Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Wrocław: PRZEBUDOWA FRAGMENTU KOŚCIOŁA W OBRĘBIE ANTRESOL W NAWACH PŁD. I PŁN. ORAZ W PREZBITERIUM WRAZ Z DOSTOSOWANIEM DO UŻYTKOWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE W BUDYNKU MUZEUM ARCHITEKTURY PRZY ULICY BERNARDYŃSKIEJ WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 108198 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Architektury we Wrocławiu , ul. Bernardyńska 5, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3433675, faks 071 3446577.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA FRAGMENTU KOŚCIOŁA W OBRĘBIE ANTRESOL W NAWACH PŁD. I PŁN. ORAZ W PREZBITERIUM WRAZ Z DOSTOSOWANIEM DO UŻYTKOWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE W BUDYNKU MUZEUM ARCHITEKTURY PRZY ULICY BERNARDYŃSKIEJ WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 45000000-7 Opis: Roboty budowlane Kod: 45212350-4 Opis: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod: 45212313-3 Opis: Roboty budowlane w zakresie muzeów Kod: 45400000-1 Opis: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod: 45450000-6 Opis: Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod: 45453100-8 Opis: Roboty renowacyjne Kod: 45430000-0 Opis: Pokrywanie podłóg i ścian Kod: 45440000-3 Opis: Roboty malarskie i szklarskie Kod: 45420000-7 Opis: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod: 45300000-0 Opis: Roboty instalacyjne w budynkach Kod: 45310000-3 Opis: Roboty instalacyjne elektryczne Kod: 45316000-5 Opis: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod: 45313000-4 Opis: Instalowanie wind i ruchomych schodów Kod: 45311000-0 Opis: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Kod: 45311100-1 Opis: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Kod: 45100000-8 Opis: Przygotowanie terenu pod budowę Kod: 45111300-1 Opis: Roboty rozbiórkowe Kod: 45223200-8 Opis: Roboty konstrukcyjne Kod: 45220000-5 Opis: Roboty inżynieryjne i budowlane Kod: 45223000-6 Opis: Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Kod: 45223100-7 Opis: Montaż konstrukcji metalowych Kod: 45262600-7 Nazwa: Różne specjalne roboty budowlane Kod: 39150000-8 Nazwa: Różne meble i wyposażenie 2. Przebudowa fragmentu kościoła w Muzeum Architektury we Wrocławiu przy ul. Bernardyńskiej 5 obejmuje prace remontowe, budowlane, montażowe i instalacyjne wewnątrz istniejącego budynku tj.: - prace przygotowawcze, - demontaże i wyburzenia, - wykonanie i montaż elementów konstrukcyjnych, - wykonanie prac ogólnobudowlanych, - wykonanie prac wykończeniowych, - dostawa i montaż platform schodowych i pionowych dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie układu wentylacji i klimatyzacji dla antresoli B2, - naprawa uszkodzonych przeszkleń w oknach zewnętrznych. 3. Zamawiający udostępni teren budowy do dokonania wizji lokalnej w dniu 3 kwietnia 2014r. o godzinie 11. 4. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie. 5. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane wg harmonogramu prac zatwierdzonym przez Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 uPzp, a jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 uPzp dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych od wskazanych ww dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji. 8. W przypadku proponowania rozwiązań równoważnych oferowanego materiału urządzenia w celu umożliwienia dokonania oceny przez Zamawiającego porównania pod względem nie gorsze niż przewidziane w Specyfikacji technicznej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 uPzp. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), urządzenie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć dokumenty opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne tzn. nie gorsze. 9. Co najmniej na 1 tydzień przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do robót Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje dotyczące proponowanego źródła wytwarzania, zamawiania oraz odpowiednie świadectwa badania jakości w celu zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru. W wypadku braku zatwierdzenia terminy proceduralne liczone są od nowa. 10. W wypadku materiałów, urządzeń i elementów szczególnie istotnych [wskazanych w załączniku do SIWZ] Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu próbek i danych technicznych minimum dwóch odpowiedników materiałów wykończeniowych, elementów budowlanych i urządzeń w terminie nie krótszym niż 1 tyg. przed planowanym montażem lub instalacją danego materiału elementu urządzenia. 11. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia zostały użyte w Projekcie budowlanym, Projekcie Wykonawczym i Specyfikacji technicznej w celu określenia odpowiedniego standardu wykonania i wyposażenia budynku, co nie wyklucza zastosowania elementów równoważnych kluczowych parametrach technicznych. Zastosowanie elementów równoważnych nie może pociągać za sobą zwiększenia kosztów inwestycji ani zmieniać idei projektu. 12. Zmiany materiałów dozwolone są zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ. Jeżeli zastosowanie rozwiązania zamiennego wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru i Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem. 13. Zatwierdzenie jednego materiału z danego źródła nie oznacza automatycznego zatwierdzenia pozostałych materiałów z tego źródła. 14. Materiały wykończeniowe stosowane na płaszczyznach widocznych z jednego miejsca powinny być z tej samej partii materiału w celu zachowania tych samych właściwości kolorystycznych w czasie całego procesu eksploatacji. 15. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 16. Przedmiar robót jest załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia i stanowi dokument pomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót zawarty w dokumentacji projektowej. