To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108200 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Ujazd: PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI ORAZ W OKRESIE GWARANCYJNYM DLA ZADANIA pn.:
"Odprowadzenie wód burzowych w SAG Olszowa, Zimna Wódka"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuInwestycja współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach: Osi priorytetowej II Konkurencyjna gospodarka Działania 2.2 Przygotowanie terenów inwestycyjnych na rzecz gospodarki Poddziałania 2.2.1 Przygotowanie terenów inwestycyjnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530714-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd, krajowy numer identyfikacyjny
53141329000000, ul.
ul. Sławięcicka
19,
47143
Ujazd, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
0-77 4048750,4048757,4048757, faks
0-77 4637081, e-mail
umig@ujazd.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ujazd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI ORAZ W OKRESIE GWARANCYJNYM DLA ZADANIA pn.: "Odprowadzenie wód burzowych w SAG Olszowa, Zimna Wódka"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GT.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KOMPLEKSOWY NADZÓR INWESTORSKI PRZY REALIZACJI INWESTYCJI ORAZ W OKRESIE GWARANCYJNYM związanej z odprowadzeniem wód burzowych w SAG Olszowa, Zimna Wódka. Inwestycja została podzielona na dwie części: na zadanie nr 1 i zadanie nr 2, usługa nadzoru obejmuje obie części zadania inwestycyjnego. 1. Zakres usługi obejmuje: Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski wraz z koordynowaniem wykonania niezbędnych badań kontrolnych i oceną ich wyników. Przez kompleksowy nadzór inwestorski rozumie się zapewnienie nadzoru nad realizacją wszystkich robót budowlanych niezbędnych dla wykonania w/w zadania przez zespół składający się z osób/Inspektorów posiadających stosowne uprawnienia budowlane, a w tym; do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w branży drogowej w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, stosowne uprawnienia geodezyjne oraz zapewnienie udziału tych osób (w razie potrzeby) w przeglądach i ewentualnych odbiorach robót w okresie gwarancyjnym na wykonane roboty budowlane. Koordynator - Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego ma zapewnić swoim Inspektorom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, które może być niezbędne do właściwego sprawowania nadzoru, w tym np. specjalisty ds. materiałowych, ds. rozliczeń, ds. ochrony środowiska. Nadzór inwestorski obejmuje także uczestnictwo w naradach koordynacyjnych na etapie wykonywania projektu przez wybranego wykonawcę celem weryfikacji i opiniowania projektu pod kątem opisów technicznych przedmiotu zamówienia, zgodności z obowiązującymi przepisami i wymaganiami technicznymi. 1.1. Do zadań nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji inwestycji i okresie gwarancji należy: - przestrzeganie podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora oraz przepisów formalno-prawnych podstawy jego działalności, które określają art.17 i 18 oraz art.25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r poz.290 ze zm.) między innymi: sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu (na przykład zbrojenia konstrukcji przed ich zabetonowaniem, ułożenie izolacji przed wykonaniem warstw zabezpieczających) lub zanikających (na przykład deskowania czy rusztowania); kontrola zgodności realizacji budowy z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń i przewodów kominowych; udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania - żądanie od kierownika budowy wykonania jego poleceń w zakresie usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie przeprowadzonych prac, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie (bezpieczeństwa ludzi, mienia, środowiska) bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę (istotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu lub innych warunków pozwolenia na budowę). - wydawanie poleceń kierownikowi budowy, jednak wszystkie działania muszą być potwierdzone wpisem do dziennika budowy - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i materiałów budowlanych. Przede wszystkim istotne jest tu zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych lub nie posiadających właściwych atestów i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 1.2. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji inwestycji i okresie gwarancji należy: - dołożenie należytej staranności w celu osiągnięcia zamierzonego przez zleceniodawcę rezultatu - szczegółowe zapoznanie się z opracowaną dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, umową na roboty budowlane i wytycznymi dotyczącymi realizacji kontraktu zawartymi w umowie na dofinansowanie ze środków zewnętrznych - udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy - zapewnienie nadzoru przez osoby posiadające stosowne uprawnienia dla robót instalacyjnych, konstrukcyjno-budowlanych, drogowych oraz przy usuwaniu kolizji z urządzeniami obcymi (np. wodociąg, telekomunikacja, energetyka, jeżeli występują) - organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę oraz zapewnienie Zamawiającemu i Wykonawcy projektu i robót budowlanych w każdym czasie kontakt telefoniczny, mailowy lub/i faksowy - zapewnienie nadzoru w godzinach pracy Wykonawcy projektu i robót budowlanych, także w przypadku wprowadzenia dodatkowych godzin i dni pracy - obecność na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót w czasie trwania umowy - zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP. - zajmowania stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy - udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym i odbiorach gwarancyjnych - sprawdzenie i akceptacja harmonogramu robót, oraz tych dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych, które przyjął do opracowania Wykonawca robót - w razie zaistnienia potrzeby