Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Inowłódz: Przetarg nieograniczony na rozbudowę, adaptację i częściową rekonstrukcję z amku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - etap I
Numer ogłoszenia: 108175 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 0-44 7101233, fax 0-44 7101233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na rozbudowę, adaptację i częściową rekonstrukcję z amku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, adaptacji i częściowej rekonstrukcji zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - etap I . Zakres przedmiotu obejmuje: 1. rozebranie zwietrzałych i odspojonych ścian z kamienia w strefach korony murów z segregacją kamienia do odzysku - 8,91 m3 2. wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji - 8,91 m3 3. ściany z piaskowca na zaprawie wapienno-trassowej - wieża 186,08 m3 4. wewnętrzne przyziemie - 13,43 m3 5. płyty fundamentowe - 33,99 m3 6. słupy żelbetowe prostokątne o wysokości do 6 m -wieża 8 szt. 10,38 m3 7. żelbetowe płyty stropowe grubości 15 cm płaskie - 67,98 m2 + 82,79 m2 8. belki i podciągi żelbetowe - 6,39 m3 + 1,68 m3 + 4,70 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osoby kierujące muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej (z co najmniej 5-letnim stażem), posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa b) wykonał w ciągu ostatnichh pięciu lat co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości (co najmniej dwa budynki lub budowę o konstrukcji murowej z kamienia oraz konstrukcji żelbetowej 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków powinni dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy PZP 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatkow, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach. Należy załączyć: uprawnienia budowlane do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsce wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość (referencje, listy gratulacyjne, protokół odbioru itp.) 7) polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działności 8) kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem użytych w kalkulacji kosztorysowej materiałów wraz z określeniem ich nazw handlowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inowlodz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2 97-215 Inowłódz, pokój 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2, sekretariat 97-215 Inowłódz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki finansowe od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury i szkolnictwa artystycznego
INNE PRZETARGI INOWŁÓDZ
więcej: przetargi INOWŁÓDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.