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych i będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. 17. Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego wynagrodzenia, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, jaki rzeczywisty zakres zamówienia. 18. Zamawiający dostarczy Wykonawcy rysunki wykonawcze wybranych elementów meblarskich przed rozpoczęciem prac. Wykonawca - przy współpracy z Projektantem oraz ewentualnie z wybranym Dostawcą urządzeń - dokona adaptacji rysunków do wymogów wybranej technologii wykonania prac. 19. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w języku polskim zgodnie z art. 9 ust. 2 uPzp. 20. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.23.50-4, 45.21.23.13-3, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.45.31.00-8, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.60.00-5, 45.31.10.00-0, 45.31.30.00-4, 45.31.11.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.22.32.00-8, 45.22.00.00-5, 45.26.26.00-7, 39.15.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania oferta, w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu; b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. z 2007r., nr 42, poz. 275 ze zm.); 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny być złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Muzeum Architektury: Bank PKO BP Nr konta: 53 1020 5226 0000 6602 0416 7599 z podaniem tytułu: wadium przebudowa fragmentu kościoła Muzeum Architektury. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w sekretariacie Muzeum Architektury przy ul. Bernardyńskiej 5 we Wrocławiu, w terminie składania ofert w oryginale. Oryginał pozostaje w Muzeum Architektury. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Powyższe okoliczności, o których mowa w pkt. 8 i 9, muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej niż w pieniądzu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej:2 (dwóch) robót budowlanych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. Dz. U. z 2013 r.,, poz.1409 ze zm.) na obiekcie budowlanym użyteczności publicznej, obiektu wpisanego do rejestru zabytków, w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiekcie o charakterze wystawienniczo-muzealnym o wartości robót min. 700 000,00 zł brutto. 2. Wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej:1 (jednej) roboty budowlanej (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. Dz. U. z 2013 r., poz.1409 ze zm.) na obiekcie budowlanym użyteczności publicznej polegającej na dostawie i montażu dźwigu windowego. Oba warunki Wykonawca musi spełnić łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wskazanie osób posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U. z 2013 r., , poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r.,, poz.932) a w szczególności:osoby posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności:- konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy - z co najmniej dwuletnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (§ 24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r., nr 165, poz. 987), posiadającej dodatkowo doświadczenie zawodowe zdobyte podczas pełnienia obowiązków kierownika budowy podczas zrealizowanego zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie w obiekcie budowlanym użyteczności publicznej o charakterze wystawienniczo-muzealnym wpisanym do rejestru zabytków, o wartości min. 700 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (dla ww. wartości wykazanej przez wykonawcę w walucie innej niż PLN, zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dn. wysłania ogłoszenia do niniejszego postępowania).2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie wykonywania usług projektowania oraz wykonywania robót budowlanych, na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) poświadczenie; 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt. 1.Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w ppkt. 1 może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 rozporządzenia z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 r., poz. 231). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.B.1 SIWZ, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1. 2.Pełnomocnictwo osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do podpisania oferty i wynikających z nich zobowiązań, w sytuacji gdy prawo do ich podpisywania nie wynika z załączonych dokumentów. 3. W sytuacji składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo osoby umocowanej przez wszystkich wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jako odrębny Załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający zamieścił projekt umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) konieczności dostosowania postanowień umowy do obowiązujących przepisów prawa; b) zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; c) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego; d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym nie wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia netto; e) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, niezawinionej przez Wykonawcę; f) zmiany materiałów w zakresie określonym w Specyfikacji Technicznej. Zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Wykonawcy po uzyskaniu przez niego akceptacji przez Zamawiającego. Zmiany mogą być wprowadzone również na wniosek Zamawiającego, jeżeli nie spowodują zmiany wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ma.wroc.pl/przetargi_i_praca.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Architektury we Wrocławiu, ul. Bernardyńska 5, 50-156 Wrocław, sekretariat, p.109..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Architektury we Wrocławiu, pok. nr 109..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.