akceptacja zaktualizowanego harmonogramu robót w zakresie skrócenia względnie wydłużenia umownego terminu realizacji zadania - kontrola zgodności realizacji robót z harmonogramem, informowanie Zamawiającego o opóźnieniach w realizacji i przerwach w prowadzeniu robót oraz wezwanie Wykonawcy robót budowlanych do przedstawienia programu naprawczego niwelujące niezgodności, zatwierdzenie go i kontrola jego wykonania - opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji/zatwierdzenia Zamawiającego (w ciągu <4> dni od daty ich zgłoszenia) wszelkich zmian w zakresie: a) pominięcie jakiejś roboty, b) wykonania robót dodatkowych, c) zmiany kolejności robót, d) zmiany terminu wykonania robót (w ciągu <5> dni od daty zgłoszenia propozycji przez Wykonawcę), e) w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, f) w ważnych sprawach finansowych i prawnych o ile ich wprowadzenie będzie konieczne dla - zgodnej z umową realizacji robót. Propozycje zmian winny być składane przez Wykonawcę w formie pisemnej - w postaci protokołów konieczności zawierających uzasadnienie, odmowa akceptacji wniosku przez Inspektora wstrzymuje bieg sprawy, dalsze działania w tym zakresie mogą być prowadzone przez Wykonawcę w trybie odwoławczym do Zamawiającego - w przypadku konieczności udzielenia zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających oraz zamiennych dla robót budowlanych, obowiązkiem inspektora jest weryfikacja, opiniowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego następujących materiałów: a) Protokoły konieczności sporządzone przez Wykonawcę robót budowlanych zawierające opinię i uzasadnienie formalne i rzeczowe wykonania robót wraz z odniesieniem do zastosowania ustawy Pzp, z dołączoną w zależności od potrzeb niezbędną dokumentacją na proponowane przez Wykonawcę robót budowlanych roboty dodatkowe i zamienne lub uzupełniające, w tym określenie skutków finansowych b) Dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych na proponowane przez wykonawcę robót budowlanych roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające c) Przygotowanie kosztorysu inwestorskiego lub/i weryfikacja kosztorysu opracowanego przez wykonawcę robót. - ustalenie zakresu dokumentacji odbiorowej dla odbiorów częściowych - kontrola bezpośrednia robót z częstotliwością zapewniającą skuteczność nadzoru tj. min 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku oraz przyjazd na każde wezwanie Zamawiającego, a także - w uzasadnionych przypadkach - Wykonawcy. Każda obecność Inżyniera na budowie powinna być udokumentowana wpisem do Dziennika Budowy. W celu udokumentowania częstotliwości sprawowania nadzoru, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do podpisywania listy obecności prowadzonej przez Zamawiającego. - przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót, dokonanie w tym samym dniu potwierdzenia ich zakończenia na budowie oraz skontrolowanie operatu kolaudacyjnego w terminie <7> dni od daty dostarczenia ich przez Wykonawcę i po zaaprobowaniu operatu, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego - udział w pracach komisji odbioru ostatecznego powołanej przez Zamawiającego i sporządzenie tabelarycznej listą wad i usterek i innych dokumentów niezbędnych do sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego - opiniowanie wniosków w sprawach spornych i roszczeń stron umowy dotyczących Robót - dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę Terenu Budowy w okresie zimowym (jeżeli dotyczy) oraz w przypadku wypowiedzenia umowy - rozliczenia Kontraktu w przypadku jego rozwiązania wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji - sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, wytyczenia sytuacyjnego i wysokościowego oraz bieżącej kontroli robót przez osobę posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji, z rejestrowaniem kontroli w Dzienniku Budowy - zweryfikować kwalifikacje zespołów roboczych i personelu kierowniczego na zgodność z wymaganiami przepisów, zweryfikować dokumenty potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania i badań okresowych, tam gdzie jest to wymagane przepisami, zweryfikować harmonogram badań i pomiarów kontrolnych Wykonawcy pod względem rodzaju i ilości dla każdego asortymentu Robót i Materiałów, w stosunku do wymagań przepisów i warunków technicznych - zatwierdzanie receptur i urządzeń technologicznych niezbędnych do realizacji robót (np. rusztowania, pomosty, drogi i stanowiska technologiczne zapewniające dostęp do robót, podpory montażowe i inne) - zatwierdzanie wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia - prowadzenie systematycznej kontroli cech jakościowych elementów robót i wbudowywanych materiałów w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę, - egzekwowanie od Wykonawcy robót dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy robót - kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót - kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów, wytwórni betonu i mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania - inspektor nadzoru ma obowiązek potwierdzić swoją obecność przy poborze próbek oraz przy wykonywaniu badań na placu budowy przez Laboratorium własnoręcznym podpisem - w przypadku materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości,inspektor nadzoru zobowiązany jest do zlecenia niezależnemu Laboratorium wykonanie badań dodatkowych - uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancji i dokonywanie, z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, protokolarnych odbiorów ich usunięcia - oraz pozostałe, nie ujęte powyżej obowiązki wynikające z zobowiązań umownych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: SIWZ, istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego, stanowiące integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT203252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 196800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.