Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Wrocław: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 108226 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4229 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7663715, faks 71 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.65.16.90-1, 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie: a) złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, b) 2. wykazu co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Każda z wykazanych dostaw musi mieć minimalną wartość odpowiednio: 1) dla części nr 1 min. 3 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.3000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 3 000,00 zł. brutto), 2) dla części nr 2 min.800,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.800,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 800,00 zł. brutto), 3) dla części nr 3 min.200,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.200,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 200,00 zł. brutto), 4) dla części nr 4 min. 2 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.2 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 2 000,00 zł. brutto), 5) dla części nr 5 min.500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 500,00 zł. brutto), 6) dla części nr 6 min.16 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.16 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 16 000,00 zł. brutto), 7) dla części nr 7 min.3 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.3 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 3 000,00 zł. brutto), 8) dla części nr 8 min. 150,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.150,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 150,00 zł. brutto), 9) dla części nr 9 min.4 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.4 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 4 000,00 zł. brutto), 10) dla części nr 10 min. 2 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.2 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 2 000,00 zł. brutto), 11) dla części nr 11 min. 700,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.700,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 700,00 zł. brutto), 12) dla części nr 12 min.900,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.900,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 900,00 zł. brutto), 13) dla części nr 13 min. 2 500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.2 500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 2 500,00 zł. brutto), 14) dla części nr 14 na min. 8 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min.8 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 8 000,00 zł. brutto), 15) dla części nr 15 na min. 200,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 200,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 200,00 zł. brutto), 16) dla części nr 16 na min. 100,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 100,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 100,00 zł. brutto), 17) dla części nr 17 na min. 900,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 900,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 900,00 zł. brutto), 18) dla części nr 18 na min. 700,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 700,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 700,00 zł. brutto), 19) dla części nr 19 na min. 100,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 100,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 100,00 zł. brutto), 20) dla części nr 20 na min. 400,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 400,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 400,00 zł. brutto), 21) dla części nr 21 na min. 900,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 900,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 900,00 zł. brutto), 22) dla części nr 22 na min. 3 500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 3 500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 3 500,00 zł. brutto), 23) dla części nr 23 na min. 4 000,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 4 000,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 4 000,00 zł. brutto), 24) dla części nr 24 na min. 100,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 100,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 100,00 zł. brutto), 25) dla części nr 25 na min. 400,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 400,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 400,00 zł. brutto), 26) dla części nr 26 na min. 600,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 600,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 600,00 zł. brutto), 27) dla części nr 27 na min. 1 500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 1 500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 1 500,00 zł. brutto), 28) dla części nr 28 na min.500,00 zł brutto (tj. pierwsza dostawa - min. 500,00 zł. brutto oraz druga dostawa - min. 500,00 zł. brutto),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW Nr 4229 ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław (fax /071/7663027)osobiście (34,00 zł.), pocztą (40,50 zł.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać pocztą na adres jednostki lub osobiście w siedzibie zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.69.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.69.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.90-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów diagnostycznych do analiz, leków i witamin weterynaryjnych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób infekcyjnych i alergicznych wraz z dzierżawą aparatów na 24 miesiące
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- "Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bielsku-Białej"
- Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów i kontroli wraz z dzierżawą aparatów do oznaczenia stężenia glukozy oraz systemu informatycznego POCT podłączonego do (HIS) MEDIS firmy KAMSOFT WARMIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.