Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Łódź: Przebudowę ulicy Obszernej, Okopowej oraz Rumiankowej , w Łodzi
Numer ogłoszenia: 108242 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę ulicy Obszernej, Okopowej oraz Rumiankowej , w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Część 1 zamówienia obejmuje przebudowę ul. Obszernej w Łodzi na odcinku od ul. Paradnej do ulicy Przełomowej w zakresie: 1.1 korekty geometrii ulicy i wszystkich skrzyżowań, 1.2 budowy nawierzchni ulepszonej, 1.3 budowy ciągów pieszych, 1.4 przebudowy zjazdów, 1.5 przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej. 2. Część 2 zamówienia obejmuje przebudowę ul. Okopowej w Łodzi na odcinku od ul. Zagajnikowej do pos. Nr 129 w zakresie: 2.1 korekty geometrii ulicy i skrzyżowania z ul. Zagajnikową, 2.2 budowy nawierzchni ulepszonej, 2.3 budowy ciągów pieszych, 2.4 budowy zatoki do zawracania pojazdów, 2.5 przebudowy zjazdów, 2.6 przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej. 3. Część 3 zamówienia obejmuje przebudowę ul. Rumiankowej w Łodzi na odcinku od ul. Podbiałowej do ul. Żywokostowej w zakresie: 3.1 korekty geometrii ulicy i wszystkich skrzyżowań, 3.2 budowy nawierzchni ulepszonej, 3.3 budowy ciągów pieszych, 3.4 przebudowy zjazdów, 3.5 przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.27.00-2, 45.23.30.00-9, 45.23.31.50-5, 45.20.00.00-9, 45.11.27.10-5, 45.11.10.00-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.23.21-4, 45.20.00.00-9, 45.11.27.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wysokość wadium na kwoty: Dla części 1 zamówienia - 20.000,00 zł ( dwadzieścia tysięcy złotych) Dla części 2 zamówienia - 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych) Dla części 3 zamówienia - 7.000,00 zł ( siedem tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawca składający ofertę dla części 1 zamówienia w szczególności musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie ulicy wraz z odwodnieniem o wartości nie mniejszej niż 850.000,00 PLN (brutto) oraz że została ona wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 2. Wykonawca składający ofertę dla części 2 zamówienia w szczególności musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie ulicy wraz z odwodnieniem o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN (brutto) oraz że została ona wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 3. Wykonawca składający ofertę dla części 3 zamówienia w szczególności musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie ulicy wraz z odwodnieniem oraz usunięciem kolizji teletechnicznych o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 PLN (brutto) oraz że została ona wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien wykazać, że wykonał odpowiednio dwie lub trzy roboty budowlane o wartościach i zakresach opisanych powyżej , w zależności od części na które składana będzie oferta. Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składający ofertę dla części 1 zamówienia w szczególności musi wykazać, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, b) jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniają do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. lub d) jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie uprawniają do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, w odniesieniu do obiektu budowlanego, takiego jak: lokalne linie i instalacje. 2. Wykonawca składający ofertę dla części 2 zamówienia w szczególności musi wykazać, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, b) jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3. Wykonawca składający ofertę dla części 3 zamówienia w szczególności musi wykazać, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, b) jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) jedną osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie uprawniają do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, w odniesieniu do obiektu budowlanego, takiego jak: lokalne linie i instalacje. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać dysponowanie tymi samymi osobami posiadającymi wymagane dla tych części uprawnienia. Uprawnienia o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006, Nr 156, poz 1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006, nr 83, poz 578 ze zm.), lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1 pisemne zobowiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci ( np. jako podwykonawca, doradca; itd.) -w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. 2 pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 175
90-447 Łódź
pokój 417.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 90-447 Łódź pokój 208 (Biuro Obsługi Mieszkańca).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dot. III.3.) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art 24 ust 1 ustawy. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt.III.3 muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. Dot. III. 4) 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w sekcjach III.4.2. i III 4.3. musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Forma złożonych dokumentów 5. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczeń i zobowiązań, o których mowa w sekcji III.6), które należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo Żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, oddających do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy Obszernej w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje przebudowę ul. Obszernej w Łodzi na odcinku od ul. Paradnej do ulicy Przełomowej w zakresie: 1 korekty geometrii ulicy i wszystkich skrzyżowań, 2 budowy nawierzchni ulepszonej, 3 budowy ciągów pieszych, 4 przebudowy zjazdów, 5 przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.27.00-2, 45.23.30.00-9, 45.23.31.50-5, 45.20.00.00-9, 45.11.27.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Okopowej w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia obejmuje przebudowę ul. Okopowej w Łodzi na odcinku od ul. Zagajnikowej do pos. Nr 129 w zakresie: 1 korekty geometrii ulicy i skrzyżowania z ul. Zagajnikową, 2 budowy nawierzchni ulepszonej, 3 budowy ciągów pieszych, 4 budowy zatoki do zawracania pojazdów, 5 przebudowy zjazdów, 6.przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.23.21-4, 45.20.00.00-9, 45.11.27.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulicy Rumiankowej w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia obejmuje przebudowę ul. Rumiankowej w Łodzi na odcinku od ul. Podbiałowej do ul. Żywokostowej w zakresie: 1 korekty geometrii ulicy i wszystkich skrzyżowań, 2 budowy nawierzchni ulepszonej, 3 budowy ciągów pieszych, 4 przebudowy zjazdów, 5 przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.23.21-4, 45.20.00.00-9, 45.11.27.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Utworzenie parku kieszonkowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.