Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Rawa Mazowiecka: Dostawa oprogramowania do budowy w pełni zintegrowanego, nowoczesnego systemu oświatowego wspomagającego zarządzanie, edukację oraz świadczącego elektroniczne usługi w obszarze oświaty w Rawie Mazowieckiej w ramach realizacji projektu Szybciej, lepiej, skuteczniej - rawska eOświata
Numer ogłoszenia: 108192 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka , pl. Piłsudskiego 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144201, faks 046 8142628.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.rawamazowiecka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do budowy w pełni zintegrowanego, nowoczesnego systemu oświatowego wspomagającego zarządzanie, edukację oraz świadczącego elektroniczne usługi w obszarze oświaty w Rawie Mazowieckiej w ramach realizacji projektu Szybciej, lepiej, skuteczniej - rawska eOświata.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem projektu Szybciej, lepiej, skuteczniej - rawska eOświata, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 20013,Osi Priorytetowej IV: Społeczeństwo Informacyjne, Działania IV.2 E-usługi publiczne, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPLD.04.02.00-00-040/13-00 z dnia 25 listopada 2014 roku, jest dostawa oprogramowania do budowy w pełni zintegrowanego, nowoczesnego systemu oświatowego wspomagającego zarządzanie, edukację oraz świadczącego elektroniczne usługi w obszarze oświaty w Rawie Mazowieckiej. W ramach zamówienia wymaga się realizacji następujących zadań: 1) Udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie portalu edukacyjnego z zasobami. 2) Udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie e-dziennika. 3) Udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie e-biblioteki. 4) Udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie systemu elektronicznego naboru. 5) Udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie systemu elektronicznego planu lekcji. 6) Udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie systemu wspomagającego organizację placówki. 7) Udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie systemu wspomagającego pracę organu prowadzącego. 8) Przeprowadzenie szkoleń z obsługi dostarczonego oprogramowania..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 5% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 12000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w załączniku nr 2a do SIWZ.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje podane wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki postawione w SIWZ spełnia on na dzień składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia, a Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto polegające na wykonaniu dostaw odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania, wykonanych należycie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w załącznikach nr: 2a i 4 oraz pkt 9.5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje podane wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki postawione w SIWZ spełnia on na dzień składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w załączniku nr 2a do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje podane wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki postawione w SIWZ spełnia on na dzień składania ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w załączniku nr 2a do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje podane wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki postawione w SIWZ spełnia on na dzień składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w załączniku nr 2a do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje podane wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki postawione w SIWZ spełnia on na dzień składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wniesienia wadium. 2. Wypełniony formularz Oferta (załącznik nr 1) - do oferty należy załączyć płytę DVD z prezentacją (w postaci filmów video) sposobu realizacji zadeklarowanych do wykonania wymagań jakościowych. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów; W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu musi jasno wynikać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zestawienie produktowe określone w załączniku nr 5 do SIWZ - Wykonawca ma obowiązek wypełnić zestawienie produktowe stanowiące propozycję zaoferowanych przez niego rozwiązań.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Dotacje podręcznikowe - 2
- 3 - Język angielski dla przedszkoli - 1
- 4 - Integracja systemu rozliczania pobytu dziecka w przedszkolu z systemem bankowym - 1
- 5 - Środodowisko pracy grupowej i komunikacji - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień zawartej umowy może dotyczyć: a) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, c) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d) rezygnacji z wykonania części, dostaw i usług, nie przekraczające jednak 20 % wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, e) zmiany terminu realizacji umowy, f) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 20.2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w punkcie 20.1, jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania Umowy. 20.3. Zmiany, o których mowa w punkcie 20.1 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzi i jest ich uzasadnieniem co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a) obniżenie kosztu eksploatacji, b) zmiany obowiązujących przepisów, c) podniesienie wydajności urządzeń, d) usprawnienia w trakcie użytkowania wyposażenia, e) siła wyższa. f) zmiana stawki podatku VAT 20.4. Jednakże wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 20.5. Dokonanie zmian, o których mowa w punkcie 20.1 wymaga zgodnego podpisania aneksu do Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rawamazowiecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka Wydział Oświaty, Kultury, Zdrowia i Sportu Pl. Piłsudskiego 5 96-200 Rawa Mazowiecka pokój nr 5 i 7..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka Biuro Podawcze - pokój nr 17 Pl. Piłsudskiego 5 96-200 Rawa Mazowiecka..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szybciej, lepiej, skuteczniej - rawska eOświata jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 20013,Osi Priorytetowej IV: Społeczeństwo Informacyjne, Działania IV.2 E-usługi publiczne, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPLD.04.02.00-00-040/13-00 z dnia 25 listopada 2014 roku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" realizowanego przez ZS-CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej
- Umocnienie odcinka korpusu zapory bocznej lewej zbiornika "DOLNA" w Rawie Mazowieckiej - etap III
- Budowa budynku magazynu odpadów nr 2 w ZGO Pukinin
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu "Zintegrowani"
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.