To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Chorzów: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć realizowanych w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów.
Numer ogłoszenia: 108167 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43171 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć realizowanych w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć realizowanych w ramach projektu systemowego -Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Chorzów-, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakupione pomoce będą wykorzystywane na zajęciach realizowanych w ramach ww. projektu a następnie, po jego zakończeniu do zajęć edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. zakup i dostawę książek, zeszytów ćwiczeń, podręczników, gier, układanek, klocków, programów multimedialnych, artykułów plastycznych, instrumentów, map, pomocy naukowych, sprzętu sportowego, specjalistycznego sprzętu do terapii logopedycznej, specjalistycznego oprogramowania do diagnozy i terapii pedagogicznej, logopedycznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części (1-15): Część 1 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1, Część 2 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Zespole Szkół Sportowych nr 5, Część 3 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 12, z Oddziałami Integracyjnymi, Część 4 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 13, Część 5 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 14, Część 6 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 17, Część 7 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21, w Zespole Szkół Sportowych nr 2, Część 8 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 22, w Zespole Szkół Integracyjnych, Część 9 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 24, Część 10 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 25, Część 11 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 29, Część 12 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 32, Część 13 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 34, Część 14 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 37, Część 15 - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Specjalna nr 33. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 1). Dostarczone pomoce winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 2).Wykonawca dostarczy pomoce i sprzęt na własny koszt. 3).Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, autorów, producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie precyzyjnemu określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania danej pomocy dydaktycznej dla osiągnięcia lepszych efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów klas I - III szkół podstawowych, a tym samym dla osiągnięcia zamierzonego celu projektu. Ilekroć w treści użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych. 4). Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz szkół, w których to oprogramowanie będzie użytkowane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.14.00.00 - Ulotki 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.51.30.00 - Kukiełki 37.51.31.00 - Teatrzyki kukiełkowe 37.52.30.00 - Puzzle 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. zo.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24002,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25362,57
Oferta z najniższą ceną: 23547,01 / Oferta z najwyższą ceną: 28056,14
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Zespole Szkół Sportowych nr 5.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mojer Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35994,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35636,62
Oferta z najniższą ceną: 35636,62 / Oferta z najwyższą ceną: 49309,87
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 13.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37361,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38027,59
Oferta z najniższą ceną: 38027,59 / Oferta z najwyższą ceną: 43774,56
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6407,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4963,16
Oferta z najniższą ceną: 4905,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5299,09
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5116,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5078,71
Oferta z najniższą ceną: 5078,71 / Oferta z najwyższą ceną: 6280,18
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7521,08
Oferta z najniższą ceną: 7521,08 / Oferta z najwyższą ceną: 10995,05
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 29.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13180,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12443,55
Oferta z najniższą ceną: 12443,55 / Oferta z najwyższą ceną: 15614,83
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 32
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37729,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36538,70
Oferta z najniższą ceną: 36538,70 / Oferta z najwyższą ceną: 40950,90
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 34
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21747,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21712,44
Oferta z najniższą ceną: 21712,44 / Oferta z najwyższą ceną: 24698,68
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 37
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30205,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30083,79
Oferta z najniższą ceną: 30083,79 / Oferta z najwyższą ceną: 33773,07
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Specjalna nr 33
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14275,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13847,46
Oferta z najniższą ceną: 13847,46 / Oferta z najwyższą ceną: 16157,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 1
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- Usługa druku i dostawy informatora kulturalnego dla Miasta Chorzów w 2025 r.
- Druk materiałów poligraficznych na potrzeby promocji Miasta Chorzów - backlighty i plakaty
- "Wykonanie rozbiórek budynków i obiektów oraz elementów zagospodarowania terenu kompleksu stadionu Ruch Chorzów przy ul. Cichej 6 w Chorzowie - Etap I"
- Zakup sprzętu do tworzenia kopii zapasowych - zakup w ramach umowy o dofinasowanie projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 - zadanie podzielone na części
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
- 214/IH/TP/2/2025_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.