Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Poznań: Zamówienie uzupełniające w zakresie podwyższenia limitu sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Ubezpieczenie w latach 2013-2014 majątku i interesu majątkowego miasta Poznania, wobec którego funkcje właścicielskie pełni Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, udzielonego umową nr DZ/EU/3413/186/12 z dnia 08.11.2012r.
Numer ogłoszenia: 108163 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w zakresie podwyższenia limitu sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Ubezpieczenie w latach 2013-2014 majątku i interesu majątkowego miasta Poznania, wobec którego funkcje właścicielskie pełni Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, udzielonego umową nr DZ/EU/3413/186/12 z dnia 08.11.2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego stanowi usługa w zakresie podwyższenia limitu sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu (w tym parkomatów zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania - obszar Jeżyce 164 szt.), przewidzianej w ramach umowy o zamówienie podstawowe nr DZ/EU/3413/186/12, zawartej w dn. 08 listopada 2012r. Suma ubezpieczenia sprzętu elektronicznego Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu w wyniku zawarcia umowy (dot. realizacji przedmiotowego zamówienia) została zwiększona o kwotę 6.060.475,68 zł, co po uwzględnieniu sumy ubezpieczenia z umowy podstawowej - 9.141.018,95 zł, stanowi łącznie 15.201.494,63 zł. Szczególne warunki ubezpieczeń, zakres ryzyk dodatkowych oraz ogólne warunki ubezpieczeń określone zostały w umowie o zamówienie podstawowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ALLIANZ ŻYCIE POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ALLIANZ ŻYCIE POLSKA S.A.
- Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70833,00
Oferta z najniższą ceną: 70833,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70833,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wypełnienie ustawowych przesłanek wskazanych powyżej skutkuje udzieleniem zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: W trakcie realizacji zamówienia podstawowego w związku z koniecznością objęcia ochroną ubezpieczeniową parkomatów zlokalizowanych w Strefie Płatnego Parkowania - obszar Jeżyce (164 szt.), stwierdzono potrzebę podwyższenia limitu sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu przewidzianej w ramach umowy o zamówienie podstawowe. Zakres usługi (ochrona ubezpieczeniowa parkomatów) swoim rodzajem odpowiada usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego i nie przekroczy 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. W związku z powyższym, uzasadnione było udzielenie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego (w ramach, którego podwyższono limit sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu) Wykonawcy wyłonionemu w trybie przetargu nieograniczonego do realizacji zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Radomin wraz z jednostkami z podziałem na III części
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY RYBCZEWICE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy i Miasta Ulanów
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Stary Lubotyń
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Ostrów Mazowiecka
więcej: Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.