Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-01-16
Bydgoszcz: ¦wiadczenie us³ug pralniczych
Numer og³oszenia: 10820 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy , ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, faks 052 3256606.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi ¶wiadczenie us³ug w zakresie: 1. prania dezynfekcyjnego, 2. czyszczenia chemicznego, 3. parowej dezynfekcji komorowej, 4. suszenia, 5. prasowania, 6. maglowania, 7. sk³adania, 8. sortowania, 9. drobnych napraw krawieckich, 10. pakowania, 11. znakowania asortymentu, okre¶lonego pkt II ppkt 23 Opisu przedmiotu zamówienia stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ, umo¿liwiaj±cego rezygnacjê z liczenia manualnego, 12. transportu od i do Zamawiaj±cego..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymaganie dotycz±ce wadium 1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium nale¿y wnie¶æ w wybranej formie okre¶lonej w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 3. Kwota wadium okre¶lona zosta³a w wysoko¶ci 6.000,00 z³. 4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddzia³ w Bydgoszczy, nr rachunku: 70 1030 1090 0000 0000 0124 4209. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. 6. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ w nastêpuj±cy sposób: orygina³ dokumentu - w Kasie Zamawiaj±cego, kserokopiê dokumentu wadium do³±czyæ do sk³adanej oferty. 7. Zwrot wadium lub ewentualne jego zatrzymanie nastêpuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8. Brak wniesienia wadium do up³ywu terminu sk³adania ofert i ustalonej wysoko¶ci spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca dysponuje: a) co najmniej dwoma urz±dzeniami pralniczymi, wyposa¿onymi w automatyczne systemy dozuj±ce ¶rodki do prania i dezynfekcji oraz kontroluj±ce parametry procesu prania i dezynfekcji, b) pralni± wyposa¿on± w agregat do czyszczenia chemicznego, c) urz±dzeniem do parowej dezynfekcji komorowej, d) co najmniej jednym ¶rodkiem transportu przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej, spe³niaj±cym wymogi okre¶lone w obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci § 26 Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz.U. z 2012 r. poz.739)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3.2)
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1.Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Zaakceptowane Limity jako¶ci mikrobiologicznej bielizny wypranej - za³±cznik nr 3 do SIWZ. 3. Dokument, potwierdzaj±cy, ¿e zgodnie z opini± Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej pralnia spe³nia wymagania w zakresie prania bielizny dla podmiotów leczniczych. 4. Aktualna opinia lub za¶wiadczenie Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±ce, ¿e ¶rodek transportu wymieniony w wykazie (za³. nr 8 do SIWZ) jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej. 5. Schemat izolowania technologicznego bielizny ogólnie zabrudzonej i ska¿onej w proponowanej Zamawiaj±cemu pralni (pkt III, ppkt 6 Opisu przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 1 do SIWZ) wraz z informacj± o podmiotach, na rzecz których Wykonawca ¶wiadczy us³ugi lub o¶wiadczeniem, ¿e nie ¶wiadczy us³ug na rzecz innych podmiotów. 6. Wyniki ostatnio przeprowadzonych w³asnych okresowych czysto¶ciowych badañ mikrobiologicznych bazy prania dezynfekcyjnego. 7. Wynik ostatniej kontroli przeprowadzonej przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny u Wykonawcy. 8. Wykaz parametrów dezynfekcji termicznej bielizny operacyjnej z 3 kolejnych cykli prania. 9. Atest PZH lub o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ stosowania worków do transportu bielizny szpitalnej (brudnej i czystej). 10. Za¶wiadczenie/certyfikat niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, w której wykonywana bêdzie us³uga posiada wdro¿ony i certyfikowany system zarz±dzania jako¶ci±. 11. Wype³niony i podpisany Za³±cznik nr 9 - Proponowane rodzaje i zakres opakowañ do bielizny brudnej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2. Wype³niony i podpisany formularz Oferty - za³±cznik nr 4 do SIWZ. 3. Dowód wp³aty wadium. 4. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub kopia uwierzytelniona notarialnie - za³±czyæ je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Jako¶æ higieniczno - epidemiczna - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty: 1) w zakresie obni¿enia ceny; 2) w zakresie ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, opublikowanej po terminie sk³adania ofert, je¿eli zmiana taka bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; 3) w zakresie osób wskazanych przez strony do kontaktów i nadzoru nad realizacj± umowy; 4) w zakresie zmiany godzin odbioru bielizny brudnej i dostaw bielizny czystej; 5) w zakresie ceny w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, opublikowanej po terminie sk³adania ofert, je¿eli zmiana taka bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, 6) w zakresie ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, opublikowanej po terminie sk³adania ofert, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, 7) w zakresie terminu obowi±zywania umowy - w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy wskazanym w zdaniu pierwszym ust. 1 § 2 kwota stanowi±ca 80% kwoty ³±cznej ceny brutto okre¶lonej § 8 umowy nie zostanie wykorzystana, umowa mo¿e zostaæ przed³u¿enia o maksymalnie 6 kolejnych miesiêcy bez zmiany cen jednostkowych, z zastrze¿eniem § 2 ust. 1 zdanie drugie. 2. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug dla towarów lub us³ug bêd±cych przedmiotem umowy bêdzie mo¿liwe najwcze¶niej z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego zmianê stawki tego podatku i z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cych regulacji. 3. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych mo¿liwe bêdzie w przypadku okre¶lonym w pkt 5) lub 6) ust. 1 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê powoduj±ce ich zwiêkszenie lub obni¿enie w stopniu wiêkszym ni¿ o 10% w stosunku do szacowanych przez niego przy sk³adaniu oferty. 4. Przy okre¶leniu wp³ywu zmian okre¶lonych w pkt 5) lub 6) ust. 1 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê nie bêd± uwzglêdniane zmiany dotycz±ce osób, które nie uczestnicz± bezpo¶rednio w realizacji zamówienia. 5. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych w przypadku okre¶lonym w pkt 5) lub 6) ust. 1 z zastrze¿eniem postanowieñ ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu, bêdzie mo¿liwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 6. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ ka¿da ze stron. Wniosek powinien mieæ formê pisemn± i zawieraæ uzasadnienie. 7. W przypadkach okre¶lonych w pkt 2), 5) i 6) ust. 1 Wykonawca wraz ze z³o¿onym wnioskiem zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wyst±pienia z wnioskiem przez Zamawiaj±cego - w terminie 7 dni od dorêczenia mu wniosku, wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. 8. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem ich niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpcp.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Kujawsko - Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1,
85-326 Bydgoszcz, Dzia³ Zamowieñ Publicznych (wej¶cie F, parter).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zamawiaj±cego, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz (wej¶cie A, II piêtro).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materia³ów informacyjnych Urzêdu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZÊTU JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRAD¬WIÊKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSA¯ENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnêtrznego terenu przy budynku nr 52 u¿ytkowanego przez Wojskowy O¶rodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objêcie Ochron± Ubezpieczeniow± Odpowiedzialno¶ci Cywilnej oraz Maj±tku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi pralnicze dla Domu Pomocy Spo³ecznej "S³oneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Us³ugi pralnicze dla Aresztu ¦ledczego w £odzi
- ,,¦wiadczenie us³ug pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ¯W (2025)
- Us³ugi pralnicze dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postêpowanie
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Mo¶ciszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.