realizowane będą loco magazyn Aresztu Śledczego w Krakowie-Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3, 30-536 Kraków w godz. 8:30 - 12:00. 2. Dostawy winny być realizowane w opakowaniach oraz transportem wykonawcy na jego koszt. Opakowania oraz środek transportu powinny odpowiadać właściwym przepisom i normom dotyczącym kontaktu z żywnością. Osoba dostarczająca towar do zamawiającego winna posiadać i okazywać na każde żądanie zamawiającego aktualne zaświadczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno - epidemiologicznych oraz stosowne atesty producentów w/w artykułów. 3. Dostarczane artykuły powinny być świeże, nieuszkodzone, jednorodne gatunkowo, pozbawione oznak gnicia, psucia lub porażenia przez choroby lub szkodniki. W zakresie dostaw warzyw świeżych (grupa I) zamawiający wymaga dostarczania produktów pochodzących z bieżących zbiorów, tj. 2017r. 4. Dostarczane artykuły muszą być zgodne ze złożonym zamówieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
03212100-1
Dodatkowe kody CPV:
03221111-7,
03221113-1,
03221250-3,
03221420-6,
03221410-3,
03221112-4,
03221270-9,
03221230-7,
03221260-6,
03221110-0,
03221240-0,
03221300-9,
03221320-5,
03212100-1,
15331142-4,
15331000-7,
03212200-2,
03212213-6,
03222321-9,
03222322-6,
03222313-0,
03222111-4,
03222220-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Warzywa świeże |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15860.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 15992.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kiszonki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2533.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1152.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Warzywa strączkowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT886.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 752.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Owoce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2060.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1748.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.